aktualnosci

Nowy Zespół Talent & Culture w Sofitel Warsaw Victoria

Nowy Zespół Talent & Culture w Sofitel Warsaw Victoria

Nowy Zespół Talent & Culture pod sterami Małgorzaty Podbielskiej rozpoczyna swoją działalność w legendarnym Sofitel Warsaw Victoria.

2023 rok będzie bardzo znaczący  – to moment umocnienia nowo zbudowanego Zespołu i tworzenia na nowo kultury organizacyjnej miejsca poprzez wskazanie drogi oraz integrację Ambasadorów wokół wartości Accor i Sofitel. Głównymi obszarami działań Departamentu Talent & Culture będzie wzmacnianie zaangażowania poprzez tworzenie przyjaznego środowiska pracy opartego o otwartą komunikację, zaufanie, wzajemny szacunek, innowację, przy jednoczesnej dbałości o jak najlepsze doświadczenia naszych Gości i ambicji dotyczących rozwoju jednostek i całej organizacji. 

–  Dotychczas w hotelu nie funkcjonowało wsparcie Talent&Culture w takim wymiarze. Powołujemy dwie utalentowane osoby, by Sofitel Warsaw Victoria stał się hotelem pierwszego wyboru dla najwiekszych Talentów w branży, a atmosfera, którą pomogą utworzyć pozwalała na zrównoważoną realizację aspiracji Właściciela oraz postawionych przed nami celów biznesowych. Liczę, że nowa organizacja pomoże umocnić dumę z przynależnosci do Sofitel Warsaw Victoria oraz wprowadzić naszą gościnność na kolejny poziom doskonałości. Bardzo się cieszę na tę współpracę – skomentowała Aneta Lewandowska Dyrektor Generalna Sofitel Warsaw Victoria.

Dział T&C tworzą ludzie – Małgorzata Podbielska Kierownik Zarządzania Talentami i Kulturą Organizacyjną oraz Marta Nozderka, która objęła stanowisko Kierownika Szkoleń i Rozwoju. Małgorzata ukończyła studia z zakresu  Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Project Managementu. Od 8 lat związana  jest z Sofitel Warsaw Victoria, gdzie przeszła przez wszystkie szczeble kariery począwszy od gastronomii, administracji  docierając do pełnienia funkcji T&C Managera. Hotelarstwo traktuje po pierwsze jako pasję, po drugie jako zawód i plan na życie. Wolny czas spędza podróżując, czytając książki oraz robiąc zdjęcia.

– W hotelarstwie jest coś magicznego, coś czego nie czuje się przechodząc przez próg 15 -piętrowego biurowca. W hotelowym powietrzu unosi się  gościnność i  życzliwość. Ta branża zawiera w sobie wszystko co cenię w życiu, co cenię w pracy: szacunek, pasję, pokorę, kreatywność, przekraczanie swoich granic, wdzięczność, kontakt z drugim człowiekiem i empatię. Czy jest inny zawód, który łączy w sobie tak wiele? – mówi Małgorzata Podbielska.

Marta z wykształcenia jest socjologiem i psychologiem z doświadczeniem trenerskim. Przez wiele lat pracowała jako trener w firmie szkoleniowej a następnie jako specjalista HR w branży IT. Nim dołączyła do zespołu Sofitel Warsaw Victoria pracowała przez 4 lata jako specjalista HR w Hilton Warsaw City zajmując się tam sprawami kadrowymi oraz rekrutacją. Sama sobie mówi, że ma osobowość usługową i żałuje, że do branży trafiła tak późno. W czasie wolnym uwielbia podróże te mniejsze i większe. Uwielbia gotować, karmić i gościć bliskich i przyjaciół.

Życzymy tym samym zarówno Małgorzacie jak i Marcie samych sukcesów w nowych rolach.

Nowy Zespół Talent & Culture w Sofitel Warsaw Victoria

Nowy Zespół Talent & Culture w Sofitel Warsaw Victoria

Nowy Zespół Talent & Culture pod sterami Małgorzaty Podbielskiej rozpoczyna swoją działalność w legendarnym Sofitel Warsaw Victoria.

2023 rok będzie bardzo znaczący  – to moment umocnienia nowo zbudowanego Zespołu i tworzenia na nowo kultury organizacyjnej miejsca poprzez wskazanie drogi oraz integrację Ambasadorów wokół wartości Accor i Sofitel. Głównymi obszarami działań Departamentu Talent & Culture będzie wzmacnianie zaangażowania poprzez tworzenie przyjaznego środowiska pracy opartego o otwartą komunikację, zaufanie, wzajemny szacunek, innowację, przy jednoczesnej dbałości o jak najlepsze doświadczenia naszych Gości i ambicji dotyczących rozwoju jednostek i całej organizacji. 

–  Dotychczas w hotelu nie funkcjonowało wsparcie Talent&Culture w takim wymiarze. Powołujemy dwie utalentowane osoby, by Sofitel Warsaw Victoria stał się hotelem pierwszego wyboru dla najwiekszych Talentów w branży, a atmosfera, którą pomogą utworzyć pozwalała na zrównoważoną realizację aspiracji Właściciela oraz postawionych przed nami celów biznesowych. Liczę, że nowa organizacja pomoże umocnić dumę z przynależnosci do Sofitel Warsaw Victoria oraz wprowadzić naszą gościnność na kolejny poziom doskonałości. Bardzo się cieszę na tę współpracę – skomentowała Aneta Lewandowska Dyrektor Generalna Sofitel Warsaw Victoria.

Dział T&C tworzą ludzie – Małgorzata Podbielska Kierownik Zarządzania Talentami i Kulturą Organizacyjną oraz Marta Nozderka, która objęła stanowisko Kierownika Szkoleń i Rozwoju. Małgorzata ukończyła studia z zakresu  Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Project Managementu. Od 8 lat związana  jest z Sofitel Warsaw Victoria, gdzie przeszła przez wszystkie szczeble kariery począwszy od gastronomii, administracji  docierając do pełnienia funkcji T&C Managera. Hotelarstwo traktuje po pierwsze jako pasję, po drugie jako zawód i plan na życie. Wolny czas spędza podróżując, czytając książki oraz robiąc zdjęcia.

– W hotelarstwie jest coś magicznego, coś czego nie czuje się przechodząc przez próg 15 -piętrowego biurowca. W hotelowym powietrzu unosi się  gościnność i  życzliwość. Ta branża zawiera w sobie wszystko co cenię w życiu, co cenię w pracy: szacunek, pasję, pokorę, kreatywność, przekraczanie swoich granic, wdzięczność, kontakt z drugim człowiekiem i empatię. Czy jest inny zawód, który łączy w sobie tak wiele? – mówi Małgorzata Podbielska.

Marta z wykształcenia jest socjologiem i psychologiem z doświadczeniem trenerskim. Przez wiele lat pracowała jako trener w firmie szkoleniowej a następnie jako specjalista HR w branży IT. Nim dołączyła do zespołu Sofitel Warsaw Victoria pracowała przez 4 lata jako specjalista HR w Hilton Warsaw City zajmując się tam sprawami kadrowymi oraz rekrutacją. Sama sobie mówi, że ma osobowość usługową i żałuje, że do branży trafiła tak późno. W czasie wolnym uwielbia podróże te mniejsze i większe. Uwielbia gotować, karmić i gościć bliskich i przyjaciół.

Życzymy tym samym zarówno Małgorzacie jak i Marcie samych sukcesów w nowych rolach.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Mycie pieca konwekcyjno-parowego–z myślą o środowisku

LANSEPT – nowa gama produktów Lanwar Cosmetics

Nowy Dyrektor Generalny w Hilton Warsaw City

Mercure Conacul Cozieni przywitał pierwszych gości

Sushi Master Class 2023 w kolejnych miastach Polski

Airbnb zawiesza działalność w Rosji i na Białorusi