Z okazji premiery filmu „Między nami żywiołami” Novotel we współpracy z wytwórniami Disney i Pixar realizują kampanię, która potrwa przez całe lato. „Między nami żywiołami” to nowa produkcja fabularna, której akcja rozgrywa się w Mieście Żywiołów zasiedlonym przez tworzących jedną społeczność przedstawicieli czterech elementów: Ognistych, Wodnistych, Glebiarzy i Powietrznych.
Główną bohaterką tej animowanej przygody dla całej rodziny jest Ember. Ta nieustępliwa, pełna żaru i ognia dziewczyna zaprzyjaźnia się z wesołym i płynącym z prądem chłopakiem o imieniu Wade, co doprowadza ją do zakwestionowania jej przekonań na temat świata, w którym żyje. „Między nami żywiołami” to opowieść o bogactwie różnorodności i wielości kultur, o otwartości na innego oraz o sile, którą współtworzący ludzie mogą czerpać z dzielących ich różnic. W ponad 20 uczestniczących w kampanii krajach w Europie Novotel zachwyci swoich gości i fanów specjalnymi ofertami, niespodziankami oraz zabawami inspirowanymi filmem i jego przesłaniem. To kolejny rozdział współpracy marki z wytwórniami Disney i Pixar, która objęła już cztery premiery filmowe: „Naprzód” (2020), „Co w duszy gra” (2020), „Luca” (2021), „Buzz Astral” (2022).
– Cały zespół Novotel wprost nie może się doczekać wprowadzenia klimatu „Między nami żywiołami” do naszych hoteli. Pixar znów wyczarował historię, z którą mogą się utożsamić wszyscy podróżnicy, poruszającą tak ważne tematy jak różnorodność, rodzina i miłość. W hotelach Novotel z otwartymi ramionami witamy wszystkie rodziny i pomagamy naszym gościom radować się podróżą oraz czasem, który wspólne spędzają w trasie – powiedziała Nadège Keryhuel, Global Vice President, Midscale Brands w Accor.
W ramach współpracy z filmem „Między nami żywiołami” uczestniczące w akcji hotele Novotel będą oferować szereg atrakcji dla rodzin goszczących w ich progach. Podczas wakacyjnych pobytów w przestrzeniach publicznych hoteli na dzieci będą czekały liczne niespodzianki, na przykład podkładki z grami planszowymi, kolorowanki i wiele więcej.
Wspólna kampania filmu „Między nami żywiołami” i marki Novotel obejmie również media społecznościowe, gdzie fani z całego świata będą mieli szansę wygrać udział w wydarzeniach kulinarnych i pobytach inspirowanych czterema żywiołami. Doznania kulinarne będą czekały na zwycięzców w wybranym hotelu Novotel w Londynie, gdzie ekskluzywna sala konferencyjna przejdzie metamorfozę i stanie się scenerią dla magicznego, pięciodaniowego posiłku inspirowanego powietrzem, wodą, ogniem i ziemią. Spośród uczestników konkursu ambasadorzy wybrani przez markę wskażą trzy zwycięskie rodziny, które już we wrześniu wyruszą w podróż ku temu niezwykłemu przeżyciu.
Oprócz oficjalnej kampanii wybrane hotele Novotel będą również zapraszać członków programu ALL – Accor Live Limitless do wymiany swoich punktów Rewards na rodzinny pobyt z atrakcjami związanymi z „Między nami żywiołami”. W niektórych lokalizacjach goście będą mogli wziąć udział w prywatnym pokazie filmu, który z pewnością okaże się wyśmienitą zabawą dla całej rodziny.
– Jak co roku wyobraźnię wszystkich rodzin rozpala już myśl o zbliżających się wakacjach. Mamy nadzieję, że dla tych, które latem odwiedzą hotele Novotel, będzie to czas jeszcze bardziej ekscytujący i pełen niezapomnianych wrażeń dzięki naszej kampanii z okazji premiery filmu „Między nami żywiołami” – dodała Nadège Keryhuel.
W hotelach marki Novotel rodziny i dzieci witane są zawsze z otwartymi rękami i już od progu czekają na nie drobne upominki. Maksymalnie dwoje dzieci w wieku poniżej 16 lat otrzymuje bezpłatne zakwaterowanie w pokoju z rodzicami wraz ze śniadaniem. Goście mogą też zdecydować się na rezerwację drugiego „dodatkowego pokoju rodzinnego” z 50% zniżką. Rodziny wyjeżdżające w niedziele mogą liczyć na bezstresowy ostatni dzień pobytu dzięki opcji późnego wymeldowania do godziny 17:00 (w zależności od dostępności), która daje im jeszcze więcej czasu na rozrywkę w lobby i strefach zabaw zaprojektowanych dla wszystkich grup wiekowych.