aktualnosci

Hotel Wolski przeobraził się w Forest Hotel

Hotel Wolski przeobraził się w Forest Hotel

Hotel Wolski należący do grupy ZR Hotele zmienił tożsamość swojej marki i przeobraził się w Forest Hotel. Kluczowa dla nowej strategii będzie teraz idea wypoczynku w otoczeniu Lasu Wolskiego, w którym znajduje się Hotel oraz eksponaty sztuki artystów tworzących współcześnie. Sztuka w grupie ZR HOTELE zawsze miała specjalnie miejsce, dlatego we wszystkich ich obiektach goście znajdą jej aż tak dużo.

Nowa koncepcja marki Forest Hotel zakłada, że każda chwila jest okazją do relaksu. Pierwsza faza przejścia do nowej tożsamości marki polegała na zmianie wizualnej oraz podniesieniem standardu obiektu. W centrum hotelu znajduje się otwarta przestrzeń z wielofunkcyjnym lobby, zaprojektowanym jako nowoczesne miejsce do spędzania czasu z eksponatami sztuki. Usługi oferowane przez hotelowe restauracje (restauracja w Hotelu oraz oddalona od Hotelu o 150m restauracja U Ziyada) i bar wykroczą poza standardową ofertę: będą proponować m.in. dodatkowe atrakcje w ciągu dnia i dopasowanie się do potrzeb gości.

Każdy pokój po generalnym remoncie posiada taras lub balkon, na którym powitać będzie można leśny poranek lub wsłuchać się w wieczorne cykanie świerszczy, poczytać książkę, pomilczeć czy też spędzić wieczór przy lampce wybornego wina. Osoby podróżujące będą mogły również w strefie wellness skorzystać ze strefy saun z widokiem na las oraz tężni solankowej ze strefą wypoczynku.

Kolejny motyw nowej tożsamości to zmiana myślenia o hotelu jako o miejscu, w którym się nocuje, na miejsce, w którym spędza się czas. W lobby pojawią się kolejne eksponaty sztuki, a hotel wprowadzać będzie dodatkowe atrakcje dla gości. Już od teraz na gości czeka powitalna kawa lub herbata. W planach  jest również Sky Bar na dachu obiektu, z którego rozpościera się zapierający dech w piersiach widok na las, gdzie będzie można spędzać czas.

Nowa strategia marki Forest Hotel widoczna jest także w nowym logo. Nazwa Forest jest również skrótem For Rest, które obiecuje, że każda chwila spędzona w Forest Hotel to szansa na relaks – 5 km od centrum Krakowa, ale jednak w otoczeniu natury i lasu.

Hotel Wolski przeobraził się w Forest Hotel

Hotel Wolski przeobraził się w Forest Hotel

Hotel Wolski należący do grupy ZR Hotele zmienił tożsamość swojej marki i przeobraził się w Forest Hotel. Kluczowa dla nowej strategii będzie teraz idea wypoczynku w otoczeniu Lasu Wolskiego, w którym znajduje się Hotel oraz eksponaty sztuki artystów tworzących współcześnie. Sztuka w grupie ZR HOTELE zawsze miała specjalnie miejsce, dlatego we wszystkich ich obiektach goście znajdą jej aż tak dużo.

Nowa koncepcja marki Forest Hotel zakłada, że każda chwila jest okazją do relaksu. Pierwsza faza przejścia do nowej tożsamości marki polegała na zmianie wizualnej oraz podniesieniem standardu obiektu. W centrum hotelu znajduje się otwarta przestrzeń z wielofunkcyjnym lobby, zaprojektowanym jako nowoczesne miejsce do spędzania czasu z eksponatami sztuki. Usługi oferowane przez hotelowe restauracje (restauracja w Hotelu oraz oddalona od Hotelu o 150m restauracja U Ziyada) i bar wykroczą poza standardową ofertę: będą proponować m.in. dodatkowe atrakcje w ciągu dnia i dopasowanie się do potrzeb gości.

Każdy pokój po generalnym remoncie posiada taras lub balkon, na którym powitać będzie można leśny poranek lub wsłuchać się w wieczorne cykanie świerszczy, poczytać książkę, pomilczeć czy też spędzić wieczór przy lampce wybornego wina. Osoby podróżujące będą mogły również w strefie wellness skorzystać ze strefy saun z widokiem na las oraz tężni solankowej ze strefą wypoczynku.

Kolejny motyw nowej tożsamości to zmiana myślenia o hotelu jako o miejscu, w którym się nocuje, na miejsce, w którym spędza się czas. W lobby pojawią się kolejne eksponaty sztuki, a hotel wprowadzać będzie dodatkowe atrakcje dla gości. Już od teraz na gości czeka powitalna kawa lub herbata. W planach  jest również Sky Bar na dachu obiektu, z którego rozpościera się zapierający dech w piersiach widok na las, gdzie będzie można spędzać czas.

Nowa strategia marki Forest Hotel widoczna jest także w nowym logo. Nazwa Forest jest również skrótem For Rest, które obiecuje, że każda chwila spędzona w Forest Hotel to szansa na relaks – 5 km od centrum Krakowa, ale jednak w otoczeniu natury i lasu.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Accor rozbudowuje portfolio marek midscale na Litwie wraz z podpisaniem umowy na Mercure Vanagupe Resort & Spa Hotel

Orient Express La Dolce Vita szykuje pierwsze rezerwacje na przejazd!

Współpraca Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu z uczelnią Les Roches

Hotel Radisson Blu w Międzywodziu to jeden z najnowszych projektów pracowni Q2Studio

XIX Ogólnopolskie Regaty Żeglarskie Hotelarzy już 18 września w Mikołajkach

Mercure Warszawa Centrum z zieloną inicjatywą