aktualnosci

Accor z nową strukturą organizacji

Accor z nową strukturą organizacji

Zgodnie z zapowiedzią z lipca ubiegłego roku, Accor rozpoczyna wdrażanie nowej struktury organizacyjnej marek. W zależności od lokalnych przepisów prawa cały proces obejmie pierwszy kwartał 2023 roku. Zmiana pozwoli grupie przyspieszyć rozwój i sprawniej reagować na zmiany rynkowe, tak by zapewnić możliwie najwyższy poziom usług. Tym samym sieć usprawni dokładność i skuteczność spełniania potrzeb i oczekiwań gości oraz zapewni przejrzystość i wydajność operacyjną wszystkim partnerom.

Pod kierownictwem Sébastiena Bazina, Group Chairman & CEO i Jean-Jacques Morin, Group Deputy CEO, od 1 stycznia 2023 r. działalność grupy Accor opiera się na pracy dwóch działów: Premium, Midscale & Economy oraz Luxury & Lifestyle. Oba departamenty wspiera Zarząd Grupy oraz globalna platforma wymiany wiedzy i usług uwzględniająca działy odpowiedzialne za technologię, zaopatrzenie i digital.

Dział „Premium, Midscale & Economy” łączy marki grupy dotychczasowo zaliczane do wspomnianych wyżej sektorów. Znajdują się w nim więc obiekty funkcjonujące pod markami takimi jak m.in.: Pullman, Swissotel, Mövenpick, Novotel, Mercure, rodzina hoteli ibis, skupione wokół czterech głównych regionów administracyjnych grupy. Sekcją kieruje Executive Committee pod przewodnictwem Jean-Jacques’a Morina jako CEO. W jego skład wchodzą:

  • Thomas DUBAERE, CEO Americas
  • Patrick MENDES, CEO Europe & North Africa
  • Duncan O’ROURKE, CEO Middle East, Africa, Turkey & Asia Pacific
  • Gary ROSEN, CEO Greater China

oraz

  • Besma BOUMAZA, General Counsel
  • Fabrice CARRE, Chief Strategy Officer
  • Steven DAINES, Chief Talent & Culture Officer
  • Karelle LAMOUCHE, Chief Commercial Officer
  • Patrick LAURENT, Chief Financial Officer
  • Camil YAZBECK, Chief Development Officer

Dział „Luxury & Lifestyle” tworzy kolekcja czterech marek: Raffles & Orient Express, Fairmont, Sofitel MGallery & Emblems i Ennismore. Kierownictwo nad działem pełni Executive Committee pod przewodnictwem Sébastiena Bazina jako CEO:

  • Omer ACAR, CEO Raffles & Orient Express (od 1 marca 2023 r.)
  • Maud BAILLY, CEO Sofitel, MGallery & Emblems
  • Gaurav BHUSHAN, Co-CEO Ennismore
  • Mark WILLIS, CEO Fairmont

oraz

  • Gary ROSEN, CEO Greater China
  • Kamal RHAZALI, Secretary General & General Counsel (od 1 lutego 2023 r.)
  • Agnès ROQUEFORT, Chief Development Officer
  • Johny ZAKHEM, Chief Financial Officer 

W celu efektywnego wykorzystania nowej struktury operacyjnej, Accor powołał Zarząd Grupy pod przewodnictwem Sébastiena Bazina. Jego rolą jest zapewnienie spójności i równości funkcjonowania obu departamentów pod względem priorytetów strategicznych i wykonawczych.

W skład Zarządu Grupy wchodzą:

  • Besma BOUMAZA, Group General Counsel & Board of Directors’ Secretary
  • Steven DAINES, Chief Talent & Culture Officer 
  • Jean-Jacques MORIN, Deputy CEO and Chief Finance Officer
  • Brune POIRSON, Chief Sustainability Officer
  • Kamal RHAZALI, Secretary General & General Counsel, Luxury Lifestyle
  • Floor BLEEKER, Chief Technology Officer
  • Alix BOULNOIS, Chief Digital Officer
  • Caroline TISSOT, Chief Procurement Officer

Utworzenie dwóch działów operacyjnych z jasno określoną wiedzą, ambicjami i celami umożliwi Accor jeszcze sprawniej wykorzystywać portfolio unikalnych oraz zróżnicowanych marek, umacniając pozycję lidera na większości rynków z gwarancją niezrównanej dynamiki rozwoju.

Accor z nową strukturą organizacji

Accor z nową strukturą organizacji

Zgodnie z zapowiedzią z lipca ubiegłego roku, Accor rozpoczyna wdrażanie nowej struktury organizacyjnej marek. W zależności od lokalnych przepisów prawa cały proces obejmie pierwszy kwartał 2023 roku. Zmiana pozwoli grupie przyspieszyć rozwój i sprawniej reagować na zmiany rynkowe, tak by zapewnić możliwie najwyższy poziom usług. Tym samym sieć usprawni dokładność i skuteczność spełniania potrzeb i oczekiwań gości oraz zapewni przejrzystość i wydajność operacyjną wszystkim partnerom.

Pod kierownictwem Sébastiena Bazina, Group Chairman & CEO i Jean-Jacques Morin, Group Deputy CEO, od 1 stycznia 2023 r. działalność grupy Accor opiera się na pracy dwóch działów: Premium, Midscale & Economy oraz Luxury & Lifestyle. Oba departamenty wspiera Zarząd Grupy oraz globalna platforma wymiany wiedzy i usług uwzględniająca działy odpowiedzialne za technologię, zaopatrzenie i digital.

Dział „Premium, Midscale & Economy” łączy marki grupy dotychczasowo zaliczane do wspomnianych wyżej sektorów. Znajdują się w nim więc obiekty funkcjonujące pod markami takimi jak m.in.: Pullman, Swissotel, Mövenpick, Novotel, Mercure, rodzina hoteli ibis, skupione wokół czterech głównych regionów administracyjnych grupy. Sekcją kieruje Executive Committee pod przewodnictwem Jean-Jacques’a Morina jako CEO. W jego skład wchodzą:

  • Thomas DUBAERE, CEO Americas
  • Patrick MENDES, CEO Europe & North Africa
  • Duncan O’ROURKE, CEO Middle East, Africa, Turkey & Asia Pacific
  • Gary ROSEN, CEO Greater China

oraz

  • Besma BOUMAZA, General Counsel
  • Fabrice CARRE, Chief Strategy Officer
  • Steven DAINES, Chief Talent & Culture Officer
  • Karelle LAMOUCHE, Chief Commercial Officer
  • Patrick LAURENT, Chief Financial Officer
  • Camil YAZBECK, Chief Development Officer

Dział „Luxury & Lifestyle” tworzy kolekcja czterech marek: Raffles & Orient Express, Fairmont, Sofitel MGallery & Emblems i Ennismore. Kierownictwo nad działem pełni Executive Committee pod przewodnictwem Sébastiena Bazina jako CEO:

  • Omer ACAR, CEO Raffles & Orient Express (od 1 marca 2023 r.)
  • Maud BAILLY, CEO Sofitel, MGallery & Emblems
  • Gaurav BHUSHAN, Co-CEO Ennismore
  • Mark WILLIS, CEO Fairmont

oraz

  • Gary ROSEN, CEO Greater China
  • Kamal RHAZALI, Secretary General & General Counsel (od 1 lutego 2023 r.)
  • Agnès ROQUEFORT, Chief Development Officer
  • Johny ZAKHEM, Chief Financial Officer 

W celu efektywnego wykorzystania nowej struktury operacyjnej, Accor powołał Zarząd Grupy pod przewodnictwem Sébastiena Bazina. Jego rolą jest zapewnienie spójności i równości funkcjonowania obu departamentów pod względem priorytetów strategicznych i wykonawczych.

W skład Zarządu Grupy wchodzą:

  • Besma BOUMAZA, Group General Counsel & Board of Directors’ Secretary
  • Steven DAINES, Chief Talent & Culture Officer 
  • Jean-Jacques MORIN, Deputy CEO and Chief Finance Officer
  • Brune POIRSON, Chief Sustainability Officer
  • Kamal RHAZALI, Secretary General & General Counsel, Luxury Lifestyle
  • Floor BLEEKER, Chief Technology Officer
  • Alix BOULNOIS, Chief Digital Officer
  • Caroline TISSOT, Chief Procurement Officer

Utworzenie dwóch działów operacyjnych z jasno określoną wiedzą, ambicjami i celami umożliwi Accor jeszcze sprawniej wykorzystywać portfolio unikalnych oraz zróżnicowanych marek, umacniając pozycję lidera na większości rynków z gwarancją niezrównanej dynamiki rozwoju.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Tork Biobased ma pomóc firmom w osiąganiu celów zrównoważonego rozwoju bez utraty wydajności

Transmisje meczów mundialu i mistrzowskie burgery czekają na kibiców w Sport Zonach Campanile

5R dla gastronomii, czyli rozwiń swój biznes na Targach EuroGastro

Dominik Chrapek obejmuje stanowisko dyrektora regionalnego IGHP

Trust Us podsumowuje rok 5 realizacjami w segmencie HoReCa

Pierwszy w Polsce Zlot miłośników rowerów elektrycznych w Belmonte