aktualnosci

Louvre Hotels Group ogłasza powołanie Federica J. Gonzáleza na nowego CEO firmy

Louvre Hotels Group ogłasza powołanie Federica J. Gonzáleza na nowego CEO firmy

Louvre Hotels Group ogłasza powołanie Federica J. Gonzáleza na nowego CEO firmy po odejściu Pierre’a-Frédérica Roulota. Federico J. González pozostanie w Radisson Hotel Group jako wiceprezes wykonawczy. Louvre Hotels Group pragnie podziękować Pierre’owi-Frédéricowi Roulotowi za kluczową rolę, jaką odegrał w rozwoju firmy. Ta naturalna zmiana CEO jest kontynuacją globalnej strategii grupy.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży hotelarskiej Federico J. González będzie w stanie przełożyć pracę zespołów Louvre Hotels Group z ostatnich lat na coraz szybszy wzrost firmy i skutecznie przygotować ją do wykorzystania licznych możliwości rynkowych.

– Cieszę się, że wyruszam w tę podróż ze wszystkimi zespołami Louvre Hotels Group, z którymi bez wątpienia będziemy nadal rozwijać firmę. Louvre Hotels Group jest w pełni zaangażowana w budowanie przyszłości branży hotelarskiej i zapewnianie gościom niezapomnianych wrażeń dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, zrównoważonym praktykom i operacyjnej doskonałości – powiedział Federico J. González, nowy CEO Louvre Hotels Group.

Fot.: www.radissonhotels.com.png

Federico J. González jest CEO Louvre Hotels Group z siedzibą w Paryżu we Francji. Jest także wiceprezesem wykonawczym Radisson Hotel Group. González ma rozległe doświadczenie na stanowiskach kierowniczych na całym świecie w sektorach hotelarstwa, wypoczynku i produktów szybkozbywalnych (FMCG). Zanim dołączył do Radisson Hotel Group jako CEO w 2017 roku, był dyrektorem generalnym NH Hotel Group, gdzie kierował dużymi zmianami w firmie. González był wcześniej zastępcą dyrektora generalnego Disneyland Paris i pracował przez 16 lat na wyższych stanowiskach kierowniczych w Procter & Gamble w Brukseli, Madrycie i Sztokholmie, zanim w 2000 roku został szefem tej firmy na Portugalię.

González, szanowany marketer i inicjator zmian, napisał trzy książki: „Życie i praca za granicą” („Vivir y trabajar en el extranjero”), „Jak żyć i pracować z Portugalczykami” („Portugueses y españoles: Una guía para entenderse mejor”) oraz „Jak odnieść sukces w prowadzeniu biznesu po szwedzku” (Cómo „hacerse el sueco” en los negocios con éxito). Osobistą misją Gonzáleza jako światowego lidera jest motywowanie i wypełnianie energią dużych organizacji, aby były bardziej ambitne pod względem rentowności i celu, oraz ludzi – poprzez szacunek dla różnorodności myśli, kultury, płci, doświadczenia i przekonań.

González ukończył ekonomię na Uniwersytecie Complutense w Madrycie i uzyskał tytuł magistra handlu międzynarodowego i finansów w École Supérieure de Commerce w Paryżu. Biegle włada językami angielskim, hiszpańskim, portugalskim i francuskim. W styczniu 2021 roku González został niezależnym członkiem zarządu Sodexo.

Źródło: mat. pras.

Louvre Hotels Group ogłasza powołanie Federica J. Gonzáleza na nowego CEO firmy

Louvre Hotels Group ogłasza powołanie Federica J. Gonzáleza na nowego CEO firmy

Louvre Hotels Group ogłasza powołanie Federica J. Gonzáleza na nowego CEO firmy po odejściu Pierre’a-Frédérica Roulota. Federico J. González pozostanie w Radisson Hotel Group jako wiceprezes wykonawczy. Louvre Hotels Group pragnie podziękować Pierre’owi-Frédéricowi Roulotowi za kluczową rolę, jaką odegrał w rozwoju firmy. Ta naturalna zmiana CEO jest kontynuacją globalnej strategii grupy.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży hotelarskiej Federico J. González będzie w stanie przełożyć pracę zespołów Louvre Hotels Group z ostatnich lat na coraz szybszy wzrost firmy i skutecznie przygotować ją do wykorzystania licznych możliwości rynkowych.

– Cieszę się, że wyruszam w tę podróż ze wszystkimi zespołami Louvre Hotels Group, z którymi bez wątpienia będziemy nadal rozwijać firmę. Louvre Hotels Group jest w pełni zaangażowana w budowanie przyszłości branży hotelarskiej i zapewnianie gościom niezapomnianych wrażeń dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, zrównoważonym praktykom i operacyjnej doskonałości – powiedział Federico J. González, nowy CEO Louvre Hotels Group.

Fot.: www.radissonhotels.com.png

Federico J. González jest CEO Louvre Hotels Group z siedzibą w Paryżu we Francji. Jest także wiceprezesem wykonawczym Radisson Hotel Group. González ma rozległe doświadczenie na stanowiskach kierowniczych na całym świecie w sektorach hotelarstwa, wypoczynku i produktów szybkozbywalnych (FMCG). Zanim dołączył do Radisson Hotel Group jako CEO w 2017 roku, był dyrektorem generalnym NH Hotel Group, gdzie kierował dużymi zmianami w firmie. González był wcześniej zastępcą dyrektora generalnego Disneyland Paris i pracował przez 16 lat na wyższych stanowiskach kierowniczych w Procter & Gamble w Brukseli, Madrycie i Sztokholmie, zanim w 2000 roku został szefem tej firmy na Portugalię.

González, szanowany marketer i inicjator zmian, napisał trzy książki: „Życie i praca za granicą” („Vivir y trabajar en el extranjero”), „Jak żyć i pracować z Portugalczykami” („Portugueses y españoles: Una guía para entenderse mejor”) oraz „Jak odnieść sukces w prowadzeniu biznesu po szwedzku” (Cómo „hacerse el sueco” en los negocios con éxito). Osobistą misją Gonzáleza jako światowego lidera jest motywowanie i wypełnianie energią dużych organizacji, aby były bardziej ambitne pod względem rentowności i celu, oraz ludzi – poprzez szacunek dla różnorodności myśli, kultury, płci, doświadczenia i przekonań.

González ukończył ekonomię na Uniwersytecie Complutense w Madrycie i uzyskał tytuł magistra handlu międzynarodowego i finansów w École Supérieure de Commerce w Paryżu. Biegle włada językami angielskim, hiszpańskim, portugalskim i francuskim. W styczniu 2021 roku González został niezależnym członkiem zarządu Sodexo.

Źródło: mat. pras.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Belmonte Hotel***** z nowym Dyrektorem F&B

Kino na dachu NYX Hotel Warsaw – jeszcze w lipcu!

Magdalena Frelkiewicz zostaje dyrektor hotelu Kyriad

Accor ogłasza partnerstwo z SHe Travel Club, pierwszą organizacją skupiającą się na potrzebach kobiet w podróży

Nowy program lojalnościowy Radisson Rewards dostępny w Polsce i na świecie

Hotelowe historie z marką Golden Tulip i Wojciechem Fiedorczukiem