aktualnosci

Play – Twój partner w rozwoju biznesu hotelowego

Play – Twój partner w rozwoju biznesu hotelowego

W sektorze turystycznym, różnorodność i jakość infrastruktury technologicznej odgrywają kluczową rolę, z jednej strony w zadowoleniu klientów i zachęcaniu ich do ponownych wizyt, z drugiej zaś do zapewnienie obiektowi ciągłości działania. W tym kontekście Play jako wiodący gracz na polskim rynku telekomunikacyjnym, zyskuje aktualnie przewagę dzięki skoncentrowaniu na dynamicznym rozwoju usług dla sektora biznesowego. Oferta firmy, obejmująca kompleksowe rozwiązania dla hoteli, uzdrowisk i pensjonatów, stanowi nowy wymiar w zakresie telekomunikacji, informatyki i multimediów.

Play na bieżąco monitoruje sytuację w branży i jest jedynym operatorem telekomunikacyjnym w Izbie Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Dzięki temu, skutecznie odpowiada na wymagające potrzeby obiektów w zakresie usług telekomunikacyjnych i IT. Jest to możliwe dzięki ponad 11 tysiącom stacji bazowych i intensywnym inwestycjom w rozwój infrastruktury mobilnej, uznawaną za jedną z najnowocześniejszych w Polsce. Uzupełnieniem jest 6 ośrodków Data Center rozlokowanych w 4 miastach, co pozwala na oferowanie kompleksowych usług dla obiektów hotelowych o niemalże każdej specyfice.

Nawiązanie współpracy z UPC Polska i 3S także znacząco poszerzyło ofertę Play, wzbogacając ją o usługi internetowe oraz chmurowe. Kluczowym elementem oferty „Play Rozwiązania dla Biznesu” jest stabilny dostęp do Internetu światłowodowego, który z jednej strony jest podstawą funkcjonowania nowoczesnego przedsiębiorstwa jakimi są hotele, z drugiej zaś zaspokaja najbardziej podstawowe potrzeby gości i specyficzne potrzeby obiektu. W połączeniu z zaprojektowaną siecią lokalną, stanowi on fundament komunikacji w nowoczesnym obiekcie hotelowym oraz innych usług, wykorzystujących sieć lokalną i internetową. Otwiera to praktycznie nieograniczone możliwości.

W erze, gdzie codzienna działalność biznesowa coraz częściej opiera się na wykorzystywaniu narzędzi cyfrowych w modelu SaaS (z ang. Software-as-a-Service, czyli oprogramowanie jako usługa), niezawodne połączenie internetowe jest kluczowe. Szczególnie, że systemy rezerwacyjne, księgowość czy komunikacja wewnętrzna opiera się o oprogramowanie działające właśnie w tym modelu, a każda przerwa może wiązać się z utratą korzyści lub słabym doświadczeniu gości w kontakcie z hotelem. Play usprawnia kontakt z klientami i dostawcami, dodatkowo zapewniając przy tym niezakłóconą pracę.

Oferta Play zawiera:

  • Telewizję hotelową wraz z urządzeniami multimedialnymi.
  • Dedykowane, szybkie i bezpieczne łącze internetowe oraz niezawodną sieć WiFi.
  • Telefonię i komunikację, w tym wirtualną centralę oraz elastyczną ofertę biznesową telefonii komórkowej.
  • Usługi chmurowe dla optymalizacji kosztów systemów IT i bezpieczeństwa danych.

 

Wybierając Play, obiekty hotelowe zyskują nie tylko niezawodność i innowacyjność w zakresie telekomunikacji i multimediów, ale także dołączają do grona czołowych firm w Polsce. Połowa największych firm z rankingu Forbes „100 Największych Polskich Firm Prywatnych” z 2023 roku korzysta już z usług Play, co świadczy o wysokiej jakości i zaufaniu, jakim cieszy się operator wśród liderów biznesowych. Stabilny Internet, doradztwo w zakresie rozwiązań dostosowanych do specyfiki obiektu, profesjonalna obsługa posprzedażowa i konkurencyjne ceny sprawiają, że Play jest atrakcyjnym wyborem dla każdego obiektu turystycznego, pragnącego zapewnić gościom najwyższy standard usług.

Źródło: Play

Play – Twój partner w rozwoju biznesu hotelowego

Play – Twój partner w rozwoju biznesu hotelowego

W sektorze turystycznym, różnorodność i jakość infrastruktury technologicznej odgrywają kluczową rolę, z jednej strony w zadowoleniu klientów i zachęcaniu ich do ponownych wizyt, z drugiej zaś do zapewnienie obiektowi ciągłości działania. W tym kontekście Play jako wiodący gracz na polskim rynku telekomunikacyjnym, zyskuje aktualnie przewagę dzięki skoncentrowaniu na dynamicznym rozwoju usług dla sektora biznesowego. Oferta firmy, obejmująca kompleksowe rozwiązania dla hoteli, uzdrowisk i pensjonatów, stanowi nowy wymiar w zakresie telekomunikacji, informatyki i multimediów.

Play na bieżąco monitoruje sytuację w branży i jest jedynym operatorem telekomunikacyjnym w Izbie Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Dzięki temu, skutecznie odpowiada na wymagające potrzeby obiektów w zakresie usług telekomunikacyjnych i IT. Jest to możliwe dzięki ponad 11 tysiącom stacji bazowych i intensywnym inwestycjom w rozwój infrastruktury mobilnej, uznawaną za jedną z najnowocześniejszych w Polsce. Uzupełnieniem jest 6 ośrodków Data Center rozlokowanych w 4 miastach, co pozwala na oferowanie kompleksowych usług dla obiektów hotelowych o niemalże każdej specyfice.

Nawiązanie współpracy z UPC Polska i 3S także znacząco poszerzyło ofertę Play, wzbogacając ją o usługi internetowe oraz chmurowe. Kluczowym elementem oferty „Play Rozwiązania dla Biznesu” jest stabilny dostęp do Internetu światłowodowego, który z jednej strony jest podstawą funkcjonowania nowoczesnego przedsiębiorstwa jakimi są hotele, z drugiej zaś zaspokaja najbardziej podstawowe potrzeby gości i specyficzne potrzeby obiektu. W połączeniu z zaprojektowaną siecią lokalną, stanowi on fundament komunikacji w nowoczesnym obiekcie hotelowym oraz innych usług, wykorzystujących sieć lokalną i internetową. Otwiera to praktycznie nieograniczone możliwości.

W erze, gdzie codzienna działalność biznesowa coraz częściej opiera się na wykorzystywaniu narzędzi cyfrowych w modelu SaaS (z ang. Software-as-a-Service, czyli oprogramowanie jako usługa), niezawodne połączenie internetowe jest kluczowe. Szczególnie, że systemy rezerwacyjne, księgowość czy komunikacja wewnętrzna opiera się o oprogramowanie działające właśnie w tym modelu, a każda przerwa może wiązać się z utratą korzyści lub słabym doświadczeniu gości w kontakcie z hotelem. Play usprawnia kontakt z klientami i dostawcami, dodatkowo zapewniając przy tym niezakłóconą pracę.

Oferta Play zawiera:

  • Telewizję hotelową wraz z urządzeniami multimedialnymi.
  • Dedykowane, szybkie i bezpieczne łącze internetowe oraz niezawodną sieć WiFi.
  • Telefonię i komunikację, w tym wirtualną centralę oraz elastyczną ofertę biznesową telefonii komórkowej.
  • Usługi chmurowe dla optymalizacji kosztów systemów IT i bezpieczeństwa danych.

 

Wybierając Play, obiekty hotelowe zyskują nie tylko niezawodność i innowacyjność w zakresie telekomunikacji i multimediów, ale także dołączają do grona czołowych firm w Polsce. Połowa największych firm z rankingu Forbes „100 Największych Polskich Firm Prywatnych” z 2023 roku korzysta już z usług Play, co świadczy o wysokiej jakości i zaufaniu, jakim cieszy się operator wśród liderów biznesowych. Stabilny Internet, doradztwo w zakresie rozwiązań dostosowanych do specyfiki obiektu, profesjonalna obsługa posprzedażowa i konkurencyjne ceny sprawiają, że Play jest atrakcyjnym wyborem dla każdego obiektu turystycznego, pragnącego zapewnić gościom najwyższy standard usług.

Źródło: Play

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Nowa Director of Sales and Marketing sieci Leonardo Hotels w Polsce

HR Group powiększa zespół zarządzający

Wrocławski hotel The Bridge świętuje urodziny nominacją do prestiżowej nagrody

W czerwcu hotele Campanile promują zrównoważoną gastronomię

Imponujące rezultaty w restauracji w 2024 roku. Zainwestuj w odpowiedni sprzęt

Radisson Hotel Group z nowym ośrodkiem wypoczynkowym na Wybrzeżu Bałtyckim