aktualnosci

Czym warto zająć się w firmie w nowym roku?

Czym warto zająć się w firmie w nowym roku?

Początek roku to idealny czas na to, aby zrewidować dotychczasowe działania oraz zaplanować i przygotować się na nadchodzące wyzwania w firmie. Właściwe przygotowanie i wyznaczenie klarownych celów jest niewątpliwie kluczowym elementem udanej strategii na kolejne dwanaście miesięcy.

Noworoczna lista

Aby cały rok był dla firmy udany, warto już na samym jego początku zająć się kilkoma kluczowymi kwestiami. Wśród pięciu najważniejszych możemy spokojnie wymienić: określeniem celów strategicznych, analizę wyników i doświadczeń z minionego roku, zdefiniowanie planów dalszego rozwoju firmy, budowanie/umacnianie zespołu oraz motywowanie do działania.

Niezwykle istotne jest ustalenie tego, co firma chce osiągnąć w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy, a przegląd osiągnięć z poprzedniego roku oraz analiza błędów i doświadczeń są kluczowe dla skutecznego rozwoju firmy. Na tej podstawie można stworzyć skuteczny i przede wszystkim realny plan rozwoju. Pomaga to także we wzmacnianiu relacji w zespole, co jest jednym z kluczowych elementów efektywnej pracy. Warto też opracować system motywacji pracowników, który sprawi, że zwiążą się oni z firmą mocniej i na dłużej.

W biurze, czy na wyjeździe?

To pytanie zadaje sobie wielu dyrektorów i prezesów. Czy lepiej zorganizować spotkanie noworoczne w burze, w którym mamy dostęp do pełnej dokumentacji i wszelkich danych, które mogą się nagle okazać potrzebne? Czy może pozwolić pracownikom na „przewietrzenie” głów i oderwanie się od biurowej codzienności, organizując spotkanie wyjazdowe?

I jedna i druga opcja ma swoje wady i zalety. Jednakże spotkania wyjazdowe pozwalają przede wszystkim na otwarcie umysłów i bardziej kreatywne podejście do problemów. Zmiana otoczenia sprzyja kreatywności i innowacyjnemu myśleniu, a to niejednokrotnie prowadzi do nowatorskich rozwiązań i strategii Oddzielenie zespołu od codziennych obowiązków i środowiska biurowego pozwala też, wbrew pozorom, skupić się na istotnych kwestiach. Co więcej, wspólne spędzanie czasu poza miejscem pracy buduje więzi między członkami zespołu, co przekłada się na lepszą komunikację i współpracę.

Początek roku to kluczowy moment dla każdej firmy. Właściwie zorganizowane spotkanie organizacyjne może wyznaczyć ton na kolejne miesiące i przyczynić się do osiągnięcia sukcesów. Warto więc wybrać odpowiednie miejsce, a jego organizację powierzyć doświadczonym specjalistom. Takim obiektem jest warszawski Airport Hotel Okęcie. Położony w południowo-zachodniej części Warszawy, przy zbiegu dróg krajowych: S2, S7, S8 jest miejscem o lokalizacji, do której łatwo dotrzeć na różne sposoby. Znajdują się w nim sale szkoleniowe wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt oraz trzy sale restauracyjne, w tym Sala Galaxy mieszcząca aż 360 osób, a także Aviator Bar & Longue.

Wyróżnia go nie tylko świetna lokalizacja, eleganckie wnętrza i dobrze wyposażone sale konferencyjne. To przede wszystkim doświadczeni pracownicy z ogromną wiedzą w swoich dziedzinach, którzy tworzą niepowtarzalną atmosferę i klimat tego obiektu, co potwierdzają liczne opinie gości.

Źródło: Airport Hotel Okęcie

Czym warto zająć się w firmie w nowym roku?

Czym warto zająć się w firmie w nowym roku?

Początek roku to idealny czas na to, aby zrewidować dotychczasowe działania oraz zaplanować i przygotować się na nadchodzące wyzwania w firmie. Właściwe przygotowanie i wyznaczenie klarownych celów jest niewątpliwie kluczowym elementem udanej strategii na kolejne dwanaście miesięcy.

Noworoczna lista

Aby cały rok był dla firmy udany, warto już na samym jego początku zająć się kilkoma kluczowymi kwestiami. Wśród pięciu najważniejszych możemy spokojnie wymienić: określeniem celów strategicznych, analizę wyników i doświadczeń z minionego roku, zdefiniowanie planów dalszego rozwoju firmy, budowanie/umacnianie zespołu oraz motywowanie do działania.

Niezwykle istotne jest ustalenie tego, co firma chce osiągnąć w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy, a przegląd osiągnięć z poprzedniego roku oraz analiza błędów i doświadczeń są kluczowe dla skutecznego rozwoju firmy. Na tej podstawie można stworzyć skuteczny i przede wszystkim realny plan rozwoju. Pomaga to także we wzmacnianiu relacji w zespole, co jest jednym z kluczowych elementów efektywnej pracy. Warto też opracować system motywacji pracowników, który sprawi, że zwiążą się oni z firmą mocniej i na dłużej.

W biurze, czy na wyjeździe?

To pytanie zadaje sobie wielu dyrektorów i prezesów. Czy lepiej zorganizować spotkanie noworoczne w burze, w którym mamy dostęp do pełnej dokumentacji i wszelkich danych, które mogą się nagle okazać potrzebne? Czy może pozwolić pracownikom na „przewietrzenie” głów i oderwanie się od biurowej codzienności, organizując spotkanie wyjazdowe?

I jedna i druga opcja ma swoje wady i zalety. Jednakże spotkania wyjazdowe pozwalają przede wszystkim na otwarcie umysłów i bardziej kreatywne podejście do problemów. Zmiana otoczenia sprzyja kreatywności i innowacyjnemu myśleniu, a to niejednokrotnie prowadzi do nowatorskich rozwiązań i strategii Oddzielenie zespołu od codziennych obowiązków i środowiska biurowego pozwala też, wbrew pozorom, skupić się na istotnych kwestiach. Co więcej, wspólne spędzanie czasu poza miejscem pracy buduje więzi między członkami zespołu, co przekłada się na lepszą komunikację i współpracę.

Początek roku to kluczowy moment dla każdej firmy. Właściwie zorganizowane spotkanie organizacyjne może wyznaczyć ton na kolejne miesiące i przyczynić się do osiągnięcia sukcesów. Warto więc wybrać odpowiednie miejsce, a jego organizację powierzyć doświadczonym specjalistom. Takim obiektem jest warszawski Airport Hotel Okęcie. Położony w południowo-zachodniej części Warszawy, przy zbiegu dróg krajowych: S2, S7, S8 jest miejscem o lokalizacji, do której łatwo dotrzeć na różne sposoby. Znajdują się w nim sale szkoleniowe wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt oraz trzy sale restauracyjne, w tym Sala Galaxy mieszcząca aż 360 osób, a także Aviator Bar & Longue.

Wyróżnia go nie tylko świetna lokalizacja, eleganckie wnętrza i dobrze wyposażone sale konferencyjne. To przede wszystkim doświadczeni pracownicy z ogromną wiedzą w swoich dziedzinach, którzy tworzą niepowtarzalną atmosferę i klimat tego obiektu, co potwierdzają liczne opinie gości.

Źródło: Airport Hotel Okęcie

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Pragaleria i Hotel Bellotto po letnim „Spotkaniu ze Sztuką”. Tym razem tematem była grafika warsztatowa

Zakończenie działalności operacyjnej hotelu ibis budget Szczecin

Współpraca JWA z PURO Hotels. Pierwsza sieć hoteli z certyfikatami LEED na poziomie GOLD

Hotel Marketing Conference 2023. Największa impreza branżowa zbliża się wielkimi krokami!

Trust Us podsumowuje rok 5 realizacjami w segmencie HoReCa

InterContinental Warszawa z tytułami World Travel Awards 2024