Hotel Marketing Conference 2023: Miesiąc do wydarzenia i ponad 500 zapisanych uczestników. Największa konferencja branżowa w kraju, miejsce spotkania ekspertów marketingu hotelowego i liderów branży, odbędzie się 26-27 października w Poznaniu. Zapisy trwają tylko do 20 października!
Hotel Marketing Conference (HMC) 2023, najważniejsze wydarzenie w branży hotelarskiej, już na horyzoncie. Zapisanych na konferencję jest już ponad 500 specjalistów z sektora hospitality i z każdym dniem lista ta się wydłuża.
HMC 2023, organizowana przez Profitroom – lidera dostawców technologii rezerwacyjnych i stron internetowych dla hoteli w Polsce i na świecie, odbędzie się w dniach 26-27 października 2023 roku w prestiżowej Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. To nie tylko okazja do spotkania ekspertów marketingu hotelowego, ale także liderów branży, którzy dzielą się najnowszymi trendami i strategiami w dziedzinach marketingu, sprzedaży, promocji oraz zarządzania hotelami.
Tegoroczna edycja HMC będzie pod hasłem “Endless Possibilities”, co podkreśla nieskończone możliwości, jakie stoją przed hotelarzami. Będzie to już trzecia edycja zorganizowana w hybrydowej formie, aby umożliwić uczestnictwo z każdego miejsca na świecie, co jest kontynuacją idei szerzenia bezpłatnej wiedzy dla wszystkich hotelarzy przez Profitroom.
Wśród prelegentów i prelegentek tegorocznej konferencji spotkamy niezastąpionego prof. Henryka Mruka, Joannę Kuleszę, Edytę Walczak, Waldemara Antonowicza, Wojciecha Bizuba, Jacka Kotarbińskiego, Pawła Tkaczyka, Tomasza Kałużę, Magdalenę Urbaniak i Patrycję Brychcy.
Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference, podkreśla, że uczestnicy będą mieli okazję wziąć udział w inspirujących prelekcjach, prowadzonych przez doświadczonych ekspertów z dziedziny marketingu, sprzedaży i zarządzania hotelami. W programie nie zabraknie również paneli dyskusyjnych, dających uczestnikom szansę na wymianę wiedzy i doświadczeń. Wydarzenie zwieńczone zostanie stałym punktem programu HMC – Simply More Party, które pozwoli na nieformalną integrację w miłej atmosferze. Nowością tegorocznej HMC, będzie Gala wręczenia nagród Direct Booking Awards. Konkurs ma na celu wyłonienie i nagrodzenie hoteli, które w tym roku osiągnęły największy udział rezerwacji bezpośrednich w sprzedaży online, stworzyły najlepsze kampanie marketingowe i prowadzą najbardziej efektywne kanały social media wśród obiektów hotelarskich w kraju.
Dużą popularność zdobyły, wprowadzone po raz pierwszy w tym roku, warsztaty Masterclass. Prowadzone przez wybitnych praktyków i wykładowców z Executive MBA UEP, umożliwią uczestnikom pogłębienie umiejętności i zdobycie praktycznych narzędzi niezbędnych do rozwoju biznesu w branży hotelarskiej. Warsztaty będą podzielone na pięć bloków tematycznych: marketing, revenue management, social media, sprzedaż i przywództwo. Część warsztatów jest już wyprzedana, a na pozostałe zostały ostatnie wolne miejsca.
– HMC 2023 to wyjątkowa okazja dla wszystkich profesjonalistów związanym z branżą hotelarską. Nasza konferencja to miejsce, gdzie najnowsze trendy, strategie i narzędzia są przedstawiane przez ekspertów, którzy odnoszą sukcesy w swoich dziedzinach. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do udziału i odkrycia Endless Possibilities, które niesie ze sobą tegoroczna edycja Hotel Marketing Conference – Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference, zachęca wszystkich zainteresowanych do udziału w wydarzeniu.
Rejestracja na Hotel Marketing Conference 2023 jest nadal otwarta i odbywa się przez stronę internetową www.hotel-marketing.pl. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego nie warto czekać do ostatniej chwili. To niepowtarzalna szansa na zdobycie wiedzy, nawiązanie cennych kontaktów biznesowych i rozwinięcie umiejętności z zakresu marketing hotelowego, sprzedaży i zarządzania.
Źródło: Profitroom