aktualnosci

Hotel Marketing Conference 2022 – największa konferencja branżowa tym razem w Katowicach

Hotel Marketing Conference 2022 – największa konferencja branżowa tym razem w Katowicach

W dniach 24-25 października 2022, w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, odbędzie się kolejna edycja Hotel Marketing Conference. Wydarzenie to corocznie gromadzi hotelarzy z całego kraju, tworząc przestrzeń do wymiany doświadczeń, zdobywania wiedzy i integracji.

Hotel Marketing Conference to najbardziej popularna wśród polskich hotelarzy konferencja organizowana przez firmę Profitroom – dostawcę technologii rezerwacyjnych i stron www dla większości hoteli w Polsce, ale również na świecie. Poza merytorycznymi prelekcjami i panelami dyskusyjnymi praktyków, integralną częścią wydarzenia jest Simply More Party, które pozwala hotelarzom na integrację i wymianę doświadczeń w mniej formalnej formie – przy dobrej muzyce i tańcach.

Tegoroczna edycja <HMC> pod hasłem “The journey starts here” zabierze uczestników w podróż, by pokazać jak technologia może wesprzeć hotele na każdym etapie Guest Journey.

– Podróż gościa i jego doświadczenia z wybranym hotelem zaczynają się dużo wcześniej niż przy check-inie. Pierwszym krokiem jest technologia, z którą potencjalny Gość spotyka się szukając miejsca na swój wymarzony pobyt. Podczas tegorocznego wydarzenia udamy się w każdy z etapów Guest Journey, żeby pokazać uczestnikom konferencji – hotelarzom, w jaki sposób z pomocą narzędzi online będą mogli generować więcej rezerwacji bezpośrednich i maksymalizować swoje przychody – tłumaczy Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference.

Wydaje się, że hybrydowa formuła łącząca tradycyjną formę konferencji ze światem online na stałe wpisze się w to wyjątkowe wydarzenie.

– Ideą HMC zawsze było bezpłatne szerzenie wiedzy dla wszystkich hotelarzy. Dlatego jak w roku ubiegłym zdecydowaliśmy się na łączoną formułę, która pozwoli na udział w konferencji wszystkim zainteresowanym, z każdego miejsca na świecie. Zwłaszcza pracownikom hoteli, którzy muszą zostać na posterunku – powiedział Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference.

Wysoki poziom wydarzenia wymaga nietuzinkowej przestrzeni. W tym roku hotelarze spotkają się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, które usytuowane jest  w bezpośrednim sąsiedztwie Spodka. Oddany w 2015 roku obiekt wyróżnia się postindustrialną estetyką oraz użytecznym designem. Najlepszy obiekt kongresowy w Polsce (zwycięzca “Meeting Planner Power Awards 2015”) łączący funkcje: kongresową, konferencyjną, wystawienniczą i widowiskową, stanowi idealne tło dla HMC 2022, na którym setki hotelarzy z niecierpliwością czekają na niezapomniane wrażenia

Całość wydarzenia będzie prowadzona przez doświadczonego konferansjera, który z marką Profitroom zna się nie od dziś. Maciej Kautz, bo o nim mowa, był wielokrotnie prowadzącym Hotel Marketing Conference i doskonale zna organizatorów. Tym razem nie tylko będzie zapowiadał prelegentów, ale poprowadzi również wszystkie panele dyskusyjne.

Podczas tegorocznej edycji eventu nie może zabraknąć uwielbianego prof. Henryka Mruka – profesora zwyczajnego na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej UE w Poznaniu, który tym razem opowie o trendach konsumenckich 2023+.

– Profesor jest uwielbiany nie tylko przez swoich studentów, ale również przez hotelarzy. Jego ciekawe spostrzeżenia z branży i cenne wskazówki, w połączeniu z wyjątkowym poczuciem humoru, gwarantują perfekcyjne wystąpienie, którego nie możemy się doczekać – skomentował Arkadiusz Czerwiński.

Małgorzata Chełkowska-Dorna to kolejna prelegentka, która w tym roku będzie miała okazję wystąpić na scenie HMC. Jako Akredytowany Coach ACC International Coach Federation projektuje procesy Assessment Center, a także reorganizuje systemy motywacji obniżając skutecznie rotację pracowników dla największych marek w Polsce. Prowadzi procesy executive coachingu, szkoli i doradza w kwestii budowania efektywnych zespołów. Na HMC 2022 odpowie na pytanie “Czym jest wychowanie bezstresowe w hotelarstwie i jak  budować zaangażowanie w zespole hotelowym.”

Gościem specjalnym wydarzenia będzie Radek Kotarski, autor bestsellerowych książek “Włam się do mózgu” o metodach skutecznej nauki oraz “Nic bardziej mylnego” obalającej 50 popularnych mitów w popkulturze.

– Radek Kotarski wiedzę popularyzuje, gdzie tylko może: w telewizji, na papierze, w internecie – jego kanał “Polimaty” śledzi pół miliona subskrybentów! Na deskach HMC 2022 opowie o tym jak oswoić zmianę. Bo zmiany w ostatnich latach towarzyszą nam na każdym kroku. Bestsellerowy wykład Radka pomoże uczestnikom konferencji w oswojeniu i łagodnym przeprowadzeniu wszelkich zmian, które mogą napotkać na swojej nie tylko biznesowej drodze – zapowiada Arkadiusz Czerwiński.

Więcej informacji na temat konferencji oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie http://hotel-marketing.pl/.

Podsumowanie:

Hotel Marketing Conference:

Hotel Marketing Conference 2022 – największa konferencja branżowa tym razem w Katowicach

Hotel Marketing Conference 2022 – największa konferencja branżowa tym razem w Katowicach

W dniach 24-25 października 2022, w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, odbędzie się kolejna edycja Hotel Marketing Conference. Wydarzenie to corocznie gromadzi hotelarzy z całego kraju, tworząc przestrzeń do wymiany doświadczeń, zdobywania wiedzy i integracji.

Hotel Marketing Conference to najbardziej popularna wśród polskich hotelarzy konferencja organizowana przez firmę Profitroom – dostawcę technologii rezerwacyjnych i stron www dla większości hoteli w Polsce, ale również na świecie. Poza merytorycznymi prelekcjami i panelami dyskusyjnymi praktyków, integralną częścią wydarzenia jest Simply More Party, które pozwala hotelarzom na integrację i wymianę doświadczeń w mniej formalnej formie – przy dobrej muzyce i tańcach.

Tegoroczna edycja <HMC> pod hasłem “The journey starts here” zabierze uczestników w podróż, by pokazać jak technologia może wesprzeć hotele na każdym etapie Guest Journey.

– Podróż gościa i jego doświadczenia z wybranym hotelem zaczynają się dużo wcześniej niż przy check-inie. Pierwszym krokiem jest technologia, z którą potencjalny Gość spotyka się szukając miejsca na swój wymarzony pobyt. Podczas tegorocznego wydarzenia udamy się w każdy z etapów Guest Journey, żeby pokazać uczestnikom konferencji – hotelarzom, w jaki sposób z pomocą narzędzi online będą mogli generować więcej rezerwacji bezpośrednich i maksymalizować swoje przychody – tłumaczy Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference.

Wydaje się, że hybrydowa formuła łącząca tradycyjną formę konferencji ze światem online na stałe wpisze się w to wyjątkowe wydarzenie.

– Ideą HMC zawsze było bezpłatne szerzenie wiedzy dla wszystkich hotelarzy. Dlatego jak w roku ubiegłym zdecydowaliśmy się na łączoną formułę, która pozwoli na udział w konferencji wszystkim zainteresowanym, z każdego miejsca na świecie. Zwłaszcza pracownikom hoteli, którzy muszą zostać na posterunku – powiedział Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference.

Wysoki poziom wydarzenia wymaga nietuzinkowej przestrzeni. W tym roku hotelarze spotkają się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, które usytuowane jest  w bezpośrednim sąsiedztwie Spodka. Oddany w 2015 roku obiekt wyróżnia się postindustrialną estetyką oraz użytecznym designem. Najlepszy obiekt kongresowy w Polsce (zwycięzca “Meeting Planner Power Awards 2015”) łączący funkcje: kongresową, konferencyjną, wystawienniczą i widowiskową, stanowi idealne tło dla HMC 2022, na którym setki hotelarzy z niecierpliwością czekają na niezapomniane wrażenia

Całość wydarzenia będzie prowadzona przez doświadczonego konferansjera, który z marką Profitroom zna się nie od dziś. Maciej Kautz, bo o nim mowa, był wielokrotnie prowadzącym Hotel Marketing Conference i doskonale zna organizatorów. Tym razem nie tylko będzie zapowiadał prelegentów, ale poprowadzi również wszystkie panele dyskusyjne.

Podczas tegorocznej edycji eventu nie może zabraknąć uwielbianego prof. Henryka Mruka – profesora zwyczajnego na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej UE w Poznaniu, który tym razem opowie o trendach konsumenckich 2023+.

– Profesor jest uwielbiany nie tylko przez swoich studentów, ale również przez hotelarzy. Jego ciekawe spostrzeżenia z branży i cenne wskazówki, w połączeniu z wyjątkowym poczuciem humoru, gwarantują perfekcyjne wystąpienie, którego nie możemy się doczekać – skomentował Arkadiusz Czerwiński.

Małgorzata Chełkowska-Dorna to kolejna prelegentka, która w tym roku będzie miała okazję wystąpić na scenie HMC. Jako Akredytowany Coach ACC International Coach Federation projektuje procesy Assessment Center, a także reorganizuje systemy motywacji obniżając skutecznie rotację pracowników dla największych marek w Polsce. Prowadzi procesy executive coachingu, szkoli i doradza w kwestii budowania efektywnych zespołów. Na HMC 2022 odpowie na pytanie “Czym jest wychowanie bezstresowe w hotelarstwie i jak  budować zaangażowanie w zespole hotelowym.”

Gościem specjalnym wydarzenia będzie Radek Kotarski, autor bestsellerowych książek “Włam się do mózgu” o metodach skutecznej nauki oraz “Nic bardziej mylnego” obalającej 50 popularnych mitów w popkulturze.

– Radek Kotarski wiedzę popularyzuje, gdzie tylko może: w telewizji, na papierze, w internecie – jego kanał “Polimaty” śledzi pół miliona subskrybentów! Na deskach HMC 2022 opowie o tym jak oswoić zmianę. Bo zmiany w ostatnich latach towarzyszą nam na każdym kroku. Bestsellerowy wykład Radka pomoże uczestnikom konferencji w oswojeniu i łagodnym przeprowadzeniu wszelkich zmian, które mogą napotkać na swojej nie tylko biznesowej drodze – zapowiada Arkadiusz Czerwiński.

Więcej informacji na temat konferencji oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie http://hotel-marketing.pl/.

Podsumowanie:

Hotel Marketing Conference:

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Leonardo Hotels otwiera drugi obiekt w Krakowie

Nowa fabryka i 50 tysięcy iVario: Rational Wittenheim SAS celebruje sukces

Nowy dyrektor 5-gwiazdkowego Crystal Mountain w Wiśle

Tork ponownie uhonorowany nagrodą Business Superbrands

Nowe oferty świąteczne od Radisson Hotel Group w Polsce

RATIONAL świętuje 50 lat!