aktualnosci

Kongres Hotel Management 2023. Było mocno merytorycznie i… z dużą dawką uśmiechu! (fotorelacja)

Kongres Hotel Management 2023. Było mocno merytorycznie i… z dużą dawką uśmiechu! (fotorelacja)

U nas emocje po Kongresie Hotel Management 2023 powoli opadają i z uśmiechem wspominamy wrześniową edycję, która zgromadziła 250 osób z branży hotelarskiej. Chcemy z całego serca podziękować wszystkim uczestnikom, prelegentom, panelistom i partnerom za wspólne wydarzenie. Gdy słyszymy, że Kongres Hotel Management jest wydarzeniem wyjątkowym, na wysokim poziomie organizacji i merytoryki, ale też pełnym ciepła, uśmiechu, luzu i takiej atmosfery nie doświadczyliście nigdzie indziej, to jest dla nas najlepsza rekomendacja.

Kongres Hotel Management 2023 odbył się 11 września br. w Radisson Blu Resort & Conference Center, Ostróda Mazury i zgromadził 250 osób z branży hotelarskiej. Artur Kozieja, Adam Pruszkowski, Monika Borysiuk i cała ekipa hotelu Radisson Bluzasługują na wielkie podziękowania za zaangażowanie i wsparcie na każdym etapie organizacji spotkania. 

Dziękujemy najlepszemu prowadzącemu ever – Dariuszowi Ogrodnikowi, managerowi serwisu konferencyjnego SaleBiznesowe.pl, którzy tworzy z nami Kongres Hotel Management od samego początku. Razem z roku na rok rozwijamy się i mierzymy coraz wyżej.

Za wysoki poziom merytoryczny dziękujemy wszystkim prelegentom i panelistom. Kongres Hotel Management 2023 rozpoczęliśmy prelekcją „Kto tu dowodzi? Lider nie zarządca!”, którą poprowadził Robert Węglarz, współwłaściciel Alchemii Hotelarstwa. Kto tu dowodzi? Lider, nie zarządca! Następnie do debaty eksperckiej zaprosiliśmy Adama Pruszkowskiego (Radisson Blu Resort & Conference Center, Ostróda Mazury), Elżbietę Lendo (Willa Port, Termy Warmińskie, Polskie Hotele Niezależne), Michała Kozaka (Hotel Arłamów), Ewę Wilmanowicz (mówca, doradca ds. budowania reputacji).

Podczas drugiej prelekcji o dynamicznym i elastycznym zarządzaniu zmianą opowiadał Karol Pilch, dyrektor sprzedaży hotelu Bania. W dyskusji udział wzięli: Artur Kozieja (inwestor, deweloper, założyciel i prezes zarządu Europlan), Anna Olszyńska (Vienna House by Wyndham), Daniel Błaszkiewicz (Hotel Anders), Małgorzata Morek (Hilton).

Wyróżnij się albo pożegnaj z gośćmi – na prelekcję o skutecznym marketingu zaprosiła Agnieszka Drzewiecka, project manager w Baltic Home Świnoujście. Na ten sam temat w debacie dyskutowali: Grzegorz Gacek (Szczawnica Park Resort and Spa, Szczawnica Park Residence i hotel Batory), Maciej Prostak (SmartHotel), Michal Popek (hotelarz, strateg marketingu miejsc).

Wisienką na torcie była czwarta i ostatnia prelekcja,  którą poprowadził Mateusz Zieliński, New Business Director Profitroom. Część merytoryczną Kongresu Hotel Management 2023 zakończyliśmy debatą ekspercką dot. nowinek technologicznych. Na scenie wystąpili: Grzegorz Gogola (Kraków Airport Hotel Sp. z o.o.), Łukasz Pawlina (Grano Hotels), Tomasz Michniewicz (LSI Software).

Dziękujemy Contech Multimedia za niezwykłą oprawę techniczną podczas merytorycznej części wydarzenia. Garden Space za spektakularną Strefę Chillout. Tomaszowi Purolowi i Pawle Grubie za jej znakomite poprowadzenie. A także wszystkim fenomenalnym partnerom, którymi byli: SmartHotel, Profitroom, UNOX, Polska Grupa Tekstylna, TrustMateLanwarQualproGourmet Foods PolskaSkarby SerowaraPro-GastroGospodarstwo Rybackie ZielenicaGrafen, Castor, MIL-System, Spacer3D.eu – Piotr DominiakBrowar SadyWinne Pola, Alchemia HotelarstwaHotele PLUSMoje HoteleSaleBiznesowe.pl, MojeKonferencje.pl, Polskie Hotele Niezależne, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, LSI Software, Gastro Style, SmartPhotoLab.pl, nowe.menu, Polish Hoteliers.

Jesteście niesamowici i dzięki Waszej niesamowitej energii udało się zorganizować tak fantastyczny event. Zapraszamy na kolejną edycję, którą planujemy już na wiosnę. Szczegóły ogłosimy wkrótce, więc śledźcie nas na bieżąco. Do zobaczenia!

Fot.: Piotr Piosik

Monika

Monika Cichowska

Kongres Hotel Management 2023. Było mocno merytorycznie i… z dużą dawką uśmiechu! (fotorelacja)

Kongres Hotel Management 2023. Było mocno merytorycznie i… z dużą dawką uśmiechu! (fotorelacja)

U nas emocje po Kongresie Hotel Management 2023 powoli opadają i z uśmiechem wspominamy wrześniową edycję, która zgromadziła 250 osób z branży hotelarskiej. Chcemy z całego serca podziękować wszystkim uczestnikom, prelegentom, panelistom i partnerom za wspólne wydarzenie. Gdy słyszymy, że Kongres Hotel Management jest wydarzeniem wyjątkowym, na wysokim poziomie organizacji i merytoryki, ale też pełnym ciepła, uśmiechu, luzu i takiej atmosfery nie doświadczyliście nigdzie indziej, to jest dla nas najlepsza rekomendacja.

Kongres Hotel Management 2023 odbył się 11 września br. w Radisson Blu Resort & Conference Center, Ostróda Mazury i zgromadził 250 osób z branży hotelarskiej. Artur Kozieja, Adam Pruszkowski, Monika Borysiuk i cała ekipa hotelu Radisson Bluzasługują na wielkie podziękowania za zaangażowanie i wsparcie na każdym etapie organizacji spotkania. 

Dziękujemy najlepszemu prowadzącemu ever – Dariuszowi Ogrodnikowi, managerowi serwisu konferencyjnego SaleBiznesowe.pl, którzy tworzy z nami Kongres Hotel Management od samego początku. Razem z roku na rok rozwijamy się i mierzymy coraz wyżej.

Za wysoki poziom merytoryczny dziękujemy wszystkim prelegentom i panelistom. Kongres Hotel Management 2023 rozpoczęliśmy prelekcją „Kto tu dowodzi? Lider nie zarządca!”, którą poprowadził Robert Węglarz, współwłaściciel Alchemii Hotelarstwa. Kto tu dowodzi? Lider, nie zarządca! Następnie do debaty eksperckiej zaprosiliśmy Adama Pruszkowskiego (Radisson Blu Resort & Conference Center, Ostróda Mazury), Elżbietę Lendo (Willa Port, Termy Warmińskie, Polskie Hotele Niezależne), Michała Kozaka (Hotel Arłamów), Ewę Wilmanowicz (mówca, doradca ds. budowania reputacji).

Podczas drugiej prelekcji o dynamicznym i elastycznym zarządzaniu zmianą opowiadał Karol Pilch, dyrektor sprzedaży hotelu Bania. W dyskusji udział wzięli: Artur Kozieja (inwestor, deweloper, założyciel i prezes zarządu Europlan), Anna Olszyńska (Vienna House by Wyndham), Daniel Błaszkiewicz (Hotel Anders), Małgorzata Morek (Hilton).

Wyróżnij się albo pożegnaj z gośćmi – na prelekcję o skutecznym marketingu zaprosiła Agnieszka Drzewiecka, project manager w Baltic Home Świnoujście. Na ten sam temat w debacie dyskutowali: Grzegorz Gacek (Szczawnica Park Resort and Spa, Szczawnica Park Residence i hotel Batory), Maciej Prostak (SmartHotel), Michal Popek (hotelarz, strateg marketingu miejsc).

Wisienką na torcie była czwarta i ostatnia prelekcja,  którą poprowadził Mateusz Zieliński, New Business Director Profitroom. Część merytoryczną Kongresu Hotel Management 2023 zakończyliśmy debatą ekspercką dot. nowinek technologicznych. Na scenie wystąpili: Grzegorz Gogola (Kraków Airport Hotel Sp. z o.o.), Łukasz Pawlina (Grano Hotels), Tomasz Michniewicz (LSI Software).

Dziękujemy Contech Multimedia za niezwykłą oprawę techniczną podczas merytorycznej części wydarzenia. Garden Space za spektakularną Strefę Chillout. Tomaszowi Purolowi i Pawle Grubie za jej znakomite poprowadzenie. A także wszystkim fenomenalnym partnerom, którymi byli: SmartHotel, Profitroom, UNOX, Polska Grupa Tekstylna, TrustMateLanwarQualproGourmet Foods PolskaSkarby SerowaraPro-GastroGospodarstwo Rybackie ZielenicaGrafen, Castor, MIL-System, Spacer3D.eu – Piotr DominiakBrowar SadyWinne Pola, Alchemia HotelarstwaHotele PLUSMoje HoteleSaleBiznesowe.pl, MojeKonferencje.pl, Polskie Hotele Niezależne, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, LSI Software, Gastro Style, SmartPhotoLab.pl, nowe.menu, Polish Hoteliers.

Jesteście niesamowici i dzięki Waszej niesamowitej energii udało się zorganizować tak fantastyczny event. Zapraszamy na kolejną edycję, którą planujemy już na wiosnę. Szczegóły ogłosimy wkrótce, więc śledźcie nas na bieżąco. Do zobaczenia!

Fot.: Piotr Piosik

Monika

Monika Cichowska

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Louvre Hotels Group ogłasza powołanie Federica J. Gonzáleza na nowego CEO firmy

Dzień Potrójnej Wiedzy w Kłaninie

W czerwcu hotele Campanile promują zrównoważoną gastronomię

ibis tętni miejskim życiem. Hotelowa marka startuje z nową kampanią

Stayget apeluje do Hotelarzy

Trust me I’m Hotelier