aktualnosci

Nowy Dyrektor Sprzedaży w Holiday Inn Warsaw City Centre

Nowy Dyrektor Sprzedaży w Holiday Inn Warsaw City Centre

Marcin Sadło będzie nadzorował prace działu sprzedaży w Holiday Inn Warsaw City Centre, należącym do sieci IHG Hotels & Resorts. Olbrzymie doświadczenie w branży hotelarskiej oraz duża znajomość rynku to istotne atuty Marcina.

Marcin Sadło od ponad 15 lat jest związany z branżą hotelarska. W 2007 roku rozpoczął prace w 5* hotelu InterContinental Warszawa w dziale rezerwacji indywidualnych. W czasie swojej 7-letniej kariery w hotelu pełnił stanowiska m.in.: koordynatora w dziale konferencji, a także Sales Managera, a od 2015 roku Senior Sales Managera. Marcin był odpowiedzialny za sprzedaż obiektu i budowanie relacji z klientami. W 2017 roku rozpoczął karierę w sieci Leonardo Hotels i awansował na stanowisko Regional Key Account Director.

W 2020 roku jego kariera w tej sieci nabrała tempa i objął on stanowisko Dyrektora Sprzedaży trzech hoteli: Leonardo Royal Warsaw, NYX Hotel Warsaw i Leonardo Boutique Kraków. Był on odpowiedzialny za przygotowanie otwarcia tych hoteli w obszarze sprzedaży m.in. tworzenie strategii sprzedażowych, a także wprowadzenie obiektów na rynek.

W Holiday Inn Warsaw City Centre Marcin Sadło będzie odpowiadał za zarządzanie wszystkimi pionami sprzedaży oraz tworzenie i realizację strategii biznesowej hotelu.

Nowy Dyrektor Sprzedaży w Holiday Inn Warsaw City Centre

Nowy Dyrektor Sprzedaży w Holiday Inn Warsaw City Centre

Marcin Sadło będzie nadzorował prace działu sprzedaży w Holiday Inn Warsaw City Centre, należącym do sieci IHG Hotels & Resorts. Olbrzymie doświadczenie w branży hotelarskiej oraz duża znajomość rynku to istotne atuty Marcina.

Marcin Sadło od ponad 15 lat jest związany z branżą hotelarska. W 2007 roku rozpoczął prace w 5* hotelu InterContinental Warszawa w dziale rezerwacji indywidualnych. W czasie swojej 7-letniej kariery w hotelu pełnił stanowiska m.in.: koordynatora w dziale konferencji, a także Sales Managera, a od 2015 roku Senior Sales Managera. Marcin był odpowiedzialny za sprzedaż obiektu i budowanie relacji z klientami. W 2017 roku rozpoczął karierę w sieci Leonardo Hotels i awansował na stanowisko Regional Key Account Director.

W 2020 roku jego kariera w tej sieci nabrała tempa i objął on stanowisko Dyrektora Sprzedaży trzech hoteli: Leonardo Royal Warsaw, NYX Hotel Warsaw i Leonardo Boutique Kraków. Był on odpowiedzialny za przygotowanie otwarcia tych hoteli w obszarze sprzedaży m.in. tworzenie strategii sprzedażowych, a także wprowadzenie obiektów na rynek.

W Holiday Inn Warsaw City Centre Marcin Sadło będzie odpowiadał za zarządzanie wszystkimi pionami sprzedaży oraz tworzenie i realizację strategii biznesowej hotelu.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Laurent Turpault obejmuje stanowisko VP Communication and Public Affairs w AccorInvest

Accor z nowymi otwarciami hoteli Mövenpick w kluczowych lokalizacjach w Europie Wschodniej

Targi HORECA®/GASTROFOOD/ENOEXPO® powrót w wielkim stylu

Optymalna eksploatacja urządzeń gastronomicznych: Kluczowa rola mycia i pielęgnacji

ibis tętni miejskim życiem. Hotelowa marka startuje z nową kampanią

Nowy standard DVB-T2, a Twój hotel – sprawdź, co się zmieni