aktualnosci

Rozszerzenie Zarządu Polskich Hoteli Niezależnych

Rozszerzenie Zarządu Polskich Hoteli Niezależnych

W związku z decyzją Rady Hoteli Fundacji Polskie Hotele Niezależne, ukonstytuował się nowy skład zarządu Fundacji, rozszerzony do sześciu osób o Grzegorza Gacek (Hotel Szczawnica Park, Szczawnica) oraz Przemysława Szatkowskiego (Hotel Haston City, Wrocław).

– Polskie Hotele Niezależne intensywnie rozwijają się nie tylko pod względem hoteli należących
do naszej Grupy, ale również zakresu działalności oraz obszarów wsparcia dla hoteli członkowskich. Przed nami jasno określone cele i plan działania na ten rok i najbliższe lata. Poprzeczka jak zwykle wysoko, ale postawiona świadomie, w ślad za obserwacjami i analizą rynku, a także aktualnych trendów w hotelarstwie. Dlatego organizacja musi być przygotowana do sprawnego, skutecznego działania i oczekiwań naszych hoteli. Decyzja o zwiększeniu zarządu podyktowana była głównie możliwością wykorzystania doświadczeń i kompetencji naszych kolegów do reaktywacji grupy zakupowej PHN czy koniecznością wsparcia i promocji działalności gastronomicznej w naszych obiektach – mówi Elżbieta Lendo, prezes zarządu Polskich Hoteli Niezależnych. – Droga Polskich Hoteli Niezależnych do miejsc, w których będziemy, to wspólne podjęcie konkretnego, zdeterminowanego działania. Dzięki sile naszego nowego zespołu, jesteśmy przygotowani do kolejnych wyzwań, również w zakresie optymalizacji programu lojalnościowego Prestige Club, wdrożenia nowych projektów edukacyjnych, marketingowych czy sprzedażowych. Mamy nadzieję na szybkie efekty wspólnej pracy dla całej naszej Grupy, do której serdecznie zapraszamy wszystkie polskie, niezależne hotele.

Grzegorza Gacek, wiceprezes zarządu PHN pokieruje projektami m.in. w zakresie: grupa zakupowa; standardy jakości usług; system wartości i wizualizacji marki PHN w Hotelach Członkowskich; promowanie właściwych wzorców w zakresie prowadzenia działalności hotelarskiej.

Paweł Szatkowski, członek zarządu PHN pokieruje pracami Grupy m.in. w zakresie: organizacji Konkursu Kulinarnego; promocji gastronomii w PHN; wsparcia i edukacji PHN w zakresie gastronomii.

W pracach Zarządu Fundacji, którymi kieruje Elżbieta Lendo uczestniczą nadal: wiceprezes zarządu Andrzej Burkiewicz (Hotel Warszawa, Augustów) oraz członkowie zarządu Joanna Rynkiewicz (Hotel Klimczok, Szczyrk) i Marcin Jastrzębski (Hotel Amax, Mikołajki).

Fundacja Polskie Hotele Niezależne: wiodące na rynku hotelarskim w Polsce konsorcjum marketingowe, które od 26 lat, poprzez szeroki zakres współdziałania i tworzenia wartości dodanej dla gości hotelowych, reprezentuje i wspiera polskie, rodzime hotele w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku.

Hotele należące do Grupy to rodzime, wyjątkowe i różnorodne obiekty, które łączy przede wszystkim profesjonalna, personalna obsługa, unikalne doświadczanie prawdziwej polskiej gościnności oraz wspólne wartości jak tradycja, szacunek, współpraca i wzajemne wsparcie.

Więcej: www.polskiehoteleniezalezne.pl.

Źródło: PHN

Rozszerzenie Zarządu Polskich Hoteli Niezależnych

Rozszerzenie Zarządu Polskich Hoteli Niezależnych

W związku z decyzją Rady Hoteli Fundacji Polskie Hotele Niezależne, ukonstytuował się nowy skład zarządu Fundacji, rozszerzony do sześciu osób o Grzegorza Gacek (Hotel Szczawnica Park, Szczawnica) oraz Przemysława Szatkowskiego (Hotel Haston City, Wrocław).

– Polskie Hotele Niezależne intensywnie rozwijają się nie tylko pod względem hoteli należących
do naszej Grupy, ale również zakresu działalności oraz obszarów wsparcia dla hoteli członkowskich. Przed nami jasno określone cele i plan działania na ten rok i najbliższe lata. Poprzeczka jak zwykle wysoko, ale postawiona świadomie, w ślad za obserwacjami i analizą rynku, a także aktualnych trendów w hotelarstwie. Dlatego organizacja musi być przygotowana do sprawnego, skutecznego działania i oczekiwań naszych hoteli. Decyzja o zwiększeniu zarządu podyktowana była głównie możliwością wykorzystania doświadczeń i kompetencji naszych kolegów do reaktywacji grupy zakupowej PHN czy koniecznością wsparcia i promocji działalności gastronomicznej w naszych obiektach – mówi Elżbieta Lendo, prezes zarządu Polskich Hoteli Niezależnych. – Droga Polskich Hoteli Niezależnych do miejsc, w których będziemy, to wspólne podjęcie konkretnego, zdeterminowanego działania. Dzięki sile naszego nowego zespołu, jesteśmy przygotowani do kolejnych wyzwań, również w zakresie optymalizacji programu lojalnościowego Prestige Club, wdrożenia nowych projektów edukacyjnych, marketingowych czy sprzedażowych. Mamy nadzieję na szybkie efekty wspólnej pracy dla całej naszej Grupy, do której serdecznie zapraszamy wszystkie polskie, niezależne hotele.

Grzegorza Gacek, wiceprezes zarządu PHN pokieruje projektami m.in. w zakresie: grupa zakupowa; standardy jakości usług; system wartości i wizualizacji marki PHN w Hotelach Członkowskich; promowanie właściwych wzorców w zakresie prowadzenia działalności hotelarskiej.

Paweł Szatkowski, członek zarządu PHN pokieruje pracami Grupy m.in. w zakresie: organizacji Konkursu Kulinarnego; promocji gastronomii w PHN; wsparcia i edukacji PHN w zakresie gastronomii.

W pracach Zarządu Fundacji, którymi kieruje Elżbieta Lendo uczestniczą nadal: wiceprezes zarządu Andrzej Burkiewicz (Hotel Warszawa, Augustów) oraz członkowie zarządu Joanna Rynkiewicz (Hotel Klimczok, Szczyrk) i Marcin Jastrzębski (Hotel Amax, Mikołajki).

Fundacja Polskie Hotele Niezależne: wiodące na rynku hotelarskim w Polsce konsorcjum marketingowe, które od 26 lat, poprzez szeroki zakres współdziałania i tworzenia wartości dodanej dla gości hotelowych, reprezentuje i wspiera polskie, rodzime hotele w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku.

Hotele należące do Grupy to rodzime, wyjątkowe i różnorodne obiekty, które łączy przede wszystkim profesjonalna, personalna obsługa, unikalne doświadczanie prawdziwej polskiej gościnności oraz wspólne wartości jak tradycja, szacunek, współpraca i wzajemne wsparcie.

Więcej: www.polskiehoteleniezalezne.pl.

Źródło: PHN

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Christan Schwenke dyrektorem hotelu Saski Curio Collection by Hilton

Hotel Warszawianka z kolejnymi udogodnieniami dla branży eventowej

Nowa Director of Sales and Marketing sieci Leonardo Hotels w Polsce

Hotelarze w świecie CSR

184 nowe pokoje Leonardo Royal Warsaw. Polska kluczowym ogniwem strategii rozwoju Leonardo Hotels w Europie Centralnej

tAPP Gastro – nowy system POS dla gastronomii. W chmurze!