aktualnosci

Ecolab wprowadza innowacyjny środek do ręcznego mycia i dezynfekcji naczyń

Ecolab wprowadza innowacyjny środek do ręcznego mycia i dezynfekcji naczyń

Ecolab nieustannie szuka rozwiązań pozwalających na zwiększenie higieny w procesie ręcznego mycia naczyń i powierzchni twardych. Na rynku dostępny jest już nowy środek dezynfekująco-myjący Aseptopol 76.

Aseptopol 76 to nowy, udoskonalony produkt dla branży HoReCa. Preparat przeznaczony jest do ręcznego mycia i dezynfekcji naczyń oraz powierzchni twardych. Formuła produktu opracowana została zgodnie z najnowszymi europejskimi normami skuteczności. Aseptopol 76 ma potwierdzone działanie bakteriobójcze i drożdżobójcze w krótkim czasie kontaktu i już w temperaturze 20⁰C(EN 1276, EN 1650, EN 13697, EN 13697, EN 16615). Jest też skuteczny przeciw wirusom osłonkowym, w tym koronawirusowi SARS-CoV-2 (EN 14476).

Szerokie spektrum działania dezynfekującego zapobiega zanieczyszczeniom krzyżowym i zapewnia bezpieczeństwo żywności. Natomiast dzięki ulepszonym właściwościom odtłuszczającym i pieniącym, preparat skutecznie usuwa zabrudzenia i tłuszcz, nie pozostawiając smug na naczyniach czy powierzchniach. Produkt wykazuje przy tym bardzo dobrą tolerancję dermatologiczną.

– Aseptopol 76 to odpowiedź na potrzeby restauracji i firm cateringowych, które chcą zapewnić podwyższony standard czystości, higieny i bezpieczeństwa w każdych warunkach. W procesie maszynowym mamy pełną kontrolę nad wszystkimi parametrami i możemy zdezynfekować naczynia termicznie. Zmywając ręcznie, nie możemy spełnić wymagań dotyczących temperatury dezynfekcji. Kluczową rolę odgrywa więc przestrzeganie procedur i dobór środków chemicznych. Innowacyjna formuła preparatu Aseptopol 76zapewnia skuteczną dezynfekcję naczyń bez użycia zmywarki – mówi Aneta Krupa, Marketing Manager FacilityCare, Hospitality w Ecolab.

Ecolab wprowadza innowacyjny środek do ręcznego mycia i dezynfekcji naczyń

Ecolab wprowadza innowacyjny środek do ręcznego mycia i dezynfekcji naczyń

Ecolab nieustannie szuka rozwiązań pozwalających na zwiększenie higieny w procesie ręcznego mycia naczyń i powierzchni twardych. Na rynku dostępny jest już nowy środek dezynfekująco-myjący Aseptopol 76.

Aseptopol 76 to nowy, udoskonalony produkt dla branży HoReCa. Preparat przeznaczony jest do ręcznego mycia i dezynfekcji naczyń oraz powierzchni twardych. Formuła produktu opracowana została zgodnie z najnowszymi europejskimi normami skuteczności. Aseptopol 76 ma potwierdzone działanie bakteriobójcze i drożdżobójcze w krótkim czasie kontaktu i już w temperaturze 20⁰C(EN 1276, EN 1650, EN 13697, EN 13697, EN 16615). Jest też skuteczny przeciw wirusom osłonkowym, w tym koronawirusowi SARS-CoV-2 (EN 14476).

Szerokie spektrum działania dezynfekującego zapobiega zanieczyszczeniom krzyżowym i zapewnia bezpieczeństwo żywności. Natomiast dzięki ulepszonym właściwościom odtłuszczającym i pieniącym, preparat skutecznie usuwa zabrudzenia i tłuszcz, nie pozostawiając smug na naczyniach czy powierzchniach. Produkt wykazuje przy tym bardzo dobrą tolerancję dermatologiczną.

– Aseptopol 76 to odpowiedź na potrzeby restauracji i firm cateringowych, które chcą zapewnić podwyższony standard czystości, higieny i bezpieczeństwa w każdych warunkach. W procesie maszynowym mamy pełną kontrolę nad wszystkimi parametrami i możemy zdezynfekować naczynia termicznie. Zmywając ręcznie, nie możemy spełnić wymagań dotyczących temperatury dezynfekcji. Kluczową rolę odgrywa więc przestrzeganie procedur i dobór środków chemicznych. Innowacyjna formuła preparatu Aseptopol 76zapewnia skuteczną dezynfekcję naczyń bez użycia zmywarki – mówi Aneta Krupa, Marketing Manager FacilityCare, Hospitality w Ecolab.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Accor rozpoczyna współpracę z Grupą Allenort, która wybuduje w samym sercu Gdyni hotel Mövenpick

Konferencja Kobieta Hotelarz 2024 już za nami

Mercure Conacul Cozieni przywitał pierwszych gości

Skorzystaj z dotacji KPO, kup profesjonalną zmywarkę gastronomiczną i rozwijaj swój biznes!

Accor mianuje Philippe’a Bijaoui na stanowisko Senior Vice-President Development, Europe & North Africa

Study Tour – czy w biznesie jeszcze można zaskoczyć swoich klientów?