aktualnosci

Hotel Marketing Conference 2021 – największa konferencja branżowa powraca w formie hybrydowej

Hotel Marketing Conference 2021 – największa konferencja branżowa powraca w formie hybrydowej

W dniach 7-8 października 2021, po rocznej przerwie, odbędzie kolejna edycja Hotel Marketing Conference. Tegoroczne wydarzenie przyjmie format hybrydy tj. połączenia tradycyjnej konferencji i świata online.

Hotel Marketing Conference  to najbardziej popularna wśród polskich hotelarzy konferencja organizowana przez firmę Profitroom – dostawcę technologii rezerwacyjnych dla większości hoteli w Polsce. Tegoroczna edycja <HMC> przybierze nową formę.

– Pandemia, z którą walczymy od zeszłego roku zmusiła nas do innego podejścia do organizacji wydarzenia. Biorąc pod uwagę bezpieczeństwo uczestników zdecydowaliśmy się na wersję hybrydową – ograniczona liczbowo widownia na żywo plus profesjonalny streaming online – powiedział Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference.

Nowym miejscem organizacji wydarzenia będzie hotel Arche Cukrownia w Żninie. Jest to nowo otwarty obiekt sieci zaaranżowany w murach XIX-wiecznej cukrowni. Hotel stanowi kompleks konferencyjno-wypoczynkowy, który w swojej ofercie ma kilkaset pokoi, dużą powierzchnię konferencyjną, strefę wellness, czy Spa Dr Ireny Eris.

Tegorocznym motywem przewodnim konferencji będzie hasło “On the wave”.

– Ostatnie dwa lata dla branży hotelarskiej to doświadczenia fal pandemii i następujących po nich nagłych otwarć i napływu gości. Wybór kreacji był oczywisty. Wakacyjnym i beztroskim klimatem wydarzenia chcemy wlać w serca hotelarzy powiew optymizmu i nadziei – skomentował Czerwiński.

Mając na uwadze, że część uczestników będzie oglądała wydarzenie za pośrednictwem platformy streamingowej Profitroom zdecydował się na wprowadzenie nowego formatu. Agenda będzie podzielona na nagrane wcześniej w studyjnej jakości 20-minutowe prezentacje i następujące po każdej nich panele dyskusyjne ze specjalistami obecnymi na scenie w Żninie. Specjalna platforma streamingowa umożliwi wszystkim uczestnikom aktywne włączanie się w dyskusje. Całość wydarzenia będzie prowadzona przez doświadczonego konferansjera Macieja Kautza, który zadba o interakcje i pozytywną energię.

Podczas eventu hotelarze będą mieli okazję posłuchać prof. Henryka Mruka – profesora zwyczajnego na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej UE w Poznaniu, który opowie o roli społecznej odpowiedzialności biznesu a rozwoju strategii hotelu. – Profesor jest uwielbiany przez hotelarzy za nietypowe spostrzeżenia związane z hotelarstwem, cenne wskazówki i wyjątkowe poczucie humoru, którym zaraża wszystkich słuchaczy. Już nie możemy doczekać się zobaczyć Pana Profesora w akcji – skomentował Czerwiński.

Kolejnym gościem konferencji będzie Mateusz Kusznierewicz – żeglarz, mistrz olimpijski, aktualny mistrz świata. Kapitan polskiej reprezentacji na Żeglarski Mundial 2022. Od jakiegoś czasu prowadzi szkolenia i wykłady motywacyjne. Podczas Hotel Marketing Conference podejmie istotny dla branży temat budowania zespołowości w hotelu na nowo.

Więcej informacji na temat konferencji oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie http://hotel-marketing.pl/.

Podsumowanie:

Hotel Marketing Conference:

Hotel Marketing Conference 2021 – największa konferencja branżowa powraca w formie hybrydowej

Hotel Marketing Conference 2021 – największa konferencja branżowa powraca w formie hybrydowej

W dniach 7-8 października 2021, po rocznej przerwie, odbędzie kolejna edycja Hotel Marketing Conference. Tegoroczne wydarzenie przyjmie format hybrydy tj. połączenia tradycyjnej konferencji i świata online.

Hotel Marketing Conference  to najbardziej popularna wśród polskich hotelarzy konferencja organizowana przez firmę Profitroom – dostawcę technologii rezerwacyjnych dla większości hoteli w Polsce. Tegoroczna edycja <HMC> przybierze nową formę.

– Pandemia, z którą walczymy od zeszłego roku zmusiła nas do innego podejścia do organizacji wydarzenia. Biorąc pod uwagę bezpieczeństwo uczestników zdecydowaliśmy się na wersję hybrydową – ograniczona liczbowo widownia na żywo plus profesjonalny streaming online – powiedział Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference.

Nowym miejscem organizacji wydarzenia będzie hotel Arche Cukrownia w Żninie. Jest to nowo otwarty obiekt sieci zaaranżowany w murach XIX-wiecznej cukrowni. Hotel stanowi kompleks konferencyjno-wypoczynkowy, który w swojej ofercie ma kilkaset pokoi, dużą powierzchnię konferencyjną, strefę wellness, czy Spa Dr Ireny Eris.

Tegorocznym motywem przewodnim konferencji będzie hasło “On the wave”.

– Ostatnie dwa lata dla branży hotelarskiej to doświadczenia fal pandemii i następujących po nich nagłych otwarć i napływu gości. Wybór kreacji był oczywisty. Wakacyjnym i beztroskim klimatem wydarzenia chcemy wlać w serca hotelarzy powiew optymizmu i nadziei – skomentował Czerwiński.

Mając na uwadze, że część uczestników będzie oglądała wydarzenie za pośrednictwem platformy streamingowej Profitroom zdecydował się na wprowadzenie nowego formatu. Agenda będzie podzielona na nagrane wcześniej w studyjnej jakości 20-minutowe prezentacje i następujące po każdej nich panele dyskusyjne ze specjalistami obecnymi na scenie w Żninie. Specjalna platforma streamingowa umożliwi wszystkim uczestnikom aktywne włączanie się w dyskusje. Całość wydarzenia będzie prowadzona przez doświadczonego konferansjera Macieja Kautza, który zadba o interakcje i pozytywną energię.

Podczas eventu hotelarze będą mieli okazję posłuchać prof. Henryka Mruka – profesora zwyczajnego na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej UE w Poznaniu, który opowie o roli społecznej odpowiedzialności biznesu a rozwoju strategii hotelu. – Profesor jest uwielbiany przez hotelarzy za nietypowe spostrzeżenia związane z hotelarstwem, cenne wskazówki i wyjątkowe poczucie humoru, którym zaraża wszystkich słuchaczy. Już nie możemy doczekać się zobaczyć Pana Profesora w akcji – skomentował Czerwiński.

Kolejnym gościem konferencji będzie Mateusz Kusznierewicz – żeglarz, mistrz olimpijski, aktualny mistrz świata. Kapitan polskiej reprezentacji na Żeglarski Mundial 2022. Od jakiegoś czasu prowadzi szkolenia i wykłady motywacyjne. Podczas Hotel Marketing Conference podejmie istotny dla branży temat budowania zespołowości w hotelu na nowo.

Więcej informacji na temat konferencji oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie http://hotel-marketing.pl/.

Podsumowanie:

Hotel Marketing Conference:

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Aries Hotel & Spa Szczyrk – historia, która powróciła

Transmisje meczów mundialu i mistrzowskie burgery czekają na kibiców w Sport Zonach Campanile

Trust Me, I’m a Hotelier – Dzień Hotelarza 29 Lipca

Accor i Grupa PHH wzmacniają plany marki Mövenpick w Polsce

Konferencja Kobieta Hotelarz 2024 już za nami

Tork ponownie uhonorowany nagrodą Business Superbrands