aktualnosci

Kolejna nowa marka na polskim rynku hotelowym. Zobaczcie wnętrza w hotelu Kyriad w Karkonoszach

Kolejna nowa marka na polskim rynku hotelowym. Zobaczcie wnętrza w hotelu Kyriad w Karkonoszach

Spółka Rodzinne Resorty prezentuje wnętrza hotelu Kyriad Karkonosze, który zostanie uruchomiony już w sezonie letnim 2022 r. Będzie to premiera marki Kyriad – należącej do Louvre Hotels Group – na polskim rynku hotelowym.

Firma Rodzinne Resortytworzy warunki do zaangażowania kapitału w apartament hotelowy w ramach koncepcji opracowanej przez Louvre Hotels Group. Kyriad to sieć ponad 260 trzygwiazdkowych hoteli we Francji i innych krajach na całym świecie. Wystrój każdego obiektujest jednym z filarów strategii hoteli Kyriad. Liczy się tu nie tylko design, ale także detale, które gwarantują relaksujący pobyt.

Karkonoski hotel Kyriad położny jest w Kotlinie Jeleniogórskiej, w miejscowości Wojcieszyce – tylko 7 min od Jeleniej Góry. W otoczeniu obiektu dostępnych jest 29 wyciągów narciarskich i 30 km tras rowerowych. Urokliwa, uwielbiana przez Polaków lokalizacja stała się impulsem do stworzenia koncepcji wnętrz hotelowych. W całym projekcie wnętrz wyjątkowe znaczenie ma spójność z okoliczną przyrodą oraz inspiracja bezpośrednim widokiem na góry z okien hotelowych.

– Francuska marka  Kyriad jest opowieścią o podróżach gościa i odpoczynku w komfortowych warunkach. Taka filozofię marki wprowadzamy w życie  w hotelu Kyriad Karkonosze. Mam tu na myśli zwłaszcza przytulny, harmonijny wystrój wnętrz, rozbudowaną strefę wypoczynku i relaksu w otoczonym lasem SPA oraz rodzinną atmosferę. Wszystkie te elementy sprawiają, że wybór marki Kyriad  daje gwarancję  doskonałego wypoczynku – mówi Magdalena Frelkiewicz, dyrektor generalna hotelu Kyriad w Karkonoszach.

Źródło: mat. pras.

Kolejna nowa marka na polskim rynku hotelowym. Zobaczcie wnętrza w hotelu Kyriad w Karkonoszach

Kolejna nowa marka na polskim rynku hotelowym. Zobaczcie wnętrza w hotelu Kyriad w Karkonoszach

Spółka Rodzinne Resorty prezentuje wnętrza hotelu Kyriad Karkonosze, który zostanie uruchomiony już w sezonie letnim 2022 r. Będzie to premiera marki Kyriad – należącej do Louvre Hotels Group – na polskim rynku hotelowym.

Firma Rodzinne Resortytworzy warunki do zaangażowania kapitału w apartament hotelowy w ramach koncepcji opracowanej przez Louvre Hotels Group. Kyriad to sieć ponad 260 trzygwiazdkowych hoteli we Francji i innych krajach na całym świecie. Wystrój każdego obiektujest jednym z filarów strategii hoteli Kyriad. Liczy się tu nie tylko design, ale także detale, które gwarantują relaksujący pobyt.

Karkonoski hotel Kyriad położny jest w Kotlinie Jeleniogórskiej, w miejscowości Wojcieszyce – tylko 7 min od Jeleniej Góry. W otoczeniu obiektu dostępnych jest 29 wyciągów narciarskich i 30 km tras rowerowych. Urokliwa, uwielbiana przez Polaków lokalizacja stała się impulsem do stworzenia koncepcji wnętrz hotelowych. W całym projekcie wnętrz wyjątkowe znaczenie ma spójność z okoliczną przyrodą oraz inspiracja bezpośrednim widokiem na góry z okien hotelowych.

– Francuska marka  Kyriad jest opowieścią o podróżach gościa i odpoczynku w komfortowych warunkach. Taka filozofię marki wprowadzamy w życie  w hotelu Kyriad Karkonosze. Mam tu na myśli zwłaszcza przytulny, harmonijny wystrój wnętrz, rozbudowaną strefę wypoczynku i relaksu w otoczonym lasem SPA oraz rodzinną atmosferę. Wszystkie te elementy sprawiają, że wybór marki Kyriad  daje gwarancję  doskonałego wypoczynku – mówi Magdalena Frelkiewicz, dyrektor generalna hotelu Kyriad w Karkonoszach.

Źródło: mat. pras.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Stradom House Autograph Collection by Marriott z nagrodą T&C Hotel Awards 2024

Urok i elegancja zamszowych tapet

ibis tętni miejskim życiem. Hotelowa marka startuje z nową kampanią

Tapety utrzymane w loftowej estetyce od Muraspec

Tork wprowadza dwa nowe innowacyjne mydła

Konkurs NYX Hotels – ART LIVES HERE rozstrzygnięty!