aktualnosci

Profitroom łączy siły z The Hotels Network, rekomendując innowacyjne rozwiązania dla polskich hotelarzy

Profitroom łączy siły z The Hotels Network, rekomendując innowacyjne rozwiązania dla polskich hotelarzy

Polscy hotelarze zyskają jeszcze większą sprzedaż bezpośrednią dzięki nowemu partnerstwu. Profitroom, wiodący silnik rezerwacji w Polsce, łączy siły z The Hotels Network – hiszpańską firmą technologiczną, której narzędzia wspierają strategię direct booking.

The Hotels Network to innowacyjna firma technologiczna współpracująca z ponad 16 tysiącami hoteli na całym świecie. Platforma wspiera zwiększanie konwersji to znaczy, że jeszcze więcej osób odwiedzających strony www hoteli decydują się na założenie rezerwacji poprzez kanał bezpośredni. Najbardziej rozpoznawalnymi funkcjami The Hotels Network jest porównywarka cen na różnych kanałach sprzedaży czy podsumowywanie hotelowych recenzji na stronach internetowych obiektów hotelowych.

Poza tym The Hotels Network wykorzystuje techniki uczenia maszynowego do przewidywania zachowań użytkowników i personalizowania zarówno wiadomości, jak i ofert pobytowych dla potencjalnych gości.

– Naszą misją jest zwiększanie przychodów z kanału direct. Dlatego kluczowym był dla nas podjęcie współpracy z The Hotels Network. Dzięki efektowi synergii naszych narzędzi hotelarze będą w stanie generować jeszcze więcej rezerwacji – powiedziała Anna Harris, Chief Growth Officer w Profitroom.

Podobnie jak Profitroom The Hotel Network to rozwiązanie nagradzane w prestiżowym konkursie Hotel Tech Awards, co jest kolejnym elementem podkreślającym jakość rozwiązania.

– Partnerstwo THN i Profitroom oferuje wyjątkowo kompleksowe rozwiązanie, które wykorzystuje moc technologii maszynowej do wzmocnienia kanału bezpośredniego hoteli. Dzięki personalizacji całego procesu rezerwacji online i zwiększeniu współczynników konwersji jesteśmy w stanie wpłynąć na doświadczenie online gościa i tym samym zwiększyć przychody hoteli. To wyjątkowe partnerstwo dostarcza klientowi unikatowej wartości z obu stron, jako że nasz wspólny cel to wznieść branżę hotelarską na całkowicie nowy poziom – powiedział Juanjo Rodriguez, założyciel i The Hotels Network.

Więcej informacji o The Hotels Network można znaleźć na stronie https://thehotelsnetwork.com/  

Więcej informacji o Profitroom na stronie: https://www.profitroom.com/pl/

Źródło: Profitroom

Profitroom łączy siły z The Hotels Network, rekomendując innowacyjne rozwiązania dla polskich hotelarzy

Profitroom łączy siły z The Hotels Network, rekomendując innowacyjne rozwiązania dla polskich hotelarzy

Polscy hotelarze zyskają jeszcze większą sprzedaż bezpośrednią dzięki nowemu partnerstwu. Profitroom, wiodący silnik rezerwacji w Polsce, łączy siły z The Hotels Network – hiszpańską firmą technologiczną, której narzędzia wspierają strategię direct booking.

The Hotels Network to innowacyjna firma technologiczna współpracująca z ponad 16 tysiącami hoteli na całym świecie. Platforma wspiera zwiększanie konwersji to znaczy, że jeszcze więcej osób odwiedzających strony www hoteli decydują się na założenie rezerwacji poprzez kanał bezpośredni. Najbardziej rozpoznawalnymi funkcjami The Hotels Network jest porównywarka cen na różnych kanałach sprzedaży czy podsumowywanie hotelowych recenzji na stronach internetowych obiektów hotelowych.

Poza tym The Hotels Network wykorzystuje techniki uczenia maszynowego do przewidywania zachowań użytkowników i personalizowania zarówno wiadomości, jak i ofert pobytowych dla potencjalnych gości.

– Naszą misją jest zwiększanie przychodów z kanału direct. Dlatego kluczowym był dla nas podjęcie współpracy z The Hotels Network. Dzięki efektowi synergii naszych narzędzi hotelarze będą w stanie generować jeszcze więcej rezerwacji – powiedziała Anna Harris, Chief Growth Officer w Profitroom.

Podobnie jak Profitroom The Hotel Network to rozwiązanie nagradzane w prestiżowym konkursie Hotel Tech Awards, co jest kolejnym elementem podkreślającym jakość rozwiązania.

– Partnerstwo THN i Profitroom oferuje wyjątkowo kompleksowe rozwiązanie, które wykorzystuje moc technologii maszynowej do wzmocnienia kanału bezpośredniego hoteli. Dzięki personalizacji całego procesu rezerwacji online i zwiększeniu współczynników konwersji jesteśmy w stanie wpłynąć na doświadczenie online gościa i tym samym zwiększyć przychody hoteli. To wyjątkowe partnerstwo dostarcza klientowi unikatowej wartości z obu stron, jako że nasz wspólny cel to wznieść branżę hotelarską na całkowicie nowy poziom – powiedział Juanjo Rodriguez, założyciel i The Hotels Network.

Więcej informacji o The Hotels Network można znaleźć na stronie https://thehotelsnetwork.com/  

Więcej informacji o Profitroom na stronie: https://www.profitroom.com/pl/

Źródło: Profitroom

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Tork wprowadza do sprzedaży maseczki na twarz

Modernistyczny Mövenpick Zagreb wita pierwszych gości

Zające, jajka, fruwające dzwony Wielkanocne tradycje z hotelami Campanile

Hotel Bellotto w Warszawie dołącza do Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego

W kobietach siła – nowe twarze w Novotel Warszawa Centrum

HMC 2022: The Journey starts HERE!