aktualnosci

Accor z nowymi otwarciami dla marek premium w regionie

Accor z nowymi otwarciami dla marek premium w regionie

Grupa hotelowa Accor konsekwentnie realizuje ambitny plan rozbudowy portfolio marek premium w Europie Środkowo-Wschodniej, ogłaszając premierę dwóch z nich w Czarnogórze i na Węgrzech.

Pierwszy Pullman na Węgrzech

Zlokalizowany zaledwie kilka minut od prestiżowej Andrássy Avenue oraz Opery Narodowej w Budapeszcie, Pullman Budapest, jako pierwszy hotel marki premium w kraju przyjmie gości już z końcem marca. Do ich dyspozycji będzie 136 nowoczesnych i komfortowych pokoi zlokalizowanych na 7 piętrach budynku, w którym dotychczas mieścił się Hard Rock Hotel Budapest. Obiekt wyróżni się unikalną koncepcją gastronomiczną i rozrywkową opracowaną przez Paris Society, łącząc sztukę kulinarną, architekturę i design gwarantując niezapomniane doświadczenia i atmosferę w restauracji serwującej wykwintne dania. Do dyspozycji gości będzie także zapierający dech w piersiach widok na historyczną panoramę stolicy Węgier z hotelowego baru z ekskluzywnymi koktajlami, szerokim wyborem win i wykwintnych tapas.

– Z przyjemnością ogłaszamy debiut naszej marki premium na jednym z kluczowych rynków dla Accor w Europie Środkowo-Wschodniej. Budapeszt jest jedną z najpopularniejszych destynacji w Europie, gdzie utrzymuje się rosnący trend turystów odwiedzających to fantastyczne miasto. Dzięki temu to idealne miejsce dla marki Pullman, która pomimo 150-letniej historii wciąż przyciąga tłumy turystów – zaznacza Dilek Sezer, Senior Development Director, ENA Development Southeast Europe Accor Premium, Midscale & Economy Brands. – Pullman Budapest jest doskonałym przykładem tętniącego życiem miejskiego hotelu, który idealnie pasuje do charakteru tej marki. Jesteśmy przekonani, że zapewni on nową jakość na lokalnym rynku hotelarskim i zagwarantuje niezwykłe wrażenia podróżnym przybywającym do Budapesztu ze wszystkich zakątków świata.

Pullman oferuje gościom bezpłatne zestawy fitnessowe dostępne na życzenie dla wszystkich pokoi i apartamentów. Zestaw zawiera sprzęt do ćwiczeń, dzięki czemu goście mogą ćwiczyć we własnym tempie w prywatności we własnym pokoju. Poza udogodnieniami sportowymi, hotel oferuje także dwie sale konferencyjne dla podróżujących służbowo, będąc miejscem, gdzie biznes łączy się z wypoczynkiem.

Pullman to międzynarodowa marka premium należąca grupy Accor, skierowana głównie do kosmopolitycznych podróżników, którzy mają szerokie kontakty i lubią łączyć pracę z wypoczynkiem. Hotele Pullman, zlokalizowane w najbardziej tętniących życiem miastach na świecie i najbardziej popularnych miejscach turystycznych, zapraszają współczesnych poszukiwaczy przygód, nomadów i odkrywców, podróżujących samodzielnie lub z podobnie myślącymi towarzyszami i współpracownikami, w interesach lub dla przyjemności.

Swissôtel z premierą w Czarnogórze

Kolejną z destynacji, gdzie Accor rozbudowuje portfolio obiektów premium jest Czarnogóra, gdzie grupa otworzyła właśnie pierwszy hotel szwajcarskiej marki Swissôtel. Położony na imponującej wysokości 1600 metrów nad poziomem morza Swissôtel Resort Kolašin oferuje gościom 116 nowoczesnych i komfortowych pokoi zapewniając niezrównane doświadczenia szwajcarskiej gościnności pośród zachwycających górskich krajobrazów. Zaprojektowany z myślą o otoczeniu hotel łącząc kamień i drewno stanowi doskonałą kombinację rustykalnego uroku i nowoczesnych udogodnień. Do dyspozycji gości jest restauracja i bar z rozległym tarasem na świeżym powietrzu oraz salon z kominkiem, ozdobiony motywami narciarskimi w stylu vintage, będącymi hołdem dla tradycji sportów zimowych regionu. W hotelu znajduje się także zaplecze wellness i spa, które będzie dostępne dla gości w sezonie letnim.

– Jesteśmy podekscytowani możliwością ożywienia tego niezwykłego miejsca i z niecierpliwością czekamy na gości z całej Europy, którzy odwiedzą tę zapierającą dech w piersiach nieruchomość. Jestem pewien, że Swissôtel Resort Kolašin zachwyci wszystkich podróżnych i stanie się ich ukochanym górskim schronieniem podczas zimowych i letnich wakacji – mówi Dilek Sezer, Senior Development Director – ENA Development Southeast Europe Accor Premium, Midscale & Economy Brands.

Swissôtel Hotels & Resorts, jedna z najbardziej znanych szwajcarskich marek na świecie, oferuje nowoczesne hotele przepełnione świeżością i witalnością alpejskiej energii, zakorzenione w tradycji szwajcarskiej gościnności. Szanowany za inteligentny design, wysokiej jakości rzemiosło i świadome podejście do zrównoważonego rozwoju, Swissôtel zapewnia swoim gościom spokój ducha, aby mogli odkrywać świat, odkrywać prawdziwe nagrody życia i korzystać z możliwości “dobrego życia”. Marka Swissôtel została założona w 1980 roku i obecnie liczy ponad 30 hoteli na całym świecie, w tym flagowe obiekty, takie jak Swissôtel The Bosphorus w Stambule, Swissôtel The Stamford w Singapurze, Swissôtel Chicago i Swissôtel Jakarta Pik Avenue.

Accor z nowymi otwarciami dla marek premium w regionie

Źródło: Accor

Accor z nowymi otwarciami dla marek premium w regionie

Accor z nowymi otwarciami dla marek premium w regionie

Grupa hotelowa Accor konsekwentnie realizuje ambitny plan rozbudowy portfolio marek premium w Europie Środkowo-Wschodniej, ogłaszając premierę dwóch z nich w Czarnogórze i na Węgrzech.

Pierwszy Pullman na Węgrzech

Zlokalizowany zaledwie kilka minut od prestiżowej Andrássy Avenue oraz Opery Narodowej w Budapeszcie, Pullman Budapest, jako pierwszy hotel marki premium w kraju przyjmie gości już z końcem marca. Do ich dyspozycji będzie 136 nowoczesnych i komfortowych pokoi zlokalizowanych na 7 piętrach budynku, w którym dotychczas mieścił się Hard Rock Hotel Budapest. Obiekt wyróżni się unikalną koncepcją gastronomiczną i rozrywkową opracowaną przez Paris Society, łącząc sztukę kulinarną, architekturę i design gwarantując niezapomniane doświadczenia i atmosferę w restauracji serwującej wykwintne dania. Do dyspozycji gości będzie także zapierający dech w piersiach widok na historyczną panoramę stolicy Węgier z hotelowego baru z ekskluzywnymi koktajlami, szerokim wyborem win i wykwintnych tapas.

– Z przyjemnością ogłaszamy debiut naszej marki premium na jednym z kluczowych rynków dla Accor w Europie Środkowo-Wschodniej. Budapeszt jest jedną z najpopularniejszych destynacji w Europie, gdzie utrzymuje się rosnący trend turystów odwiedzających to fantastyczne miasto. Dzięki temu to idealne miejsce dla marki Pullman, która pomimo 150-letniej historii wciąż przyciąga tłumy turystów – zaznacza Dilek Sezer, Senior Development Director, ENA Development Southeast Europe Accor Premium, Midscale & Economy Brands. – Pullman Budapest jest doskonałym przykładem tętniącego życiem miejskiego hotelu, który idealnie pasuje do charakteru tej marki. Jesteśmy przekonani, że zapewni on nową jakość na lokalnym rynku hotelarskim i zagwarantuje niezwykłe wrażenia podróżnym przybywającym do Budapesztu ze wszystkich zakątków świata.

Pullman oferuje gościom bezpłatne zestawy fitnessowe dostępne na życzenie dla wszystkich pokoi i apartamentów. Zestaw zawiera sprzęt do ćwiczeń, dzięki czemu goście mogą ćwiczyć we własnym tempie w prywatności we własnym pokoju. Poza udogodnieniami sportowymi, hotel oferuje także dwie sale konferencyjne dla podróżujących służbowo, będąc miejscem, gdzie biznes łączy się z wypoczynkiem.

Pullman to międzynarodowa marka premium należąca grupy Accor, skierowana głównie do kosmopolitycznych podróżników, którzy mają szerokie kontakty i lubią łączyć pracę z wypoczynkiem. Hotele Pullman, zlokalizowane w najbardziej tętniących życiem miastach na świecie i najbardziej popularnych miejscach turystycznych, zapraszają współczesnych poszukiwaczy przygód, nomadów i odkrywców, podróżujących samodzielnie lub z podobnie myślącymi towarzyszami i współpracownikami, w interesach lub dla przyjemności.

Swissôtel z premierą w Czarnogórze

Kolejną z destynacji, gdzie Accor rozbudowuje portfolio obiektów premium jest Czarnogóra, gdzie grupa otworzyła właśnie pierwszy hotel szwajcarskiej marki Swissôtel. Położony na imponującej wysokości 1600 metrów nad poziomem morza Swissôtel Resort Kolašin oferuje gościom 116 nowoczesnych i komfortowych pokoi zapewniając niezrównane doświadczenia szwajcarskiej gościnności pośród zachwycających górskich krajobrazów. Zaprojektowany z myślą o otoczeniu hotel łącząc kamień i drewno stanowi doskonałą kombinację rustykalnego uroku i nowoczesnych udogodnień. Do dyspozycji gości jest restauracja i bar z rozległym tarasem na świeżym powietrzu oraz salon z kominkiem, ozdobiony motywami narciarskimi w stylu vintage, będącymi hołdem dla tradycji sportów zimowych regionu. W hotelu znajduje się także zaplecze wellness i spa, które będzie dostępne dla gości w sezonie letnim.

– Jesteśmy podekscytowani możliwością ożywienia tego niezwykłego miejsca i z niecierpliwością czekamy na gości z całej Europy, którzy odwiedzą tę zapierającą dech w piersiach nieruchomość. Jestem pewien, że Swissôtel Resort Kolašin zachwyci wszystkich podróżnych i stanie się ich ukochanym górskim schronieniem podczas zimowych i letnich wakacji – mówi Dilek Sezer, Senior Development Director – ENA Development Southeast Europe Accor Premium, Midscale & Economy Brands.

Swissôtel Hotels & Resorts, jedna z najbardziej znanych szwajcarskich marek na świecie, oferuje nowoczesne hotele przepełnione świeżością i witalnością alpejskiej energii, zakorzenione w tradycji szwajcarskiej gościnności. Szanowany za inteligentny design, wysokiej jakości rzemiosło i świadome podejście do zrównoważonego rozwoju, Swissôtel zapewnia swoim gościom spokój ducha, aby mogli odkrywać świat, odkrywać prawdziwe nagrody życia i korzystać z możliwości “dobrego życia”. Marka Swissôtel została założona w 1980 roku i obecnie liczy ponad 30 hoteli na całym świecie, w tym flagowe obiekty, takie jak Swissôtel The Bosphorus w Stambule, Swissôtel The Stamford w Singapurze, Swissôtel Chicago i Swissôtel Jakarta Pik Avenue.

Accor z nowymi otwarciami dla marek premium w regionie

Źródło: Accor

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Nickel Development tworzy sieć resortów. Pierwszy powstanie w nadmorskiej miejscowości Grzybowo

Spotkania na miarę czasów

Profitroom Partnerem Złotym Kongresu Hotel Management 2023

Targi HORECA®/GASTROFOOD/ENOEXPO® – spotkania, wiedza, kontakty

Jak podróżować w 2023 roku? Trendy, które warto znać

Początek nowej ery – RATIONAL wprowadza nową kategorię produktów. iHexagon gwarantuje najwyższą jakość potraw w najkrótszym czasie