aktualnosci

Novotel po raz kolejny łączy siły z wytwórniami Disney i Pixar z okazji premiery filmu „Między nami żywiołami”

Novotel po raz kolejny łączy siły z wytwórniami Disney i Pixar z okazji premiery filmu „Między nami żywiołami”

Z okazji premiery filmu „Między nami żywiołami” Novotel we współpracy z wytwórniami Disney i Pixar realizują kampanię, która potrwa przez całe lato. „Między nami żywiołami” to nowa produkcja fabularna, której akcja rozgrywa się w Mieście Żywiołów zasiedlonym przez tworzących jedną społeczność przedstawicieli czterech elementów: Ognistych, Wodnistych, Glebiarzy i Powietrznych.

Główną bohaterką tej animowanej przygody dla całej rodziny jest Ember. Ta nieustępliwa, pełna żaru i ognia dziewczyna zaprzyjaźnia się z wesołym i płynącym z prądem chłopakiem o imieniu Wade, co doprowadza ją do zakwestionowania jej przekonań na temat świata, w którym żyje. „Między nami żywiołami” to opowieść o bogactwie różnorodności i wielości kultur, o otwartości na innego oraz o sile, którą współtworzący ludzie mogą czerpać z dzielących ich różnic. W ponad 20 uczestniczących w kampanii krajach w Europie Novotel zachwyci swoich gości i fanów specjalnymi ofertami, niespodziankami oraz zabawami inspirowanymi filmem i jego przesłaniem. To kolejny rozdział współpracy marki z wytwórniami Disney i Pixar, która objęła już cztery premiery filmowe: „Naprzód” (2020), „Co w duszy gra” (2020), „Luca” (2021), „Buzz Astral” (2022).

– Cały zespół Novotel wprost nie może się doczekać wprowadzenia klimatu „Między nami żywiołami” do naszych hoteli. Pixar znów wyczarował historię, z którą mogą się utożsamić wszyscy podróżnicy, poruszającą tak ważne tematy jak różnorodność, rodzina i miłość. W hotelach Novotel z otwartymi ramionami witamy wszystkie rodziny i pomagamy naszym gościom radować się podróżą oraz czasem, który wspólne spędzają w trasie – powiedziała Nadège Keryhuel, Global Vice President, Midscale Brands w Accor.

W ramach współpracy z filmem „Między nami żywiołami” uczestniczące w akcji hotele Novotel będą oferować szereg atrakcji dla rodzin goszczących w ich progach. Podczas wakacyjnych pobytów w przestrzeniach publicznych hoteli na dzieci będą czekały liczne niespodzianki, na przykład podkładki z grami planszowymi, kolorowanki i wiele więcej.

Wspólna kampania filmu „Między nami żywiołami” i marki Novotel obejmie również media społecznościowe, gdzie fani z całego świata będą mieli szansę wygrać udział w wydarzeniach kulinarnych i pobytach inspirowanych czterema żywiołami. Doznania kulinarne będą czekały na zwycięzców w wybranym hotelu Novotel w Londynie, gdzie ekskluzywna sala konferencyjna przejdzie metamorfozę i stanie się scenerią dla magicznego, pięciodaniowego posiłku inspirowanego powietrzem, wodą, ogniem i ziemią. Spośród uczestników konkursu ambasadorzy wybrani przez markę wskażą trzy zwycięskie rodziny, które już we wrześniu wyruszą w podróż ku temu niezwykłemu przeżyciu.

Oprócz oficjalnej kampanii wybrane hotele Novotel będą również zapraszać członków programu ALL – Accor Live Limitless do wymiany swoich punktów Rewards na rodzinny pobyt z atrakcjami związanymi z „Między nami żywiołami”. W niektórych lokalizacjach goście będą mogli wziąć udział w prywatnym pokazie filmu, który z pewnością okaże się wyśmienitą zabawą dla całej rodziny.

– Jak co roku wyobraźnię wszystkich rodzin rozpala już myśl o zbliżających się wakacjach. Mamy nadzieję, że dla tych, które latem odwiedzą hotele Novotel, będzie to czas jeszcze bardziej ekscytujący i pełen niezapomnianych wrażeń dzięki naszej kampanii z okazji premiery filmu „Między nami żywiołami” – dodała Nadège Keryhuel.

W hotelach marki Novotel rodziny i dzieci witane są zawsze z otwartymi rękami i już od progu czekają na nie drobne upominki. Maksymalnie dwoje dzieci w wieku poniżej 16 lat otrzymuje bezpłatne zakwaterowanie w pokoju z rodzicami wraz ze śniadaniem. Goście mogą też zdecydować się na rezerwację drugiego „dodatkowego pokoju rodzinnego” z 50% zniżką. Rodziny wyjeżdżające w niedziele mogą liczyć na bezstresowy ostatni dzień pobytu dzięki opcji późnego wymeldowania do godziny 17:00 (w zależności od dostępności), która daje im jeszcze więcej czasu na rozrywkę w lobby i strefach zabaw zaprojektowanych dla wszystkich grup wiekowych.

Novotel po raz kolejny łączy siły z wytwórniami Disney i Pixar z okazji premiery filmu „Między nami żywiołami”

Novotel po raz kolejny łączy siły z wytwórniami Disney i Pixar z okazji premiery filmu „Między nami żywiołami”

Z okazji premiery filmu „Między nami żywiołami” Novotel we współpracy z wytwórniami Disney i Pixar realizują kampanię, która potrwa przez całe lato. „Między nami żywiołami” to nowa produkcja fabularna, której akcja rozgrywa się w Mieście Żywiołów zasiedlonym przez tworzących jedną społeczność przedstawicieli czterech elementów: Ognistych, Wodnistych, Glebiarzy i Powietrznych.

Główną bohaterką tej animowanej przygody dla całej rodziny jest Ember. Ta nieustępliwa, pełna żaru i ognia dziewczyna zaprzyjaźnia się z wesołym i płynącym z prądem chłopakiem o imieniu Wade, co doprowadza ją do zakwestionowania jej przekonań na temat świata, w którym żyje. „Między nami żywiołami” to opowieść o bogactwie różnorodności i wielości kultur, o otwartości na innego oraz o sile, którą współtworzący ludzie mogą czerpać z dzielących ich różnic. W ponad 20 uczestniczących w kampanii krajach w Europie Novotel zachwyci swoich gości i fanów specjalnymi ofertami, niespodziankami oraz zabawami inspirowanymi filmem i jego przesłaniem. To kolejny rozdział współpracy marki z wytwórniami Disney i Pixar, która objęła już cztery premiery filmowe: „Naprzód” (2020), „Co w duszy gra” (2020), „Luca” (2021), „Buzz Astral” (2022).

– Cały zespół Novotel wprost nie może się doczekać wprowadzenia klimatu „Między nami żywiołami” do naszych hoteli. Pixar znów wyczarował historię, z którą mogą się utożsamić wszyscy podróżnicy, poruszającą tak ważne tematy jak różnorodność, rodzina i miłość. W hotelach Novotel z otwartymi ramionami witamy wszystkie rodziny i pomagamy naszym gościom radować się podróżą oraz czasem, który wspólne spędzają w trasie – powiedziała Nadège Keryhuel, Global Vice President, Midscale Brands w Accor.

W ramach współpracy z filmem „Między nami żywiołami” uczestniczące w akcji hotele Novotel będą oferować szereg atrakcji dla rodzin goszczących w ich progach. Podczas wakacyjnych pobytów w przestrzeniach publicznych hoteli na dzieci będą czekały liczne niespodzianki, na przykład podkładki z grami planszowymi, kolorowanki i wiele więcej.

Wspólna kampania filmu „Między nami żywiołami” i marki Novotel obejmie również media społecznościowe, gdzie fani z całego świata będą mieli szansę wygrać udział w wydarzeniach kulinarnych i pobytach inspirowanych czterema żywiołami. Doznania kulinarne będą czekały na zwycięzców w wybranym hotelu Novotel w Londynie, gdzie ekskluzywna sala konferencyjna przejdzie metamorfozę i stanie się scenerią dla magicznego, pięciodaniowego posiłku inspirowanego powietrzem, wodą, ogniem i ziemią. Spośród uczestników konkursu ambasadorzy wybrani przez markę wskażą trzy zwycięskie rodziny, które już we wrześniu wyruszą w podróż ku temu niezwykłemu przeżyciu.

Oprócz oficjalnej kampanii wybrane hotele Novotel będą również zapraszać członków programu ALL – Accor Live Limitless do wymiany swoich punktów Rewards na rodzinny pobyt z atrakcjami związanymi z „Między nami żywiołami”. W niektórych lokalizacjach goście będą mogli wziąć udział w prywatnym pokazie filmu, który z pewnością okaże się wyśmienitą zabawą dla całej rodziny.

– Jak co roku wyobraźnię wszystkich rodzin rozpala już myśl o zbliżających się wakacjach. Mamy nadzieję, że dla tych, które latem odwiedzą hotele Novotel, będzie to czas jeszcze bardziej ekscytujący i pełen niezapomnianych wrażeń dzięki naszej kampanii z okazji premiery filmu „Między nami żywiołami” – dodała Nadège Keryhuel.

W hotelach marki Novotel rodziny i dzieci witane są zawsze z otwartymi rękami i już od progu czekają na nie drobne upominki. Maksymalnie dwoje dzieci w wieku poniżej 16 lat otrzymuje bezpłatne zakwaterowanie w pokoju z rodzicami wraz ze śniadaniem. Goście mogą też zdecydować się na rezerwację drugiego „dodatkowego pokoju rodzinnego” z 50% zniżką. Rodziny wyjeżdżające w niedziele mogą liczyć na bezstresowy ostatni dzień pobytu dzięki opcji późnego wymeldowania do godziny 17:00 (w zależności od dostępności), która daje im jeszcze więcej czasu na rozrywkę w lobby i strefach zabaw zaprojektowanych dla wszystkich grup wiekowych.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Krynica Zdrój gości kandydatki do tytułu Miss Supranational 2023

UNOX Partnerem Złotym Kongresu Hotel Management 2023

Rafał Rosiejak dołącza do zespołu zarządzającego ZR Hotele Kraków

IGHP: czerwiec w hotelach słabszy niż rok temu

Louvre Hotels Group odpowiada na trzy trendy w hospitality

Gdy kończą się żarty, wkracza Winterhalter