aktualnosci

Ruszyły zapisy na Hotel Marketing Conference 2023

Ruszyły zapisy na Hotel Marketing Conference 2023

Największa konferencja branżowa odbędzie się 26-27 października w Poznaniu. Hotel Marketing Conference 2023 – miejsce spotkania ekspertów marketingu hotelowego i liderów branży.

Hotel Marketing Conference (HMC), najbardziej wyczekiwane wydarzenie w branży hotelarskiej, ogłasza kolejną, IX już edycję, która odbędzie się 26-27 października 2023 roku.

Konferencja jest organizowana przez Profitroom – dostawcę technologii rezerwacyjnych i stron www dla większości hoteli w Polsce, ale również na świecie. Podczas HMC 2023 hotelarze, menedżerowie hoteli oraz profesjonaliści z branży będą mieli okazję poznać najnowsze trendy i strategie w zakresie marketingu, sprzedaży, promocji i zarządzania hotelami. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest Endless Possibilities. Wydarzenie będzie miało miejsce w imponującej Sali Ziemi, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Konferencja HMC 2023 oferuje bogaty program merytoryczny, skupiający się na połączeniu tradycyjnych spotkań branżowych z innowacyjnym światem online. Hybrydowa formuła na stałe wpisała się w to wydarzenie.

– Ideą HMC zawsze było bezpłatne szerzenie wiedzy dla wszystkich hotelarzy. Dlatego jak w latach ubiegłych zdecydowaliśmy się na łączoną formułę, która pozwoli na udział w konferencji wszystkim zainteresowanym, z każdego miejsca na świecie. Zwłaszcza pracownikom hoteli, którzy muszą zostać na posterunku – powiedział Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference.

Uczestnicy będą mieli szansę uczestniczyć w inspirujących prelekcjach prowadzonych przez doświadczonych ekspertów z branży hotelarskiej z dziedziny marketingu, sprzedaży i revenue a także wziąć udział w panelach dyskusyjnych, gdzie będą mogli wymienić się wiedzą i doświadczeniami. Integralną częścią wydarzenia jest Simply More Party, które pozwala hotelarzom na integrację i wymianę doświadczeń w mniej formalnej formie – przy dobrej muzyce i tańcach.

Jedną z nowości tegorocznej edycji HMC 2023 jest wprowadzenie podczas drugiego dnia konferencji, warsztatów Masterclass. Podczas tych intensywnych sesji prowadzonych przez wybitnych praktyków oraz wykładowców z Executive MBA UEP, uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoje umiejętności i zdobyć praktyczne narzędzia niezbędne do skutecznego rozwoju swojego biznesu w branży hotelarskiej. Warsztaty będą prowadzone w pięciu blokach tematycznych: marketing, revenue management, social media, sprzedaż i przywództwo. Hotel Marketing Conference 2023 podjęło współpracę merytoryczną ze studiami Executive MBA przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, co ma na celu podniesienie jakości tematyki prezentowanej podczas konferencji.

– HMC 2023 to wyjątkowa okazja dla wszystkich profesjonalistów związanych z branżą hotelarską. Nasza konferencja jest miejscem, gdzie najnowsze trendy, strategie i narzędzia są przedstawiane przez ekspertów, którzy odnoszą sukcesy w swoich dziedzinach. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do udziału i odkrycia Endless Possibilities, które niesie ze sobą tegoroczna edycja Hotel Marketing Conference – powiedział Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference.

Rejestracja na Hotel Marketing Conference 2023 jest już otwarta na stronie internetowej www.hotel-marketing.pl. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto się pospieszyć. To niepowtarzalna szansa na zdobycie wiedzy, nawiązanie cennych kontaktów biznesowych i rozwinięcie umiejętności z zakresu marketing hotelowego, sprzedaży i zarządzania. Hotel Marketing Conference to wydarzenie, które nie może umknąć uwadze żadnego profesjonalisty z branży hotelarskiej. Dołącz do grona liderów i odkryj najnowsze trendy, strategie i narzędzia z branży hotelarskiej. Zapraszamy na HMC 2023!

Więcej informacji na temat konferencji oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie http://hotel-marketing.pl/.

Źródło: PROFITROOM

Ruszyły zapisy na Hotel Marketing Conference 2023

Ruszyły zapisy na Hotel Marketing Conference 2023

Największa konferencja branżowa odbędzie się 26-27 października w Poznaniu. Hotel Marketing Conference 2023 – miejsce spotkania ekspertów marketingu hotelowego i liderów branży.

Hotel Marketing Conference (HMC), najbardziej wyczekiwane wydarzenie w branży hotelarskiej, ogłasza kolejną, IX już edycję, która odbędzie się 26-27 października 2023 roku.

Konferencja jest organizowana przez Profitroom – dostawcę technologii rezerwacyjnych i stron www dla większości hoteli w Polsce, ale również na świecie. Podczas HMC 2023 hotelarze, menedżerowie hoteli oraz profesjonaliści z branży będą mieli okazję poznać najnowsze trendy i strategie w zakresie marketingu, sprzedaży, promocji i zarządzania hotelami. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest Endless Possibilities. Wydarzenie będzie miało miejsce w imponującej Sali Ziemi, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Konferencja HMC 2023 oferuje bogaty program merytoryczny, skupiający się na połączeniu tradycyjnych spotkań branżowych z innowacyjnym światem online. Hybrydowa formuła na stałe wpisała się w to wydarzenie.

– Ideą HMC zawsze było bezpłatne szerzenie wiedzy dla wszystkich hotelarzy. Dlatego jak w latach ubiegłych zdecydowaliśmy się na łączoną formułę, która pozwoli na udział w konferencji wszystkim zainteresowanym, z każdego miejsca na świecie. Zwłaszcza pracownikom hoteli, którzy muszą zostać na posterunku – powiedział Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference.

Uczestnicy będą mieli szansę uczestniczyć w inspirujących prelekcjach prowadzonych przez doświadczonych ekspertów z branży hotelarskiej z dziedziny marketingu, sprzedaży i revenue a także wziąć udział w panelach dyskusyjnych, gdzie będą mogli wymienić się wiedzą i doświadczeniami. Integralną częścią wydarzenia jest Simply More Party, które pozwala hotelarzom na integrację i wymianę doświadczeń w mniej formalnej formie – przy dobrej muzyce i tańcach.

Jedną z nowości tegorocznej edycji HMC 2023 jest wprowadzenie podczas drugiego dnia konferencji, warsztatów Masterclass. Podczas tych intensywnych sesji prowadzonych przez wybitnych praktyków oraz wykładowców z Executive MBA UEP, uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoje umiejętności i zdobyć praktyczne narzędzia niezbędne do skutecznego rozwoju swojego biznesu w branży hotelarskiej. Warsztaty będą prowadzone w pięciu blokach tematycznych: marketing, revenue management, social media, sprzedaż i przywództwo. Hotel Marketing Conference 2023 podjęło współpracę merytoryczną ze studiami Executive MBA przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, co ma na celu podniesienie jakości tematyki prezentowanej podczas konferencji.

– HMC 2023 to wyjątkowa okazja dla wszystkich profesjonalistów związanych z branżą hotelarską. Nasza konferencja jest miejscem, gdzie najnowsze trendy, strategie i narzędzia są przedstawiane przez ekspertów, którzy odnoszą sukcesy w swoich dziedzinach. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do udziału i odkrycia Endless Possibilities, które niesie ze sobą tegoroczna edycja Hotel Marketing Conference – powiedział Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference.

Rejestracja na Hotel Marketing Conference 2023 jest już otwarta na stronie internetowej www.hotel-marketing.pl. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto się pospieszyć. To niepowtarzalna szansa na zdobycie wiedzy, nawiązanie cennych kontaktów biznesowych i rozwinięcie umiejętności z zakresu marketing hotelowego, sprzedaży i zarządzania. Hotel Marketing Conference to wydarzenie, które nie może umknąć uwadze żadnego profesjonalisty z branży hotelarskiej. Dołącz do grona liderów i odkryj najnowsze trendy, strategie i narzędzia z branży hotelarskiej. Zapraszamy na HMC 2023!

Więcej informacji na temat konferencji oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie http://hotel-marketing.pl/.

Źródło: PROFITROOM

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

The Bridge Wrocław nominowany do The World Luxury Hotel Awards

Trust Me, I’m a Hotelier – Dzień Hotelarza 29 lipca. Zapisy trwają!

Pierwszy w kraju Radisson RED otwarty w Gdańsku

Arłamów Business Challenge 2023: Magia Eventów w Dobie Sztucznej Inteligencji

Paulina Kołodziejczyk awansowała w strukturach sieci Leonardo Hotels w Polsce

Powstaje największy Aquapark na wyspie Wolin