aktualnosci

Awanse w Warsaw Marriott Hotel

Awanse w Warsaw Marriott Hotel

Przedstawiamy awanse w Warsaw Marriott Hotel. Piotr Wezenfeld objął stanowisko Director of Rooms Operations. Norbert Zapart został Front Office Managerem.

Piotr Wezenfeld, Director of Rooms Operations

Piotr Wezenfeld ma ponad 30-letnie doświadczenie w hotelarstwie. Od początku kariery zawodowej, czyli od 1989 r., jest związany z Warsaw Marriott Hotel, który w tym czasie rozpoczął swoją działalność. Początkowo zatrudniony jako Houseman, po niespełna roku został awansowany na stanowisko Supervisora. Po przejściu kolejnych etapów kariery, w 2013 r. został mianowany Housekeeping Managerem. W tym czasie Piotr wyjeżdżał na Task-Force, aby wspierać i doskonalić otwarcia nowych hoteli sieci Marriott miedzy innymi na Arubie, w Indiach, w Armenii czy Wielkiej Brytanii. Chęć dalszego rozwoju i stawianie gościa na pierwszym miejscu sprawiły, ze w 2007 r. Piotr zmienił dział i objął stanowisko Front Desk Managera. Po trzech latach awansował na stanowisko Assistant Front Office Managera, po czym w 2021 r. powierzono mu rolę Housekeeping Managera, a następnie Director of Services. Znając od podszewki dwa duże operacyjne działy hotelu Marriott w Warszawie, w sierpniu 2022 r. objął stanowisko Director of Rooms Operations. Piotr jest entuzjastycznym, profesjonalnym i pełnym pasji menedżerem. Swój sukces zawdzięcza nie tylko pełnemu zaangażowaniu, ale i wszystkim osobom, z którymi pracuje. Jego zespół to ludzie otwarci, sumienni i kreatywni. Wiedzą, że mogą wspólnie na siebie liczyć i stale doskonalić swoje umiejętności, tak aby jak najlepiej spełnić oczekiwania gości. 

Norbert Zapart, Front Office Manager

Norbert Zapart z branżą hotelarską związany jest od 2016 roku. Swoją przygodę rozpoczął we Wrocławiu od stanowiska boya hotelowego. Związany z siecią Marriott od przeszło 5 lat. Pracował w obiektach jak AC by Marriott, gdzie był częścią pre-opening teamu czy Renaissance. W tym czasie z powodzeniem piął się po szczeblach kariery hotelarskiej. Od sierpnia bieżącego roku objął stanowisko Front Office Managera w hotelu Marriott. W trakcie swojej praktyki zawodowej kształcił swoje umiejętności związane z profesjonalną obsługą gości hotelowych, a także kierowaniem zespołem. Norbert nie boi się ciężkiej pracy i jest otwarty na zdobywanie nowych umiejętności oraz rozwój osobisty.

Awanse w Warsaw Marriott Hotel

Awanse w Warsaw Marriott Hotel

Przedstawiamy awanse w Warsaw Marriott Hotel. Piotr Wezenfeld objął stanowisko Director of Rooms Operations. Norbert Zapart został Front Office Managerem.

Piotr Wezenfeld, Director of Rooms Operations

Piotr Wezenfeld ma ponad 30-letnie doświadczenie w hotelarstwie. Od początku kariery zawodowej, czyli od 1989 r., jest związany z Warsaw Marriott Hotel, który w tym czasie rozpoczął swoją działalność. Początkowo zatrudniony jako Houseman, po niespełna roku został awansowany na stanowisko Supervisora. Po przejściu kolejnych etapów kariery, w 2013 r. został mianowany Housekeeping Managerem. W tym czasie Piotr wyjeżdżał na Task-Force, aby wspierać i doskonalić otwarcia nowych hoteli sieci Marriott miedzy innymi na Arubie, w Indiach, w Armenii czy Wielkiej Brytanii. Chęć dalszego rozwoju i stawianie gościa na pierwszym miejscu sprawiły, ze w 2007 r. Piotr zmienił dział i objął stanowisko Front Desk Managera. Po trzech latach awansował na stanowisko Assistant Front Office Managera, po czym w 2021 r. powierzono mu rolę Housekeeping Managera, a następnie Director of Services. Znając od podszewki dwa duże operacyjne działy hotelu Marriott w Warszawie, w sierpniu 2022 r. objął stanowisko Director of Rooms Operations. Piotr jest entuzjastycznym, profesjonalnym i pełnym pasji menedżerem. Swój sukces zawdzięcza nie tylko pełnemu zaangażowaniu, ale i wszystkim osobom, z którymi pracuje. Jego zespół to ludzie otwarci, sumienni i kreatywni. Wiedzą, że mogą wspólnie na siebie liczyć i stale doskonalić swoje umiejętności, tak aby jak najlepiej spełnić oczekiwania gości. 

Norbert Zapart, Front Office Manager

Norbert Zapart z branżą hotelarską związany jest od 2016 roku. Swoją przygodę rozpoczął we Wrocławiu od stanowiska boya hotelowego. Związany z siecią Marriott od przeszło 5 lat. Pracował w obiektach jak AC by Marriott, gdzie był częścią pre-opening teamu czy Renaissance. W tym czasie z powodzeniem piął się po szczeblach kariery hotelarskiej. Od sierpnia bieżącego roku objął stanowisko Front Office Managera w hotelu Marriott. W trakcie swojej praktyki zawodowej kształcił swoje umiejętności związane z profesjonalną obsługą gości hotelowych, a także kierowaniem zespołem. Norbert nie boi się ciężkiej pracy i jest otwarty na zdobywanie nowych umiejętności oraz rozwój osobisty.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

XIX Ogólnopolskie Regaty Żeglarskie Hotelarzy już 18 września w Mikołajkach

Kongres Hotel Management 2022. Jedziemy nad morze!

Profitroom z nagrodą główną Hotel Tech Awards 2024

Hotel Investors Meeting 2022

Odkryj nieskończone możliwości na Hotel Marketing Conference 2023

Belmonte Hotel Krynica-Zdrój – otwarcie sprzedaży