aktualnosci

InterContinental Warszawa z tytułami World Travel Awards 2024

InterContinental Warszawa z tytułami World Travel Awards 2024

InterContinental Warszawa, należący do sieci IHG Hotels & Resorts po raz siódmy z rzędu zdobył tytuł Najlepszego Hotelu w Polsce, a po raz piąty tytuł Najlepszego Hotelu Konferencyjnego w Polsce, co stanowi kamień milowy w jego 20-letniej historii. Warto zauważyć, że po raz drugi hotel otrzymał tytuł Najlepszego Hotelu Konferencyjnego od czasu renowacji przestrzeni konferencyjnej w 2022 roku, co jest świadectwem udanej renowacji i ulepszonej oferty.

– Otrzymanie wyróżnienia World Travel Awards 2024 dla wiodącego hotelu w Polsce i wiodącego hotelu konferencyjnego w Polsce jest świadectwem naszego niezachwianego zaangażowania w świadczenie wyjątkowych usług i profesjonalnego wsparcia dla naszych cenionych gości. To osiągnięcie jest hołdem dla ciężkiej pracy, poświęcenia i pasji całego naszego zespołu, w dążeniu do zapewnienia prawdziwej gościnności (true hospitality) – powiedziała Britta Kutz, Area General Manager.

InterContinental Warszawa to pięciogwiazdkowy hotel położony w samym sercu stolicy. Hotel mieści się w jednym z najwyższych budynków w mieście. InterContinental Warszawa posiada 414 pokoi gościnnych oraz w pełni wyposażone apartamenty Residence. Goście hotelu mogą delektować się daniami kuchni polskiej i światowej w restauracji Platter by Karol Okrasa oraz DownTown. Na 43. i 44. piętrze znajduje się RiverView Wellness Center z najwyżej położonym basenem w Europie, siłownią, sauną i łaźnią parową. Dzięki 14 salom konferencyjnym i ponad 1340 m2 powierzchni, InterContinental Warszawa jest idealnym miejscem na międzynarodowe konwencje,  spotkania zarządu lub prywatne uroczystości.

Plebiscyt World Travel Awards™ zostały ustanowione w 1993 roku, aby wyróżniać, nagradzać i świętować doskonałość we wszystkich kluczowych sektorach branży turystycznej i hotelarskiej. Dziś marka World Travel Awards™ jest rozpoznawana na całym świecie jako znak doskonałości w branży.

Źródło: mat. pras.

InterContinental Warszawa z tytułami World Travel Awards 2024

InterContinental Warszawa z tytułami World Travel Awards 2024

InterContinental Warszawa, należący do sieci IHG Hotels & Resorts po raz siódmy z rzędu zdobył tytuł Najlepszego Hotelu w Polsce, a po raz piąty tytuł Najlepszego Hotelu Konferencyjnego w Polsce, co stanowi kamień milowy w jego 20-letniej historii. Warto zauważyć, że po raz drugi hotel otrzymał tytuł Najlepszego Hotelu Konferencyjnego od czasu renowacji przestrzeni konferencyjnej w 2022 roku, co jest świadectwem udanej renowacji i ulepszonej oferty.

– Otrzymanie wyróżnienia World Travel Awards 2024 dla wiodącego hotelu w Polsce i wiodącego hotelu konferencyjnego w Polsce jest świadectwem naszego niezachwianego zaangażowania w świadczenie wyjątkowych usług i profesjonalnego wsparcia dla naszych cenionych gości. To osiągnięcie jest hołdem dla ciężkiej pracy, poświęcenia i pasji całego naszego zespołu, w dążeniu do zapewnienia prawdziwej gościnności (true hospitality) – powiedziała Britta Kutz, Area General Manager.

InterContinental Warszawa to pięciogwiazdkowy hotel położony w samym sercu stolicy. Hotel mieści się w jednym z najwyższych budynków w mieście. InterContinental Warszawa posiada 414 pokoi gościnnych oraz w pełni wyposażone apartamenty Residence. Goście hotelu mogą delektować się daniami kuchni polskiej i światowej w restauracji Platter by Karol Okrasa oraz DownTown. Na 43. i 44. piętrze znajduje się RiverView Wellness Center z najwyżej położonym basenem w Europie, siłownią, sauną i łaźnią parową. Dzięki 14 salom konferencyjnym i ponad 1340 m2 powierzchni, InterContinental Warszawa jest idealnym miejscem na międzynarodowe konwencje,  spotkania zarządu lub prywatne uroczystości.

Plebiscyt World Travel Awards™ zostały ustanowione w 1993 roku, aby wyróżniać, nagradzać i świętować doskonałość we wszystkich kluczowych sektorach branży turystycznej i hotelarskiej. Dziś marka World Travel Awards™ jest rozpoznawana na całym świecie jako znak doskonałości w branży.

Źródło: mat. pras.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

GASTROTARGI SMAKKi zamieszają w branży HoReCa

„Heart of Hospitality” grupy Accor powraca we współpracy ze Światową Organizacją Turystyki

Profesjonalna instalacja urządzeń gwarancją optymalnej eksploatacji od pierwszego dnia

Accor głównym sponsorem reprezentacji Francji podczas 37. Pucharu Ameryki

Hotel Marketing Conference 2022 – największa konferencja branżowa tym razem w Katowicach

Mercure Białystok z prestiżową nagrodą za design