Największa konferencja branżowa odbędzie się 26-27 października w Poznaniu. Hotel Marketing Conference 2023 – miejsce spotkania ekspertów marketingu hotelowego i liderów branży.
Hotel Marketing Conference (HMC), najbardziej wyczekiwane wydarzenie w branży hotelarskiej, ogłasza kolejną, IX już edycję, która odbędzie się 26-27 października 2023 roku.
Konferencja jest organizowana przez Profitroom – dostawcę technologii rezerwacyjnych i stron www dla większości hoteli w Polsce, ale również na świecie. Podczas HMC 2023 hotelarze, menedżerowie hoteli oraz profesjonaliści z branży będą mieli okazję poznać najnowsze trendy i strategie w zakresie marketingu, sprzedaży, promocji i zarządzania hotelami. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest Endless Possibilities. Wydarzenie będzie miało miejsce w imponującej Sali Ziemi, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Konferencja HMC 2023 oferuje bogaty program merytoryczny, skupiający się na połączeniu tradycyjnych spotkań branżowych z innowacyjnym światem online. Hybrydowa formuła na stałe wpisała się w to wydarzenie.
– Ideą HMC zawsze było bezpłatne szerzenie wiedzy dla wszystkich hotelarzy. Dlatego jak w latach ubiegłych zdecydowaliśmy się na łączoną formułę, która pozwoli na udział w konferencji wszystkim zainteresowanym, z każdego miejsca na świecie. Zwłaszcza pracownikom hoteli, którzy muszą zostać na posterunku – powiedział Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference.
Uczestnicy będą mieli szansę uczestniczyć w inspirujących prelekcjach prowadzonych przez doświadczonych ekspertów z branży hotelarskiej z dziedziny marketingu, sprzedaży i revenue a także wziąć udział w panelach dyskusyjnych, gdzie będą mogli wymienić się wiedzą i doświadczeniami. Integralną częścią wydarzenia jest Simply More Party, które pozwala hotelarzom na integrację i wymianę doświadczeń w mniej formalnej formie – przy dobrej muzyce i tańcach.
Jedną z nowości tegorocznej edycji HMC 2023 jest wprowadzenie podczas drugiego dnia konferencji, warsztatów Masterclass. Podczas tych intensywnych sesji prowadzonych przez wybitnych praktyków oraz wykładowców z Executive MBA UEP, uczestnicy będą mieli okazję pogłębić swoje umiejętności i zdobyć praktyczne narzędzia niezbędne do skutecznego rozwoju swojego biznesu w branży hotelarskiej. Warsztaty będą prowadzone w pięciu blokach tematycznych: marketing, revenue management, social media, sprzedaż i przywództwo. Hotel Marketing Conference 2023 podjęło współpracę merytoryczną ze studiami Executive MBA przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, co ma na celu podniesienie jakości tematyki prezentowanej podczas konferencji.
– HMC 2023 to wyjątkowa okazja dla wszystkich profesjonalistów związanych z branżą hotelarską. Nasza konferencja jest miejscem, gdzie najnowsze trendy, strategie i narzędzia są przedstawiane przez ekspertów, którzy odnoszą sukcesy w swoich dziedzinach. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do udziału i odkrycia Endless Possibilities, które niesie ze sobą tegoroczna edycja Hotel Marketing Conference – powiedział Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference.
Rejestracja na Hotel Marketing Conference 2023 jest już otwarta na stronie internetowej www.hotel-marketing.pl. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto się pospieszyć. To niepowtarzalna szansa na zdobycie wiedzy, nawiązanie cennych kontaktów biznesowych i rozwinięcie umiejętności z zakresu marketing hotelowego, sprzedaży i zarządzania. Hotel Marketing Conference to wydarzenie, które nie może umknąć uwadze żadnego profesjonalisty z branży hotelarskiej. Dołącz do grona liderów i odkryj najnowsze trendy, strategie i narzędzia z branży hotelarskiej. Zapraszamy na HMC 2023!
Więcej informacji na temat konferencji oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie http://hotel-marketing.pl/.
Źródło: PROFITROOM