aktualnosci

IGHP w trosce o zdrowie hotelarzy

IGHP w trosce o zdrowie hotelarzy

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego nawiązała współpracę z uPacjenta, organizując akcję poświęconą edukacji onkologicznej i profilaktyce nowotworowej wśród pracowników branży hotelarskiej. Izba została również partnerem akcji Pink Lips Project, którą organizuje Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland. Współpraca w zakresie ochrony zdrowia to nowy obszar działań IGHP, który w 2022 roku będzie systematycznie rozwijany.

– W Polsce nowotwory stanowią drugą przyczynę zgonów, a w ciągu kilku lat staną się pierwszą. Najlepszym sposobem na walkę z rakiem jest połączenie świadomości z profilaktyką. Zależy nam na pracownikach branży hotelarskiej, a ich zdrowie jest wartością bezcenną. Stąd nasze zaangażowanie w działania związane z profilaktyką zdrowotną. Na najbliższe 12 miesięcy zaplanowaliśmy wiele aktywności związanych z promocją zdrowia wśród hotelarzy. To element naszej strategii CSR, którą chcemy konsekwentnie realizować w 2022 roku – mówi Agnieszka Maszner-Paprocka, członkini zarządu IGHP.

Badania dla pracowników branży hotelarskiej

Świadomość i profilaktyka to główne sposoby na ograniczenie zachorowań na nowotwory w społeczeństwie. Dzięki badaniom profilaktycznym wcześnie wykryta choroba może być w pełni wyleczalna, gwarantując długie życie. IGHP w trosce o zdrowie pracowników branży hotelarskiej nawiązała współpracę z uPacjenta, organizując akcję edukacyjną na temat onkologii i profilaktyki nowotworowej.

W ramach tej inicjatywy hotele, obiekty hotelarskie oraz dostawcy będący członkami IGHP będą mogli zakupić w niższej cenie voucher na domowe badania profilaktyczne dla pracowników i ich rodzin. Rozliczenie finansowe za voucher hotel będzie ustalał indywidualnie z pracownikiem. Zniżka do 15 proc. obowiązuje na dwa pakiety badań – pakiet damski i męski, które obejmują markery nowotworowe piersi, jajnika, jądra i prostaty. Pozwalają na dokonanie ogólnej oceny stanu organizmu i diagnostykę chorób onkologicznych. Pakiet onkologiczny damski to badania: CA 125, CA 15-3, CA 19-9, CEA, pełna morfologia krwi oraz OB. Pakiet onkologiczny męski obejmuje: AFP, CA 19-9, CEA, pełną morfologię krwi, OB oraz PSA całkowity. By zamówić vouchery dla swoich pracowników, należy skontaktować się z biurem IGHP pod adresem [email protected].

Współpraca z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Studentów Medycyny IFMSA Poland

W 2018 roku rak szyjki macicy został sklasyfikowany przez Global Cancer Observatory na 4. miejscu pod względem zachorowalności w rankingu chorób nowotworowych. W Polsce rocznie ponad 2000 kobiet słyszy diagnozę ,,rak szyjki macicy’’, a 20 proc. chorych nie ukończyło jeszcze 45. roku życia.

IGHP została partnerem akcji Pink Lips Project – jednego z czołowych projektów organizowanych co roku przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA Poland. Z okazji Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy, który trwa w dniach 17-23.01.2022 r., studenci i studentki medycyny przygotowują kampanię, celem której jest szerzenie wiedzy nt. czynników wpływających na rosnącą liczbę zachorowań na raka szyjki macicy oraz możliwości wczesnego wykrycia choroby i szczepień ochronnych. Szczególnie w 2022 roku, oprócz promowania wykonywania regularnej cytologii, chcą zachęcać młode osoby do zaszczepienia się przeciwko HPV oraz szerzyć wiedzę o wirusie i negatywnych konsekwencjach zakażenia. W ramach akcji dla członków IGHP w styczniu IFMSA Poland przeprowadzi webinar z zakresu profilaktyki raka szyjki macicy.

Źródło: IGHP

IGHP w trosce o zdrowie hotelarzy

IGHP w trosce o zdrowie hotelarzy

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego nawiązała współpracę z uPacjenta, organizując akcję poświęconą edukacji onkologicznej i profilaktyce nowotworowej wśród pracowników branży hotelarskiej. Izba została również partnerem akcji Pink Lips Project, którą organizuje Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland. Współpraca w zakresie ochrony zdrowia to nowy obszar działań IGHP, który w 2022 roku będzie systematycznie rozwijany.

– W Polsce nowotwory stanowią drugą przyczynę zgonów, a w ciągu kilku lat staną się pierwszą. Najlepszym sposobem na walkę z rakiem jest połączenie świadomości z profilaktyką. Zależy nam na pracownikach branży hotelarskiej, a ich zdrowie jest wartością bezcenną. Stąd nasze zaangażowanie w działania związane z profilaktyką zdrowotną. Na najbliższe 12 miesięcy zaplanowaliśmy wiele aktywności związanych z promocją zdrowia wśród hotelarzy. To element naszej strategii CSR, którą chcemy konsekwentnie realizować w 2022 roku – mówi Agnieszka Maszner-Paprocka, członkini zarządu IGHP.

Badania dla pracowników branży hotelarskiej

Świadomość i profilaktyka to główne sposoby na ograniczenie zachorowań na nowotwory w społeczeństwie. Dzięki badaniom profilaktycznym wcześnie wykryta choroba może być w pełni wyleczalna, gwarantując długie życie. IGHP w trosce o zdrowie pracowników branży hotelarskiej nawiązała współpracę z uPacjenta, organizując akcję edukacyjną na temat onkologii i profilaktyki nowotworowej.

W ramach tej inicjatywy hotele, obiekty hotelarskie oraz dostawcy będący członkami IGHP będą mogli zakupić w niższej cenie voucher na domowe badania profilaktyczne dla pracowników i ich rodzin. Rozliczenie finansowe za voucher hotel będzie ustalał indywidualnie z pracownikiem. Zniżka do 15 proc. obowiązuje na dwa pakiety badań – pakiet damski i męski, które obejmują markery nowotworowe piersi, jajnika, jądra i prostaty. Pozwalają na dokonanie ogólnej oceny stanu organizmu i diagnostykę chorób onkologicznych. Pakiet onkologiczny damski to badania: CA 125, CA 15-3, CA 19-9, CEA, pełna morfologia krwi oraz OB. Pakiet onkologiczny męski obejmuje: AFP, CA 19-9, CEA, pełną morfologię krwi, OB oraz PSA całkowity. By zamówić vouchery dla swoich pracowników, należy skontaktować się z biurem IGHP pod adresem [email protected].

Współpraca z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Studentów Medycyny IFMSA Poland

W 2018 roku rak szyjki macicy został sklasyfikowany przez Global Cancer Observatory na 4. miejscu pod względem zachorowalności w rankingu chorób nowotworowych. W Polsce rocznie ponad 2000 kobiet słyszy diagnozę ,,rak szyjki macicy’’, a 20 proc. chorych nie ukończyło jeszcze 45. roku życia.

IGHP została partnerem akcji Pink Lips Project – jednego z czołowych projektów organizowanych co roku przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA Poland. Z okazji Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy, który trwa w dniach 17-23.01.2022 r., studenci i studentki medycyny przygotowują kampanię, celem której jest szerzenie wiedzy nt. czynników wpływających na rosnącą liczbę zachorowań na raka szyjki macicy oraz możliwości wczesnego wykrycia choroby i szczepień ochronnych. Szczególnie w 2022 roku, oprócz promowania wykonywania regularnej cytologii, chcą zachęcać młode osoby do zaszczepienia się przeciwko HPV oraz szerzyć wiedzę o wirusie i negatywnych konsekwencjach zakażenia. W ramach akcji dla członków IGHP w styczniu IFMSA Poland przeprowadzi webinar z zakresu profilaktyki raka szyjki macicy.

Źródło: IGHP

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Accor wzbogaca portfolio marki Mercure w Europie Południowo-Wschodniej

Tork wprowadza dwa nowe innowacyjne mydła

Tomasz Murawski dyrektorem ibis Styles Warsaw Airport

Doświadczenie ma znaczenie. Marcin Panek nowym Szefem Gastronomii w Airport Hotel Okęcie

Travelist.pl świętuje 10 lat na polskim rynku

30. urodziny hotelu Radisson Blu Sobieski w Warszawie