aktualnosci

Kolejna nowa marka na polskim rynku hotelowym. Zobaczcie wnętrza w hotelu Kyriad w Karkonoszach

Kolejna nowa marka na polskim rynku hotelowym. Zobaczcie wnętrza w hotelu Kyriad w Karkonoszach

Spółka Rodzinne Resorty prezentuje wnętrza hotelu Kyriad Karkonosze, który zostanie uruchomiony już w sezonie letnim 2022 r. Będzie to premiera marki Kyriad – należącej do Louvre Hotels Group – na polskim rynku hotelowym.

Firma Rodzinne Resortytworzy warunki do zaangażowania kapitału w apartament hotelowy w ramach koncepcji opracowanej przez Louvre Hotels Group. Kyriad to sieć ponad 260 trzygwiazdkowych hoteli we Francji i innych krajach na całym świecie. Wystrój każdego obiektujest jednym z filarów strategii hoteli Kyriad. Liczy się tu nie tylko design, ale także detale, które gwarantują relaksujący pobyt.

Karkonoski hotel Kyriad położny jest w Kotlinie Jeleniogórskiej, w miejscowości Wojcieszyce – tylko 7 min od Jeleniej Góry. W otoczeniu obiektu dostępnych jest 29 wyciągów narciarskich i 30 km tras rowerowych. Urokliwa, uwielbiana przez Polaków lokalizacja stała się impulsem do stworzenia koncepcji wnętrz hotelowych. W całym projekcie wnętrz wyjątkowe znaczenie ma spójność z okoliczną przyrodą oraz inspiracja bezpośrednim widokiem na góry z okien hotelowych.

– Francuska marka  Kyriad jest opowieścią o podróżach gościa i odpoczynku w komfortowych warunkach. Taka filozofię marki wprowadzamy w życie  w hotelu Kyriad Karkonosze. Mam tu na myśli zwłaszcza przytulny, harmonijny wystrój wnętrz, rozbudowaną strefę wypoczynku i relaksu w otoczonym lasem SPA oraz rodzinną atmosferę. Wszystkie te elementy sprawiają, że wybór marki Kyriad  daje gwarancję  doskonałego wypoczynku – mówi Magdalena Frelkiewicz, dyrektor generalna hotelu Kyriad w Karkonoszach.

Źródło: mat. pras.

Kolejna nowa marka na polskim rynku hotelowym. Zobaczcie wnętrza w hotelu Kyriad w Karkonoszach

Kolejna nowa marka na polskim rynku hotelowym. Zobaczcie wnętrza w hotelu Kyriad w Karkonoszach

Spółka Rodzinne Resorty prezentuje wnętrza hotelu Kyriad Karkonosze, który zostanie uruchomiony już w sezonie letnim 2022 r. Będzie to premiera marki Kyriad – należącej do Louvre Hotels Group – na polskim rynku hotelowym.

Firma Rodzinne Resortytworzy warunki do zaangażowania kapitału w apartament hotelowy w ramach koncepcji opracowanej przez Louvre Hotels Group. Kyriad to sieć ponad 260 trzygwiazdkowych hoteli we Francji i innych krajach na całym świecie. Wystrój każdego obiektujest jednym z filarów strategii hoteli Kyriad. Liczy się tu nie tylko design, ale także detale, które gwarantują relaksujący pobyt.

Karkonoski hotel Kyriad położny jest w Kotlinie Jeleniogórskiej, w miejscowości Wojcieszyce – tylko 7 min od Jeleniej Góry. W otoczeniu obiektu dostępnych jest 29 wyciągów narciarskich i 30 km tras rowerowych. Urokliwa, uwielbiana przez Polaków lokalizacja stała się impulsem do stworzenia koncepcji wnętrz hotelowych. W całym projekcie wnętrz wyjątkowe znaczenie ma spójność z okoliczną przyrodą oraz inspiracja bezpośrednim widokiem na góry z okien hotelowych.

– Francuska marka  Kyriad jest opowieścią o podróżach gościa i odpoczynku w komfortowych warunkach. Taka filozofię marki wprowadzamy w życie  w hotelu Kyriad Karkonosze. Mam tu na myśli zwłaszcza przytulny, harmonijny wystrój wnętrz, rozbudowaną strefę wypoczynku i relaksu w otoczonym lasem SPA oraz rodzinną atmosferę. Wszystkie te elementy sprawiają, że wybór marki Kyriad  daje gwarancję  doskonałego wypoczynku – mówi Magdalena Frelkiewicz, dyrektor generalna hotelu Kyriad w Karkonoszach.

Źródło: mat. pras.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Pierwszy hotel Pullman w Gruzji jest już otwarty

Orient Express La Dolce Vita szykuje pierwsze rezerwacje na przejazd!

Hotel Eco Active Resort Pieniny dołączył do grupy Polskie Hotele Niezależne

Centrum szkoleniowe najwyższych lotów

Radisson Hotel Group rozszerza swoją obecność na wybrzeżu Bałtyku

Hotel Czarny Potok Resort SPA & Conference w Krynicy-Zdroju świętował swoje 10 urodziny!