aktualnosci

The Complex – nowa miejscówka w Warszawie

The Complex – nowa miejscówka w Warszawie

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group zlokalizowanego przy ulicy Towarowej 2 w Warszawie. Pełna ekscytujących smaków i wydarzeń przestrzeń współtworzona przez trzy koncepty gastronomiczne, w której dobre popołudnia i wieczory są zawsze w programie, a idea eatertainment zamienia się w prawdziwe doświadczenie.

Położona tuż obok placu Zawiszy w Warszawie multibrandowa inwestycja to wizytówka polskiego portfolio Louvre Hotels Group. Pod jednym dachem spotykają się tu hotele Première Classe i Campanile oraz flagowiec sieci – Golden Tulip Warsaw Centre. Ten hub hospitality w sercu stolicy zaprojektowano jednak z myślą o czymś więcej niż tylko dobrze przespanej nocy. To także miejsce stworzone z myślą o budowaniu społeczności, w którym dobrze miksują się smaki, ludzie i doświadczenia. Wszystko za sprawą The Complex, przestrzeni kulinarno-rozrywkowej, która nadaje całej inwestycji wyjątkowy charakter.

– Doświadczenie The Complex polega na dzieleniu się tym, co w życiu smakuje najlepiej. Przez cały dzień przestrzeń wypełnia pozytywna energia, której po prostu nie sposób się oprzeć. Tutaj można po prostu wyjść do ludzi i cieszyć się życiem pośród gwaru rozmów, dźwięków muzyki i wyśmienitych smaków skrojonych pod najróżniejsze gusta – mówi Iwona Janosiewicz, Cluster General Manager.

W The Complex działają trzy koncepty gastronomiczne. Dopracowane do perfekcji menu restauracji Tulipe oparto na twórczej zabawie polską i francuską sztuką kulinarną i lokalnych produktach. Czas płynie tu nieśpiesznie – od lunchu do kolacji, a doświadczenia haute cuisine i kultury celebrowania jedzenia łączą się ze zrelaksowaną atmosferą i spontaniczną gościnnością. Z kolei w The Loft króluje rzemieślniczy street food w towarzystwie lunchowej i obiadowej klasyki – to bezpretensjonalna miejscówka dla każdego, kto wyśmienitym smakiem lubi cieszyć się do syta. W całość The Complex spaja pełen wielkomiejskiego uroku koktajlbar Patio Mixology. W jego klimatycznym wnętrzu z przeszklonym sufitem na gości czeka wybór autorskich koktajli oraz przekąski rodem z najróżniejszych zakątków świata, które zachęcają do odkrywania nowych smaków i dzielenia się jedzeniem z przyjaciółmi podczas spotkania przy jednym z dużych stołów lub wspólnego relaksu na wygodnych fotelach i sofach.

– Projektując The Complex, nie myśleliśmy jedynie w kategoriach tworzenia atrakcyjnego „zaplecza gastronomicznego” dla naszych hoteli. To przestrzeń otwarta na miasto i jego mieszkańców, będąca integralną częścią warszawskiej sceny kulinarnej. The Complex to także coś więcej niż food court. Na naszych gości czekają transmisje sportowe, sety DJ-ów, seanse filmowe, stand-upy i wiele więcej! The Complex to miejsce, w którym dobre jedzenie spotyka się z rozrywką. Na tym właśnie polega idea eatertainment – mówi Iwona Janosiewicz, Cluster General Manager.

Wraz z otwarciem The Complex na nowy poziom wznoszą się również możliwości eventowe warszawskiego obiektu multibrandowego Louvre Hotels Group. Strefa kulinarno-rozrywkowa stanowi wspaniałe uzupełnienie przestrzeni konferencyjnych hotelu Golden Tulip Warsaw Centre, oferując klientom biznesowym dodatkowe i niekonwencjonalne opcje podczas organizowania wydarzeń.

– Na co dzień Patio Mixology obsługują wytrawni miksolodzy, którym jedno spojrzenie w oczy klientów wystarczy, by wyczarować dla nich dokładnie to, na co mają ochotę. To jednak nie jedyne czary, które są tutaj możliwe. W razie potrzeby nasz zespół eventowy może zamienić koktajlbar w casualową przestrzeń dla warsztatów, seminariów lub kuluarowych spotkań podczas konferencji – mówi Iwona Janosiewicz, Cluster General Manager.

Nowa przestrzeń kulinarno-rozrywkowa sprawia, że multibrandowy obiekt hotelowy Louvre Hotels Group zamienia się w produkt kompletny, oferujący całe spektrum usług hospitality. Od wygodnego noclegu w standardzie dostosowanym do rozmaitych potrzeb i oczekiwań przez zróżnicowaną gastronomię aż po atrakcyjną lokalizację dla organizacji kreatywnych eventów w centrum stolicy.

The Complex to przede wszystkim miejsce tworzone przez ludzi, którzy wypełniają je życiem. To oni nadają mu sens: nasi goście hotelowi oraz mieszkańcy Warszawy, którzy (jestem o tym przekonana!) zostaną nie tylko stałymi bywalcami naszej przestrzeni kulinarno-rozrywkowej, ale także naszymi przyjaciółmi. Do zobaczenia w The Complex – mówi Iwona Janosiewicz, Cluster General Manager.

The Complex – nowa miejscówka w Warszawie

The Complex – nowa miejscówka w Warszawie

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce multibrandowego obiektu Louvre Hotels Group zlokalizowanego przy ulicy Towarowej 2 w Warszawie. Pełna ekscytujących smaków i wydarzeń przestrzeń współtworzona przez trzy koncepty gastronomiczne, w której dobre popołudnia i wieczory są zawsze w programie, a idea eatertainment zamienia się w prawdziwe doświadczenie.

Położona tuż obok placu Zawiszy w Warszawie multibrandowa inwestycja to wizytówka polskiego portfolio Louvre Hotels Group. Pod jednym dachem spotykają się tu hotele Première Classe i Campanile oraz flagowiec sieci – Golden Tulip Warsaw Centre. Ten hub hospitality w sercu stolicy zaprojektowano jednak z myślą o czymś więcej niż tylko dobrze przespanej nocy. To także miejsce stworzone z myślą o budowaniu społeczności, w którym dobrze miksują się smaki, ludzie i doświadczenia. Wszystko za sprawą The Complex, przestrzeni kulinarno-rozrywkowej, która nadaje całej inwestycji wyjątkowy charakter.

– Doświadczenie The Complex polega na dzieleniu się tym, co w życiu smakuje najlepiej. Przez cały dzień przestrzeń wypełnia pozytywna energia, której po prostu nie sposób się oprzeć. Tutaj można po prostu wyjść do ludzi i cieszyć się życiem pośród gwaru rozmów, dźwięków muzyki i wyśmienitych smaków skrojonych pod najróżniejsze gusta – mówi Iwona Janosiewicz, Cluster General Manager.

W The Complex działają trzy koncepty gastronomiczne. Dopracowane do perfekcji menu restauracji Tulipe oparto na twórczej zabawie polską i francuską sztuką kulinarną i lokalnych produktach. Czas płynie tu nieśpiesznie – od lunchu do kolacji, a doświadczenia haute cuisine i kultury celebrowania jedzenia łączą się ze zrelaksowaną atmosferą i spontaniczną gościnnością. Z kolei w The Loft króluje rzemieślniczy street food w towarzystwie lunchowej i obiadowej klasyki – to bezpretensjonalna miejscówka dla każdego, kto wyśmienitym smakiem lubi cieszyć się do syta. W całość The Complex spaja pełen wielkomiejskiego uroku koktajlbar Patio Mixology. W jego klimatycznym wnętrzu z przeszklonym sufitem na gości czeka wybór autorskich koktajli oraz przekąski rodem z najróżniejszych zakątków świata, które zachęcają do odkrywania nowych smaków i dzielenia się jedzeniem z przyjaciółmi podczas spotkania przy jednym z dużych stołów lub wspólnego relaksu na wygodnych fotelach i sofach.

– Projektując The Complex, nie myśleliśmy jedynie w kategoriach tworzenia atrakcyjnego „zaplecza gastronomicznego” dla naszych hoteli. To przestrzeń otwarta na miasto i jego mieszkańców, będąca integralną częścią warszawskiej sceny kulinarnej. The Complex to także coś więcej niż food court. Na naszych gości czekają transmisje sportowe, sety DJ-ów, seanse filmowe, stand-upy i wiele więcej! The Complex to miejsce, w którym dobre jedzenie spotyka się z rozrywką. Na tym właśnie polega idea eatertainment – mówi Iwona Janosiewicz, Cluster General Manager.

Wraz z otwarciem The Complex na nowy poziom wznoszą się również możliwości eventowe warszawskiego obiektu multibrandowego Louvre Hotels Group. Strefa kulinarno-rozrywkowa stanowi wspaniałe uzupełnienie przestrzeni konferencyjnych hotelu Golden Tulip Warsaw Centre, oferując klientom biznesowym dodatkowe i niekonwencjonalne opcje podczas organizowania wydarzeń.

– Na co dzień Patio Mixology obsługują wytrawni miksolodzy, którym jedno spojrzenie w oczy klientów wystarczy, by wyczarować dla nich dokładnie to, na co mają ochotę. To jednak nie jedyne czary, które są tutaj możliwe. W razie potrzeby nasz zespół eventowy może zamienić koktajlbar w casualową przestrzeń dla warsztatów, seminariów lub kuluarowych spotkań podczas konferencji – mówi Iwona Janosiewicz, Cluster General Manager.

Nowa przestrzeń kulinarno-rozrywkowa sprawia, że multibrandowy obiekt hotelowy Louvre Hotels Group zamienia się w produkt kompletny, oferujący całe spektrum usług hospitality. Od wygodnego noclegu w standardzie dostosowanym do rozmaitych potrzeb i oczekiwań przez zróżnicowaną gastronomię aż po atrakcyjną lokalizację dla organizacji kreatywnych eventów w centrum stolicy.

The Complex to przede wszystkim miejsce tworzone przez ludzi, którzy wypełniają je życiem. To oni nadają mu sens: nasi goście hotelowi oraz mieszkańcy Warszawy, którzy (jestem o tym przekonana!) zostaną nie tylko stałymi bywalcami naszej przestrzeni kulinarno-rozrywkowej, ale także naszymi przyjaciółmi. Do zobaczenia w The Complex – mówi Iwona Janosiewicz, Cluster General Manager.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Profesjonalna instalacja urządzeń gwarancją optymalnej eksploatacji od pierwszego dnia

Hampton by Hilton Poznań Swarzędz wielkie otwarcie

Novotel Kraków City West świętuje 80. edycję Tour de Pologne

Pierwszy w Polsce hotel na wodzie powstanie w Gdańsku

Podróżuj jak lokals z Mercure

Tork wprowadza do sprzedaży maseczki na twarz