aktualnosci

Hotel Marketing Conference 2023: Inspirujące spotkanie hotelarzy z całej Polski

Hotel Marketing Conference 2023: Inspirujące spotkanie hotelarzy z całej Polski

Tegoroczna edycja Hotel Marketing Conference, organizowana przez Profitroom, dobiegła końca. Pozostawiła po sobie wiele inspiracji, cennej wiedzy, a także nagród. Wydarzenie odbyło się w dniach 26-27 października w Poznaniu i zgromadziło łącznie ponad 1500 hotelarzy, z czego 600 spotkało się w Sali Ziemi w Poznaniu, a ponad 1000 uczestniczyło w wydarzeniu online. Organizatorzy podkreślają, że tegoroczna edycja była niezwykle udana.

Hotel Marketing Conference (HMC) 2023, zorganizowana przez Profitroom – lidera dostawców technologii rezerwacyjnych i stron internetowych dla hoteli w Polsce i na świecie, odbyła się w dniach 26-27 października 2023 roku w prestiżowej Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Była to doskonała okazja do spotkania ekspertów marketingu hotelowego, ale także liderów branży, którzy podzielili się najnowszymi trendami i strategiami w dziedzinach marketingu, sprzedaży, promocji oraz zarządzania hotelami. 

Tegoroczna edycja HMC odbyła się pod hasłem “Endless Possibilities,” co miało podkreślić  nieskończone możliwości, jakie stoją przed hotelarzami. Była to już trzecia edycja konferencji zorganizowana w hybrydowej formie, czyli dostępna również online w formie streamingu na żywo, umożliwiając hotelarzom uczestnictwo z każdego miejsca na świecie.  Jest kontynuacją idei szerzenia bezpłatnej wiedzy dla wszystkich hotelarzy.

Podczas konferencji nie zabrakło emocji i wyróżnień. Wyjątkowym punktem była, zorganizowana po raz pierwszy, gala wręczenia nagród Direct Booking Awards. Odbyła się ona podczas wieczoru branżowego, którego zwieńczeniem był, jak co roku, bankiet Simply More Party. Nagrody zostały przyznane w wielu kategoriach, wyróżniając hotele, które osiągnęły największy udział rezerwacji bezpośrednich, stworzyły najlepsze kampanie marketingowe i prowadziły najbardziej efektywne kanały w mediach społecznościowych. Oto lista zwycięzców i nominowanych w konkursie:

Direct Booking Champion – hotel w górach: 

  • Zwycięzca: Hotel Klimczok
  • Nominowani: Hotel Arłamów, Hotel Dr Irena Eris Polanica Zdrój

Direct Booking Champion – hotel nad morzem: 

  • Zwycięzca: Hotel Zalewski
  • Nominowani: Alfa Klif, Primavera Jastrzębia Góra

Direct Booking Champion – hotel nad jeziorem: 

  • Zwycięzca: U Chłopa
  • Nominowani: Olandia, Zamek Ryn

Direct Booking Champion – hotel miejski: 

  • Zwycięzca: Binkowski Hotel
  • Nominowani: Termy Warmińskie, Hotel Warszawianka

Direct Booking Champion – hotel poza miastem: 

  • Zwycięzca: Afrodyta Business and Spa
  • Nominowani: Pałac Mierzęcin, Siedlisko Morena

Direct Booking Champion – hotel do 50 pokoi: 

  • Zwycięzca: Stara Wieś Resort & Odnowa
  • Nominowani: Hotel Tajty, Hotel Podklasztorze

Rising Star of Direct Booking: 

  • Zwycięzca: Saltic Łeba Apartamenty
  • Nominowani: Pieniny Grand, Belmonte

Growth of The Year: 

  • Zwycięzca: Factory Resort Wellness & SPA
  • Nominowani: Grand Laola Spa, Willa Port

Best Direct Booking Campaign: 

  • Zwycięzca: Nosalowy Dwór Resort & SPA
  • Nominowani: Radisson Blu Sopot, Gwiazda Morza Resort SPA&SPORT

Best Social Media: 

  • Zwycięzca: Lemon Resort Spa
  • Nominowani: Hotel Arłamów, Hotel Lidia Spa & Wellness

Oprócz emocjonującej Gali wręczenia nagród Direct Booking Awards, pierwszy dzień konferencji obfitował w inspirujące prelekcje prowadzone przez doświadczonych ekspertów z branży hotelarskiej i marketingu. Wśród prelegentów wystąpili m.in. prof. Henryk Mruk, Joanna Kulesza, Edyta Walczak, Waldemar Antonowicz, Paweł Tkaczyk, Magdalena Urbaniak i Patrycja Brychcy. Każdy z nich przekazał uczestnikom swoje cenne doświadczenia i wskazówki dotyczące najnowszych trendów i innowacji w dziedzinach marketingu, sprzedaży i zarządzania hotelami, co stanowiło źródło inspiracji i cennej wiedzy dla uczestników.

Tegoroczna edycja HMC wprowadziła także nowość w postaci warsztatów Masterclass, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem uczestników. Te intensywne sesje, które odbyły się drugiego dnia konferencji, prowadzone były przez wybitnych praktyków oraz wykładowców z Executive MBA UEP (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu): Jacka Kotarbińskiego, Wojciecha Bizuba, Tomasza Kałużę, Wojciecha Mendykę oraz Katarzynę Śpikowską-Susik. Uczestnicy mieli okazję pogłębić swoje umiejętności i zdobyć narzędzia niezbędne do skutecznego rozwoju osobistego oraz swojego hotelu.

Hotel Marketing Conference 2023 okazała się nie tylko miejscem ciekawych prelekcji i fantastycznej wieczornej integracji całej branży, ale także źródłem praktycznej wiedzy i narzędzi potrzebnych do osiągnięcia sukcesu w branży hotelarskiej.

– Zakończyliśmy Hotel Marketing Conference 2023, wydarzenie, które na pewno zostawi trwały ślad w pamięci wszystkich uczestników. To, co mieliśmy na myśli organizując tę konferencję, zyskało pełne uznanie, co cieszy nas niezmiernie. Hasło przewodnie, ‘Endless Possibilities’, zainspirowało nie tylko nas ale i uczestników. Dzięki współpracy z Executive MBA UEP podnieśliśmy poziom merytoryczny konferencji na skalę światową. Inaugurując konkurs Direct Booking Awards, wyróżniliśmy najlepszych w strategiach direct booking. Nie zapomnieliśmy również o tym, aby Simply More Party stanowiła znakomitą okazję do budowania relacji wśród profesjonalistów z branży hotelarskiej. Nie możemy doczekać się kolejnej edycji -podkreślił Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference.

Organizatorzy już teraz zapraszają do udziału w kolejnych edycjach, obiecując kontynuację tworzenia przestrzeni do wymiany doświadczeń, integracji i networkingu wśród profesjonalistów z branży hotelarskiej.

Źródło: PROFITROOM

Hotel Marketing Conference 2023: Inspirujące spotkanie hotelarzy z całej Polski

Hotel Marketing Conference 2023: Inspirujące spotkanie hotelarzy z całej Polski

Tegoroczna edycja Hotel Marketing Conference, organizowana przez Profitroom, dobiegła końca. Pozostawiła po sobie wiele inspiracji, cennej wiedzy, a także nagród. Wydarzenie odbyło się w dniach 26-27 października w Poznaniu i zgromadziło łącznie ponad 1500 hotelarzy, z czego 600 spotkało się w Sali Ziemi w Poznaniu, a ponad 1000 uczestniczyło w wydarzeniu online. Organizatorzy podkreślają, że tegoroczna edycja była niezwykle udana.

Hotel Marketing Conference (HMC) 2023, zorganizowana przez Profitroom – lidera dostawców technologii rezerwacyjnych i stron internetowych dla hoteli w Polsce i na świecie, odbyła się w dniach 26-27 października 2023 roku w prestiżowej Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Była to doskonała okazja do spotkania ekspertów marketingu hotelowego, ale także liderów branży, którzy podzielili się najnowszymi trendami i strategiami w dziedzinach marketingu, sprzedaży, promocji oraz zarządzania hotelami. 

Tegoroczna edycja HMC odbyła się pod hasłem “Endless Possibilities,” co miało podkreślić  nieskończone możliwości, jakie stoją przed hotelarzami. Była to już trzecia edycja konferencji zorganizowana w hybrydowej formie, czyli dostępna również online w formie streamingu na żywo, umożliwiając hotelarzom uczestnictwo z każdego miejsca na świecie.  Jest kontynuacją idei szerzenia bezpłatnej wiedzy dla wszystkich hotelarzy.

Podczas konferencji nie zabrakło emocji i wyróżnień. Wyjątkowym punktem była, zorganizowana po raz pierwszy, gala wręczenia nagród Direct Booking Awards. Odbyła się ona podczas wieczoru branżowego, którego zwieńczeniem był, jak co roku, bankiet Simply More Party. Nagrody zostały przyznane w wielu kategoriach, wyróżniając hotele, które osiągnęły największy udział rezerwacji bezpośrednich, stworzyły najlepsze kampanie marketingowe i prowadziły najbardziej efektywne kanały w mediach społecznościowych. Oto lista zwycięzców i nominowanych w konkursie:

Direct Booking Champion – hotel w górach: 

  • Zwycięzca: Hotel Klimczok
  • Nominowani: Hotel Arłamów, Hotel Dr Irena Eris Polanica Zdrój

Direct Booking Champion – hotel nad morzem: 

  • Zwycięzca: Hotel Zalewski
  • Nominowani: Alfa Klif, Primavera Jastrzębia Góra

Direct Booking Champion – hotel nad jeziorem: 

  • Zwycięzca: U Chłopa
  • Nominowani: Olandia, Zamek Ryn

Direct Booking Champion – hotel miejski: 

  • Zwycięzca: Binkowski Hotel
  • Nominowani: Termy Warmińskie, Hotel Warszawianka

Direct Booking Champion – hotel poza miastem: 

  • Zwycięzca: Afrodyta Business and Spa
  • Nominowani: Pałac Mierzęcin, Siedlisko Morena

Direct Booking Champion – hotel do 50 pokoi: 

  • Zwycięzca: Stara Wieś Resort & Odnowa
  • Nominowani: Hotel Tajty, Hotel Podklasztorze

Rising Star of Direct Booking: 

  • Zwycięzca: Saltic Łeba Apartamenty
  • Nominowani: Pieniny Grand, Belmonte

Growth of The Year: 

  • Zwycięzca: Factory Resort Wellness & SPA
  • Nominowani: Grand Laola Spa, Willa Port

Best Direct Booking Campaign: 

  • Zwycięzca: Nosalowy Dwór Resort & SPA
  • Nominowani: Radisson Blu Sopot, Gwiazda Morza Resort SPA&SPORT

Best Social Media: 

  • Zwycięzca: Lemon Resort Spa
  • Nominowani: Hotel Arłamów, Hotel Lidia Spa & Wellness

Oprócz emocjonującej Gali wręczenia nagród Direct Booking Awards, pierwszy dzień konferencji obfitował w inspirujące prelekcje prowadzone przez doświadczonych ekspertów z branży hotelarskiej i marketingu. Wśród prelegentów wystąpili m.in. prof. Henryk Mruk, Joanna Kulesza, Edyta Walczak, Waldemar Antonowicz, Paweł Tkaczyk, Magdalena Urbaniak i Patrycja Brychcy. Każdy z nich przekazał uczestnikom swoje cenne doświadczenia i wskazówki dotyczące najnowszych trendów i innowacji w dziedzinach marketingu, sprzedaży i zarządzania hotelami, co stanowiło źródło inspiracji i cennej wiedzy dla uczestników.

Tegoroczna edycja HMC wprowadziła także nowość w postaci warsztatów Masterclass, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem uczestników. Te intensywne sesje, które odbyły się drugiego dnia konferencji, prowadzone były przez wybitnych praktyków oraz wykładowców z Executive MBA UEP (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu): Jacka Kotarbińskiego, Wojciecha Bizuba, Tomasza Kałużę, Wojciecha Mendykę oraz Katarzynę Śpikowską-Susik. Uczestnicy mieli okazję pogłębić swoje umiejętności i zdobyć narzędzia niezbędne do skutecznego rozwoju osobistego oraz swojego hotelu.

Hotel Marketing Conference 2023 okazała się nie tylko miejscem ciekawych prelekcji i fantastycznej wieczornej integracji całej branży, ale także źródłem praktycznej wiedzy i narzędzi potrzebnych do osiągnięcia sukcesu w branży hotelarskiej.

– Zakończyliśmy Hotel Marketing Conference 2023, wydarzenie, które na pewno zostawi trwały ślad w pamięci wszystkich uczestników. To, co mieliśmy na myśli organizując tę konferencję, zyskało pełne uznanie, co cieszy nas niezmiernie. Hasło przewodnie, ‘Endless Possibilities’, zainspirowało nie tylko nas ale i uczestników. Dzięki współpracy z Executive MBA UEP podnieśliśmy poziom merytoryczny konferencji na skalę światową. Inaugurując konkurs Direct Booking Awards, wyróżniliśmy najlepszych w strategiach direct booking. Nie zapomnieliśmy również o tym, aby Simply More Party stanowiła znakomitą okazję do budowania relacji wśród profesjonalistów z branży hotelarskiej. Nie możemy doczekać się kolejnej edycji -podkreślił Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference.

Organizatorzy już teraz zapraszają do udziału w kolejnych edycjach, obiecując kontynuację tworzenia przestrzeni do wymiany doświadczeń, integracji i networkingu wśród profesjonalistów z branży hotelarskiej.

Źródło: PROFITROOM

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Sieć Leonardo Hotels otwiera swój trzeci hotel w Polsce. Tym razem stawia na Kraków

Mak’s – największa restauracja Hotelu Warszawianka w nowej odsłonie

Nickel Development rozpoczyna współpracę z EcoReadyBath

Sibenik – niedoceniany brylant turystycznej Chorwacji nowym kierunkiem na rodzinne wakacje

Do zespołu Andersia Hotel & SPA w Poznaniu dołączyła Sylwia Kaczmarz – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Accor startuje z nową serią „Health to Wealth”