aktualnosci

Spotkania na miarę czasów

Spotkania na miarę czasów

Oferta hotelarska musi nieustanie dostosowywać się do potrzeb odbiorców. Wśród przodujących trendów można wymieniać konferencje hybrydowe. Na nowo wzrasta też zainteresowanie imprezami integracyjnymi i teambuildingowymi oraz konferencje połączone z warsztatami tematycznymi – jak warsztaty kulinarne. Bardzo ważnym aspektem jest dziś także to, że organizatorzy konferencji, czy spotkań starają się minimalizować ich wpływ na środowisko naturalne, choćby poprzez redukcję zużycia plastiku, czy stawiając na cateringi oparte na lokalnych produktach.

– Obserwujemy także inne trendy, choćby te związane z wejściem na rynek nowych pokoleń, jak
np. wymogi w zakresie CSR oraz eventy proekologiczne czy prospołeczne – budujące świadomość odbiorców, jednocześnie z konkretnymi oczekiwaniami względem całego łańcucha dostawców – komentuje Karol Pigulak, Sales Manager Leonardo Hotels Poland.

Wszystko to brzmi jak rzucona przed próg hoteli rękawica, którą obiekty grupy Leonardo Hotels bez wahania podnoszą, otwierając się na nowe, wyśrubowane wymagania klientów biznesowych. Ma być lokalnie i eko, a jednocześnie elegancko i z charakterem.

Na językach

– Współczesny gość jest bardzo wymagający. Zna różne kuchnie, ma swoje oczekiwania, lubi element zaskoczenia. Dbam o to, by  dobra jakość produktów zachęcała do odwiedzenia naszej restauracji lub skorzystania z oferty bankietowej hotelu. Nasi goście zwracają uwagę na to, jakich produktów używamy w kuchni, dlatego w naszym menu na stałe zagościły  jaja z wolnego wybiegu, miód od pszczelarzy, wędliny rzemieślnicze, ale też bardziej wyszukane dania, jak tatar ze strusia  – komentuje Jolanta Piotrowska, Executive Chef w NYX Hotel Warsaw.

W dzisiejszych czasach w jedzeniu nie chodzi tylko o to, aby się najeść, ale o to, aby doświadczyć.
A doświadczamy wszystkimi zmysłami. Pyszne potrawy o nieziemskim zapachu i ciekawej teksturze
to jedno, ale odpowiednia prezentacja czy inspirujące otoczenie są równie ważnymi, inspirującymi gości aspektami.

– Odpowiednia prezentacja wizualna produktów i dań, a także wykorzystanie różnych technologii ich przygotowania oraz zastosowanie wyjątkowych połączeń smakowych jest równie ważne przy budowaniu właściwej oferty. Dziś oczekiwania gości dotyczą doboru produktów i ich prezentacji w potrawach. Ważne jest, aby menu uwzględniało  produkty ekologiczne. Przy ich wyborze, skupiam się na pochodzeniu, możliwościach łączenia z innymi produktami, regionalności oraz na aktualnych trendach kulinarnych – podkreśla. Mariusz Szymczyk, Executive Chef w Leonardo Royal Warsaw.

Z charakterem

Przy wyborze miejsca na konferencje czy spotkanie biznesowe warto wziąć także pod uwagę specyfikę danego miejsca. W wypadku grupy Leonardo Hotels, jej warszawskie hotele mają charakter wielkomiejski i europejski zaś krakowskie Leonardo Boutique City Center i Leonardo Boutique Old Town są znacznie bardziej przytulne. Te pierwsze idealnie sprawdzą się w przypadku klasycznych spotkań biznesowych, czy prezentacji produktowych, a te drugie przy kameralnych imprezach teambuildingowych, spotkaniach w boardroomach lub np. śniadaniach prasowych.

Źródło: mat. pras.

Spotkania na miarę czasów

Spotkania na miarę czasów

Oferta hotelarska musi nieustanie dostosowywać się do potrzeb odbiorców. Wśród przodujących trendów można wymieniać konferencje hybrydowe. Na nowo wzrasta też zainteresowanie imprezami integracyjnymi i teambuildingowymi oraz konferencje połączone z warsztatami tematycznymi – jak warsztaty kulinarne. Bardzo ważnym aspektem jest dziś także to, że organizatorzy konferencji, czy spotkań starają się minimalizować ich wpływ na środowisko naturalne, choćby poprzez redukcję zużycia plastiku, czy stawiając na cateringi oparte na lokalnych produktach.

– Obserwujemy także inne trendy, choćby te związane z wejściem na rynek nowych pokoleń, jak
np. wymogi w zakresie CSR oraz eventy proekologiczne czy prospołeczne – budujące świadomość odbiorców, jednocześnie z konkretnymi oczekiwaniami względem całego łańcucha dostawców – komentuje Karol Pigulak, Sales Manager Leonardo Hotels Poland.

Wszystko to brzmi jak rzucona przed próg hoteli rękawica, którą obiekty grupy Leonardo Hotels bez wahania podnoszą, otwierając się na nowe, wyśrubowane wymagania klientów biznesowych. Ma być lokalnie i eko, a jednocześnie elegancko i z charakterem.

Na językach

– Współczesny gość jest bardzo wymagający. Zna różne kuchnie, ma swoje oczekiwania, lubi element zaskoczenia. Dbam o to, by  dobra jakość produktów zachęcała do odwiedzenia naszej restauracji lub skorzystania z oferty bankietowej hotelu. Nasi goście zwracają uwagę na to, jakich produktów używamy w kuchni, dlatego w naszym menu na stałe zagościły  jaja z wolnego wybiegu, miód od pszczelarzy, wędliny rzemieślnicze, ale też bardziej wyszukane dania, jak tatar ze strusia  – komentuje Jolanta Piotrowska, Executive Chef w NYX Hotel Warsaw.

W dzisiejszych czasach w jedzeniu nie chodzi tylko o to, aby się najeść, ale o to, aby doświadczyć.
A doświadczamy wszystkimi zmysłami. Pyszne potrawy o nieziemskim zapachu i ciekawej teksturze
to jedno, ale odpowiednia prezentacja czy inspirujące otoczenie są równie ważnymi, inspirującymi gości aspektami.

– Odpowiednia prezentacja wizualna produktów i dań, a także wykorzystanie różnych technologii ich przygotowania oraz zastosowanie wyjątkowych połączeń smakowych jest równie ważne przy budowaniu właściwej oferty. Dziś oczekiwania gości dotyczą doboru produktów i ich prezentacji w potrawach. Ważne jest, aby menu uwzględniało  produkty ekologiczne. Przy ich wyborze, skupiam się na pochodzeniu, możliwościach łączenia z innymi produktami, regionalności oraz na aktualnych trendach kulinarnych – podkreśla. Mariusz Szymczyk, Executive Chef w Leonardo Royal Warsaw.

Z charakterem

Przy wyborze miejsca na konferencje czy spotkanie biznesowe warto wziąć także pod uwagę specyfikę danego miejsca. W wypadku grupy Leonardo Hotels, jej warszawskie hotele mają charakter wielkomiejski i europejski zaś krakowskie Leonardo Boutique City Center i Leonardo Boutique Old Town są znacznie bardziej przytulne. Te pierwsze idealnie sprawdzą się w przypadku klasycznych spotkań biznesowych, czy prezentacji produktowych, a te drugie przy kameralnych imprezach teambuildingowych, spotkaniach w boardroomach lub np. śniadaniach prasowych.

Źródło: mat. pras.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Początek nowej ery: Rational przedstawia światową nowość online

Śniadania pod Lupą: Odkryj tajemnicę idealnych śniadań w hotelach z Pati od Hoteli i Jolą Kleser

Hotel Marketing Conference 2021 – największa konferencja branżowa powraca w formie hybrydowej

Małgorzata Nowak nowym dyrektorem generalnym hoteli ibis Styles Warszawa Centrum i ibis budżet Warszawa Centrum

Zmiany kadrowe w Sofitel Warszawa Victoria

IGHP: wyniki hoteli w listopadzie na umiarkowanym poziomie