aktualnosci

Powroty wyjazdów biznesowych – Accor z nową ofertą rezerwacji

Powroty wyjazdów biznesowych – Accor z nową ofertą rezerwacji

W najnowszym raporcie Accor Northern Europe na temat trendów w podróżowaniu na najbliższe lata, elastyczność i przejrzyste zasady rezerwacji są dzisiejszym „must have”. Jak wskazuje badanie, jeden na trzech ankietowanych Europejczyków oczekuje większych możliwości w zakresie zmian w rezerwacjach, a 28% chciałoby, aby jasne zasady anulowania były standardem. Co więcej, Accor zaznacza, że przedsiębiorcy spodziewają się wzrostu przychodów o średnio 1/4 dzięki powrocie rozmów i spotkań na żywo.

W odpowiedzi na najnowsze trendy i rosnące zapotrzebowanie na bezpośrednie spotkania, Accor przygotował nową ofertę dla osób podróżujących służbowo oraz planujących wydarzenia. Do 30 czerwca 2022 roku goście dokonujący rezerwacji na okres do końca sierpnia b.r. będą mogli skorzystać z nowych, elastycznych warunków.

Obejmują one m.in:

  • możliwość bezpłatnego anulowania rezerwacji spotkań i wydarzeńdla maksymalnie 30 osób, z 14-dniowym wyprzedzeniem;
  • prowizjęza depozyt pobieraną w momencie płatności*;
  • prowizję pobieranąza cenę całkowitego anulowania*.

Nowa oferta, opracowana z myślą o klientach biznesowych, powstała w celu zapewnieniagościom większej swobody i komfortuprzy dokonywaniu rezerwacji.

– Po udanym przezwyciężeniu wyzwań, jakie przyniosły ostatnie lata, firmy coraz częściej nawiązują osobiste relacje z klientami i współpracownikami. Badania Accor pokazują, że osoby prowadzące działalność biznesową spodziewają się średnio 23% więcej transakcji i 25% więcej przychodów po rozmowach na żywo. Dlatego z przyjemnością nawiązujemy do zmian w trendach, oferując wygodne i elastyczne rozwiązania w zakresie rezerwacji doskonałych miejsc do spotkań – przyznaje Dana Lewis, VP MICE, Leisure & Luxury M&E Accor.

Osoby korzystające z nowej oferty konferencyjnej poprzez narzędzie Accor ALL Meeting Planner otrzymajądodatkowekorzyści. Przy każdej rezerwacji mogą zbierać punkty, za które zostaną nagrodzenizniżkami na kolejne wydarzenia.

Goście hotelowi i organizatorzy otrzymują także dostęp do specjalnego kalkulatora Accor obliczającego ślad węglowy pobytów i imprez. Skorzystanie z niegodaje szansę uzyskania dodatkowegorabatu dla podróżujących w delegacji**.Dzięki temu mogą oni także wesprzeć Accor wdążeniu do zerowej emisji dwutlenku węgla oraz zrównoważonego rozwoju.

Więcej informacji na temat oferty oraz listę hoteli uczestniczących w programie można znaleźć pod linkiem: The time is now.

*Warunki prowizji obowiązują pracowników M&E, nie dotyczą rezerwacji korporacyjnych.
**Rabat oblicza się w następujący sposób:

Do 3 delegatów podczas spotkań i wydarzeń na maksymalnie 80 uczestników

Do 5 delegatów podczas spotkań i wydarzeń na maksymalnie 81-150 uczestników

Do 8 delegatów podczas spotkań i wydarzeń na maksymalnie 151 uczestników

Źródło: mat. pras.

Powroty wyjazdów biznesowych – Accor z nową ofertą rezerwacji

Powroty wyjazdów biznesowych – Accor z nową ofertą rezerwacji

W najnowszym raporcie Accor Northern Europe na temat trendów w podróżowaniu na najbliższe lata, elastyczność i przejrzyste zasady rezerwacji są dzisiejszym „must have”. Jak wskazuje badanie, jeden na trzech ankietowanych Europejczyków oczekuje większych możliwości w zakresie zmian w rezerwacjach, a 28% chciałoby, aby jasne zasady anulowania były standardem. Co więcej, Accor zaznacza, że przedsiębiorcy spodziewają się wzrostu przychodów o średnio 1/4 dzięki powrocie rozmów i spotkań na żywo.

W odpowiedzi na najnowsze trendy i rosnące zapotrzebowanie na bezpośrednie spotkania, Accor przygotował nową ofertę dla osób podróżujących służbowo oraz planujących wydarzenia. Do 30 czerwca 2022 roku goście dokonujący rezerwacji na okres do końca sierpnia b.r. będą mogli skorzystać z nowych, elastycznych warunków.

Obejmują one m.in:

  • możliwość bezpłatnego anulowania rezerwacji spotkań i wydarzeńdla maksymalnie 30 osób, z 14-dniowym wyprzedzeniem;
  • prowizjęza depozyt pobieraną w momencie płatności*;
  • prowizję pobieranąza cenę całkowitego anulowania*.

Nowa oferta, opracowana z myślą o klientach biznesowych, powstała w celu zapewnieniagościom większej swobody i komfortuprzy dokonywaniu rezerwacji.

– Po udanym przezwyciężeniu wyzwań, jakie przyniosły ostatnie lata, firmy coraz częściej nawiązują osobiste relacje z klientami i współpracownikami. Badania Accor pokazują, że osoby prowadzące działalność biznesową spodziewają się średnio 23% więcej transakcji i 25% więcej przychodów po rozmowach na żywo. Dlatego z przyjemnością nawiązujemy do zmian w trendach, oferując wygodne i elastyczne rozwiązania w zakresie rezerwacji doskonałych miejsc do spotkań – przyznaje Dana Lewis, VP MICE, Leisure & Luxury M&E Accor.

Osoby korzystające z nowej oferty konferencyjnej poprzez narzędzie Accor ALL Meeting Planner otrzymajądodatkowekorzyści. Przy każdej rezerwacji mogą zbierać punkty, za które zostaną nagrodzenizniżkami na kolejne wydarzenia.

Goście hotelowi i organizatorzy otrzymują także dostęp do specjalnego kalkulatora Accor obliczającego ślad węglowy pobytów i imprez. Skorzystanie z niegodaje szansę uzyskania dodatkowegorabatu dla podróżujących w delegacji**.Dzięki temu mogą oni także wesprzeć Accor wdążeniu do zerowej emisji dwutlenku węgla oraz zrównoważonego rozwoju.

Więcej informacji na temat oferty oraz listę hoteli uczestniczących w programie można znaleźć pod linkiem: The time is now.

*Warunki prowizji obowiązują pracowników M&E, nie dotyczą rezerwacji korporacyjnych.
**Rabat oblicza się w następujący sposób:

Do 3 delegatów podczas spotkań i wydarzeń na maksymalnie 80 uczestników

Do 5 delegatów podczas spotkań i wydarzeń na maksymalnie 81-150 uczestników

Do 8 delegatów podczas spotkań i wydarzeń na maksymalnie 151 uczestników

Źródło: mat. pras.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Accor głównym sponsorem reprezentacji Francji podczas 37. Pucharu Ameryki

Accor wzbogaca portfolio marki Mercure w Europie Południowo-Wschodniej

ibis tętni miejskim życiem. Hotelowa marka startuje z nową kampanią

TrustMate Partnerem Złotym Kongresu Hotel Management 2023

Ecolab wprowadza innowacyjny środek do ręcznego mycia i dezynfekcji naczyń

Bal Hotelarza 2024. Za nami kolejna edycja spotkania zorganizowanego przez Polskie Hotele Niezależne