aktualnosci

SMAKKi GASTROTARGI – wydarzenie, na które czeka branża HoReCa

SMAKKi GASTROTARGI – wydarzenie, na które czeka branża HoReCa

Już wkrótce na targowej mapie HoReCa pojawią się SMAKKi GASTROTARGI, które zakresem tematycznym znacznie wykroczą poza dotychczasowe branżowe spotkania. Nowe wydarzenie powstaje na bazie wieloletniej wiedzy i doświadczenia jedynego w Polsce zespołu, który zorganizował 70 edycji targów o międzynarodowym zasięgu i współtworzył projekty cenione przez branżę gastronomiczną. SMAKKi GASTROTARGI odbędą w dniach 23-25 marca 2023 roku w Centrum EXPO XXI w Warszawie.

SMAKKi będą mocną odpowiedzią na zapotrzebowanie branży gastronomicznej, która cały czas mierzy się ze skutkami pandemii, bieżącymi zawirowaniami gospodarczymi, wysoką inflacją, rosnącymi kosztami energii i surowców, a także brakiem pracowników. Poza szeroką ofertą innowacyjnych produktów i rozwiązań dla gastronomii odwiedzający otrzymają solidną porcję praktycznej wiedzy, która pomoże odnaleźć się w trudnych okolicznościach biznesowych.

Jaka będzie kuchnia przyszłości?
Organizatorzy przybliżą uczestnikom regulacje, trendy i rozwiązania, które należy wdrożyć, by efektywnie funkcjonować w warunkach określonych przez Porozumienie Paryskie i Europejski Zielony Ład, które zakładają osiągnięcie zeroemisyjności do 2050 roku.

– Widzimy potrzebę głośnego mówienia o tym, jak wraz z ograniczaniem śladu węglowego i spełnianiem wymogów klimatycznych, modyfikować modele biznesowe, by przetrwać. Tworzenie efektywnych firm będzie wymagało dużych zmian w procesach produkcyjnych, konstrukcji produktów i łańcuchach dostaw, dlatego wcześniejsza edukacja w tym zakresie jest kluczowa – mówi Anna Wielgos, wiceprezes zarządu firmy Space4Trade, organizatora targów.

Ta tematyka będzie odzwierciedlona na targach wielowymiarowo, zarówno poprzez aranżację przestrzeni targowej, bogaty program merytoryczny, jak i konkursy. We wzorcowej kuchni, wyposażonej w energooszczędne i proekologiczne urządzenia, będzie można zapoznać się z ich funkcjonalnościami i porozmawiać ze specjalistami.

SMAKKi GASTROTARGI to też przestrzeń, gdzie zostaną rozstrzygnięte konkursy EkoWystawca i EkoProdukt. Eksperci na podstawie analiz wyłonioną firmy spośród wystawców, które już dziś budują konkurencyjność poprzez realizację strategii zrównoważonego rozwoju i redukcję śladu węglowego. Odwiedzający poznają także produkty charakteryzujące się niskim zużyciem mediów, ograniczeniem emisji gazów cieplarnianych, zanieczyszczeń wody i powietrza.

Sposoby na oszczędności w gastronomii
Strefa pokazów i warsztatów kulinarnych Zielonej EkoKuchni Smakki przez wszystkie targowe dni będzie wypełniona użyteczną wiedzą, której zastosowanie pozwoli właścicielom i zarządzającym lokalami gastronomicznymi zoptymalizować koszty i ograniczyć straty. Będzie można dowiedzieć się, m.in. jak zrealizować recykling surowców i dań w kuchni, generować mniej odpadów i nie marnować żywności. Nie zabraknie informacji o opakowaniach i sztućcach jednorazowych, produktach zwrotnych kaucjonowanych, a także o wspieraniu lokalnych społeczności, inicjatyw ekologicznych i komunikacji z klientem.

Istotne z racji wysokich kosztów energii będą również praktyczne prelekcje, które przybliżą energooszczędne techniki kulinarne, rozsądne gospodarowanie surowcami i żywnością, czy ekonomiczne stosowanie środków czystości i higieny. Optymalne zarządzanie lokalem to podstawa udanego biznesu gastronomicznego, dlatego uczestnicy po targach otrzymają zebrany w formie e-booka pakiet branżowej wiedzy.

– Jestem przekonana, że program merytoryczny GASTROTARGÓW SMAKKi, nad którym aktywnie pracujemy wraz z najlepszymi specjalistami z sektora HoRecCa, pozwoli nam stworzyć bardzo solidną bazę narzędziową, która pomoże restauratorom z zyskiem prowadzić firmy w czasach pełnych wyzwań – dodaje Anna Wielgos.

Moc kawy
Segment kawowy będzie mocno wyeksponowany na GASTROTARGACH SMAKKi. W programie Festiwalu Kawowych Smaków, znajdą się m.in. Olimpiada Kawy by Tom Obracaj & Marcin Rusnarczyk oraz profesjonalne zawody baristów „CUP of Poland” skierowane do palarni kaw rzemieślniczych i dużych korporacyjnych, podczas których docelowi klienci skosztują różnorodnych kaw. To ogólnopolski konkurs, w którym bariści zaserwują espresso na bazie ziaren walczących o tytuł najlepszej kawy roku 2023. Branżową nowością będą również Pierwsze Mistrzostwa Polski TONiC Espresso, w których uczestnicy powalczą o tytuł mistrza w przygotowaniu tonic espresso, chłodzącego napoju na bazie kawy.

Cała branża w jednym miejscu
SMAKKi GASTROTARGI to 3-dniowe wydarzenie, podczas którego będzie można zapoznać się z kompleksową ofertą wyposażenia, tj. mebli, urządzeń i instalacji niezbędnych do prowadzenia restauracji, barów, punktów cateringowych, a także wachlarzem żywności, napojów, kaw i deserów. To również miejsce bogate w merytorykę i nowe smaki kulinarne. W programie przewidziane są m.in. liczne konferencje, takie jak „Catering dietetyczny – wiedza od A do Z”, konferencja Eddukujemy, podczas której odwiedzający dostaną solidną dawkę praktycznej wiedzy dotyczącej szeroko pojętego zarządzania restauracją, pokazy “Live cooking” na stoiskach wystawców i „Biznes Mikser”, czyli biznesowy networking z udziałem przedstawicieli restauracji, dystrybutorów oraz sieci hotelowych.

Więcej informacji znajduje się na www.smakki.pl i w mediach społecznościowych: Facebook, LinkedIn i Instagram.

SMAKKi GASTROTARGI – wydarzenie, na które czeka branża HoReCa

SMAKKi GASTROTARGI – wydarzenie, na które czeka branża HoReCa

Już wkrótce na targowej mapie HoReCa pojawią się SMAKKi GASTROTARGI, które zakresem tematycznym znacznie wykroczą poza dotychczasowe branżowe spotkania. Nowe wydarzenie powstaje na bazie wieloletniej wiedzy i doświadczenia jedynego w Polsce zespołu, który zorganizował 70 edycji targów o międzynarodowym zasięgu i współtworzył projekty cenione przez branżę gastronomiczną. SMAKKi GASTROTARGI odbędą w dniach 23-25 marca 2023 roku w Centrum EXPO XXI w Warszawie.

SMAKKi będą mocną odpowiedzią na zapotrzebowanie branży gastronomicznej, która cały czas mierzy się ze skutkami pandemii, bieżącymi zawirowaniami gospodarczymi, wysoką inflacją, rosnącymi kosztami energii i surowców, a także brakiem pracowników. Poza szeroką ofertą innowacyjnych produktów i rozwiązań dla gastronomii odwiedzający otrzymają solidną porcję praktycznej wiedzy, która pomoże odnaleźć się w trudnych okolicznościach biznesowych.

Jaka będzie kuchnia przyszłości?
Organizatorzy przybliżą uczestnikom regulacje, trendy i rozwiązania, które należy wdrożyć, by efektywnie funkcjonować w warunkach określonych przez Porozumienie Paryskie i Europejski Zielony Ład, które zakładają osiągnięcie zeroemisyjności do 2050 roku.

– Widzimy potrzebę głośnego mówienia o tym, jak wraz z ograniczaniem śladu węglowego i spełnianiem wymogów klimatycznych, modyfikować modele biznesowe, by przetrwać. Tworzenie efektywnych firm będzie wymagało dużych zmian w procesach produkcyjnych, konstrukcji produktów i łańcuchach dostaw, dlatego wcześniejsza edukacja w tym zakresie jest kluczowa – mówi Anna Wielgos, wiceprezes zarządu firmy Space4Trade, organizatora targów.

Ta tematyka będzie odzwierciedlona na targach wielowymiarowo, zarówno poprzez aranżację przestrzeni targowej, bogaty program merytoryczny, jak i konkursy. We wzorcowej kuchni, wyposażonej w energooszczędne i proekologiczne urządzenia, będzie można zapoznać się z ich funkcjonalnościami i porozmawiać ze specjalistami.

SMAKKi GASTROTARGI to też przestrzeń, gdzie zostaną rozstrzygnięte konkursy EkoWystawca i EkoProdukt. Eksperci na podstawie analiz wyłonioną firmy spośród wystawców, które już dziś budują konkurencyjność poprzez realizację strategii zrównoważonego rozwoju i redukcję śladu węglowego. Odwiedzający poznają także produkty charakteryzujące się niskim zużyciem mediów, ograniczeniem emisji gazów cieplarnianych, zanieczyszczeń wody i powietrza.

Sposoby na oszczędności w gastronomii
Strefa pokazów i warsztatów kulinarnych Zielonej EkoKuchni Smakki przez wszystkie targowe dni będzie wypełniona użyteczną wiedzą, której zastosowanie pozwoli właścicielom i zarządzającym lokalami gastronomicznymi zoptymalizować koszty i ograniczyć straty. Będzie można dowiedzieć się, m.in. jak zrealizować recykling surowców i dań w kuchni, generować mniej odpadów i nie marnować żywności. Nie zabraknie informacji o opakowaniach i sztućcach jednorazowych, produktach zwrotnych kaucjonowanych, a także o wspieraniu lokalnych społeczności, inicjatyw ekologicznych i komunikacji z klientem.

Istotne z racji wysokich kosztów energii będą również praktyczne prelekcje, które przybliżą energooszczędne techniki kulinarne, rozsądne gospodarowanie surowcami i żywnością, czy ekonomiczne stosowanie środków czystości i higieny. Optymalne zarządzanie lokalem to podstawa udanego biznesu gastronomicznego, dlatego uczestnicy po targach otrzymają zebrany w formie e-booka pakiet branżowej wiedzy.

– Jestem przekonana, że program merytoryczny GASTROTARGÓW SMAKKi, nad którym aktywnie pracujemy wraz z najlepszymi specjalistami z sektora HoRecCa, pozwoli nam stworzyć bardzo solidną bazę narzędziową, która pomoże restauratorom z zyskiem prowadzić firmy w czasach pełnych wyzwań – dodaje Anna Wielgos.

Moc kawy
Segment kawowy będzie mocno wyeksponowany na GASTROTARGACH SMAKKi. W programie Festiwalu Kawowych Smaków, znajdą się m.in. Olimpiada Kawy by Tom Obracaj & Marcin Rusnarczyk oraz profesjonalne zawody baristów „CUP of Poland” skierowane do palarni kaw rzemieślniczych i dużych korporacyjnych, podczas których docelowi klienci skosztują różnorodnych kaw. To ogólnopolski konkurs, w którym bariści zaserwują espresso na bazie ziaren walczących o tytuł najlepszej kawy roku 2023. Branżową nowością będą również Pierwsze Mistrzostwa Polski TONiC Espresso, w których uczestnicy powalczą o tytuł mistrza w przygotowaniu tonic espresso, chłodzącego napoju na bazie kawy.

Cała branża w jednym miejscu
SMAKKi GASTROTARGI to 3-dniowe wydarzenie, podczas którego będzie można zapoznać się z kompleksową ofertą wyposażenia, tj. mebli, urządzeń i instalacji niezbędnych do prowadzenia restauracji, barów, punktów cateringowych, a także wachlarzem żywności, napojów, kaw i deserów. To również miejsce bogate w merytorykę i nowe smaki kulinarne. W programie przewidziane są m.in. liczne konferencje, takie jak „Catering dietetyczny – wiedza od A do Z”, konferencja Eddukujemy, podczas której odwiedzający dostaną solidną dawkę praktycznej wiedzy dotyczącej szeroko pojętego zarządzania restauracją, pokazy “Live cooking” na stoiskach wystawców i „Biznes Mikser”, czyli biznesowy networking z udziałem przedstawicieli restauracji, dystrybutorów oraz sieci hotelowych.

Więcej informacji znajduje się na www.smakki.pl i w mediach społecznościowych: Facebook, LinkedIn i Instagram.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Bel Mare & Aqua Resort podsumowuje rok

Paulina Kołodziejczyk awansowała w strukturach sieci Leonardo Hotels w Polsce

Wesele w hotelu: modna opcja, która się opłaca

Odkryj nieskończone możliwości na Hotel Marketing Conference 2023

Ruszyły zapisy na Hotel Marketing Conference 2023

Hotelowe historie z marką Golden Tulip i Wojciechem Fiedorczukiem