aktualnosci

Mercure Warszawa Centrum z nowymi managerkami

Mercure Warszawa Centrum z nowymi managerkami

Mercure Warszawa Centrum rozbudowuje wzbogaca kadrę o doświadczone managerki. Do hotelowego zespołu dołączyły Evgeniya Jędruszek jako Room Division Manager oraz Joanna Tymińska na stanowisku Housekeeping Managera.

Swoją karierę w strukturach grupy Accor Evgeniya Jędruszek rozpoczęła w 2016 roku. Pierwsze kroki w hotelarstwie stawiała jako Operations Project Manager. Do jej zadań należało zarządzanie działalnością hoteli z myślą o świadczeniu najwyższego poziomu guest experience. W swojej pracy zajmowała się projektami z zakresu zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. Swoje zamiłowanie przerodziła w autorski koncept pierwszej ekologicznej kawiarni Wise Cafee, który stworzyła w oparcią o zasadę eco waste i pro-ekologiczne podejście.

Po awansie na stanowisko Innovation Project Managera, Evgeniya była odpowiedzialna za poszukiwanie, testowanie i wprowadzanie nowatorskich rozwiązań prowadzących do usprawnienia procesów operacyjnych oraz optymalizacji aktywów grupy. W 2019 roku, wraz z zaangażowaniem w program Fast Track, zyskała niepowtarzalną okazję nabycia doświadczenia w działach Recepcji, Rezerwacji, Sprzedaży, Służby Pięter oraz Gastronomii. Dzięki temu od podszewki poznała zasady funkcjonowania hoteli ibis Styles Warszawa Centrum oraz Mercure Warszawa Centrum. Po zakończeniu programu dołączyła do zespołu hotelu Mercure Warszawa Centrum, gdzie pełni rolę Room Division Managera.

Joanna Tymińska na swoim koncie posiada ponad 11 lat doświadczenia w hotelarstwie, w tym w zarządzaniu operacyjnym i obsłudze klienta. Pierwsze kroki w branży stawiała jako recepcjonistka w Hotelu Gołębiewski, a następnie w Mercure Warszawa Grand. W trakcie swojej kariery zdobywała doświadczenie w hotelach znanych światowych marek, jak Marriott, Loews Hotels, Best Western czy Nobu Hotels, gdzie pracowała w wielu działach i stanowiskach od Sales Assistant po Housekeeping Manager Zagraniczna praktyka pozwoliła Joannie zyskać niezbędne umiejętności, które wykorzystała po powrocie do kraju w roli Kierownika Działu obsługi pięter w Mercure Warszawa Centrum.

Mercure Warszawa Centrum z nowymi managerkami

Mercure Warszawa Centrum z nowymi managerkami

Mercure Warszawa Centrum rozbudowuje wzbogaca kadrę o doświadczone managerki. Do hotelowego zespołu dołączyły Evgeniya Jędruszek jako Room Division Manager oraz Joanna Tymińska na stanowisku Housekeeping Managera.

Swoją karierę w strukturach grupy Accor Evgeniya Jędruszek rozpoczęła w 2016 roku. Pierwsze kroki w hotelarstwie stawiała jako Operations Project Manager. Do jej zadań należało zarządzanie działalnością hoteli z myślą o świadczeniu najwyższego poziomu guest experience. W swojej pracy zajmowała się projektami z zakresu zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. Swoje zamiłowanie przerodziła w autorski koncept pierwszej ekologicznej kawiarni Wise Cafee, który stworzyła w oparcią o zasadę eco waste i pro-ekologiczne podejście.

Po awansie na stanowisko Innovation Project Managera, Evgeniya była odpowiedzialna za poszukiwanie, testowanie i wprowadzanie nowatorskich rozwiązań prowadzących do usprawnienia procesów operacyjnych oraz optymalizacji aktywów grupy. W 2019 roku, wraz z zaangażowaniem w program Fast Track, zyskała niepowtarzalną okazję nabycia doświadczenia w działach Recepcji, Rezerwacji, Sprzedaży, Służby Pięter oraz Gastronomii. Dzięki temu od podszewki poznała zasady funkcjonowania hoteli ibis Styles Warszawa Centrum oraz Mercure Warszawa Centrum. Po zakończeniu programu dołączyła do zespołu hotelu Mercure Warszawa Centrum, gdzie pełni rolę Room Division Managera.

Joanna Tymińska na swoim koncie posiada ponad 11 lat doświadczenia w hotelarstwie, w tym w zarządzaniu operacyjnym i obsłudze klienta. Pierwsze kroki w branży stawiała jako recepcjonistka w Hotelu Gołębiewski, a następnie w Mercure Warszawa Grand. W trakcie swojej kariery zdobywała doświadczenie w hotelach znanych światowych marek, jak Marriott, Loews Hotels, Best Western czy Nobu Hotels, gdzie pracowała w wielu działach i stanowiskach od Sales Assistant po Housekeeping Manager Zagraniczna praktyka pozwoliła Joannie zyskać niezbędne umiejętności, które wykorzystała po powrocie do kraju w roli Kierownika Działu obsługi pięter w Mercure Warszawa Centrum.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

AccorInvest i Zespół Szkół Gastronomicznych Nr 2 w Krakowie: nowy rozdział współpracy i patronat nad klasą kucharską

Rafał Rosiejak dołącza do zespołu zarządzającego ZR Hotele Kraków

Profitroom łączy siły z The Hotels Network, rekomendując innowacyjne rozwiązania dla polskich hotelarzy

Winterhalter wspomina 75 lat historii sukcesów firmy

GASTROTARGI SMAKKi. Spotkanie profesjonalistów i pasjonatów branży HoReCa zaczyna się już za dwa dni!

Jak z historycznego budynku zrobić benchmark hotelowy? Tak jak robi to gdańska Montownia