aktualnosci

Louvre Hotels Group dołącza do Foodsi, by zaprosić swoich sąsiadów do wspólnej walki z marnowaniem żywności

Louvre Hotels Group dołącza do Foodsi, by zaprosić swoich sąsiadów do wspólnej walki z marnowaniem żywności

Produkcja jedzenia pochłania olbrzymie ilości energii i zasobów. Dlatego marnowanie żywności jest jednym z wiodących czynników napędzających zmiany klimatyczne. By zmniejszyć ślad węglowy i wodny swoich hoteli w Polsce i realizować globalne ambicje sieci w zakresie zrównoważonego rozwoju branży hotelarskiej, Louvre Hotels Group dołącza do Foodsi – społeczności odpowiedzialnych sprzedawców i świadomych konsumentów wyznających filozofię zero waste.

Foodsi to stworzona przez Mateusza Kowalczyka i Kubę Fryszczyna aplikacja, która każdego dnia pomaga użytkownikom ratować jedzenie i inne produkty – od kosmetyków i kwiatów po przysmaki dla zwierząt. Dzięki Foodsi restauracje, sklepy czy piekarnie, jeśli nie uda im się sprzedać danego dnia wszystkich produktów, mogą zaprosić do siebie za pośrednictwem aplikacji osoby z okolicy, które chętnie odbiorą przygotowaną przez lokal paczkę-niespodziankę. To układ, dzięki któremu wszyscy wygrywają. Lokal zyskuje nowych fanów i ogranicza straty, a użytkownicy mogą pomóc środowisku, a zarazem cieszyć się pysznym jedzeniem w atrakcyjnej cenie. Foodsi działa we wszystkich większych miastach w Polsce. Aplikację pobrało ją już ponad milion osób, a prawie pięć tysięcy lokali dba dzięki niej o to, by nic się u nich nie zmarnowało. Teraz do społeczności dołączyły również hotele należące do sieci Louvre Hotels Group.

– Współczesne wyzwania ekologiczne mają wymiar globalny, ale w Louvre Hotels Group wierzymy, że aby stawić im czoła, musimy pracować również na poziomie lokalnym i budować społeczności, które każdego dnia dokonują wyborów przyjaznych planecie. Sięgamy w tym celu po dwa narzędzia: innowacyjne technologie i dobrą wolę zwykłych ludzi. Dlatego właśnie nawiązaliśmy współpracę z Foodsi. Minimalizowanie śladu węglowego naszych hoteli poprzez redukcję ilości odpadów i oszczędzanie energii zawsze było ważną częścią naszych wysiłków na rzecz zrównoważonego rozwoju. Teraz mamy do dyspozycji narzędzie, które pozwala nam osiągać jeszcze lepsze rezultaty w tym obszarze, a zarazem zacieśniać relację z sąsiadami, dla których nasze hotelowe restauracje każdego dnia przygotowują wypełnione po brzegi pysznościami paczki-niespodzianki – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator, Louvre Hotels Group.

Współpraca między Louvre Hotels Group a Foodsi zaczęła się od pilotażowego programu prowadzonego w hotelu Campanile Bydgoszcz, do którego szybko dołączyły obiekty tej samej marki w Poznaniu i Lublinie.

– Byliśmy mile zaskoczeni tym, że paczki z naszej restauracji rozchodzą się niczym świeże bułeczki. Cieszą nas również wysokie oceny od użytkowników aplikacji Foodsi, którzy skosztowali naszych niespodzianek – mówi Natalia Kukowska, Dyrektor Regionu Zachodniego oraz Dyrektor Hotelu Campanile Bydgoszcz.

Już wkrótce do społeczności Foodsi dołączą wszystkie własnościowe hotele Louvre Hotels Group w Polsce działające pod szyldem marki Campanile.

Źródło: Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group dołącza do Foodsi, by zaprosić swoich sąsiadów do wspólnej walki z marnowaniem żywności

Louvre Hotels Group dołącza do Foodsi, by zaprosić swoich sąsiadów do wspólnej walki z marnowaniem żywności

Produkcja jedzenia pochłania olbrzymie ilości energii i zasobów. Dlatego marnowanie żywności jest jednym z wiodących czynników napędzających zmiany klimatyczne. By zmniejszyć ślad węglowy i wodny swoich hoteli w Polsce i realizować globalne ambicje sieci w zakresie zrównoważonego rozwoju branży hotelarskiej, Louvre Hotels Group dołącza do Foodsi – społeczności odpowiedzialnych sprzedawców i świadomych konsumentów wyznających filozofię zero waste.

Foodsi to stworzona przez Mateusza Kowalczyka i Kubę Fryszczyna aplikacja, która każdego dnia pomaga użytkownikom ratować jedzenie i inne produkty – od kosmetyków i kwiatów po przysmaki dla zwierząt. Dzięki Foodsi restauracje, sklepy czy piekarnie, jeśli nie uda im się sprzedać danego dnia wszystkich produktów, mogą zaprosić do siebie za pośrednictwem aplikacji osoby z okolicy, które chętnie odbiorą przygotowaną przez lokal paczkę-niespodziankę. To układ, dzięki któremu wszyscy wygrywają. Lokal zyskuje nowych fanów i ogranicza straty, a użytkownicy mogą pomóc środowisku, a zarazem cieszyć się pysznym jedzeniem w atrakcyjnej cenie. Foodsi działa we wszystkich większych miastach w Polsce. Aplikację pobrało ją już ponad milion osób, a prawie pięć tysięcy lokali dba dzięki niej o to, by nic się u nich nie zmarnowało. Teraz do społeczności dołączyły również hotele należące do sieci Louvre Hotels Group.

– Współczesne wyzwania ekologiczne mają wymiar globalny, ale w Louvre Hotels Group wierzymy, że aby stawić im czoła, musimy pracować również na poziomie lokalnym i budować społeczności, które każdego dnia dokonują wyborów przyjaznych planecie. Sięgamy w tym celu po dwa narzędzia: innowacyjne technologie i dobrą wolę zwykłych ludzi. Dlatego właśnie nawiązaliśmy współpracę z Foodsi. Minimalizowanie śladu węglowego naszych hoteli poprzez redukcję ilości odpadów i oszczędzanie energii zawsze było ważną częścią naszych wysiłków na rzecz zrównoważonego rozwoju. Teraz mamy do dyspozycji narzędzie, które pozwala nam osiągać jeszcze lepsze rezultaty w tym obszarze, a zarazem zacieśniać relację z sąsiadami, dla których nasze hotelowe restauracje każdego dnia przygotowują wypełnione po brzegi pysznościami paczki-niespodzianki – mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator, Louvre Hotels Group.

Współpraca między Louvre Hotels Group a Foodsi zaczęła się od pilotażowego programu prowadzonego w hotelu Campanile Bydgoszcz, do którego szybko dołączyły obiekty tej samej marki w Poznaniu i Lublinie.

– Byliśmy mile zaskoczeni tym, że paczki z naszej restauracji rozchodzą się niczym świeże bułeczki. Cieszą nas również wysokie oceny od użytkowników aplikacji Foodsi, którzy skosztowali naszych niespodzianek – mówi Natalia Kukowska, Dyrektor Regionu Zachodniego oraz Dyrektor Hotelu Campanile Bydgoszcz.

Już wkrótce do społeczności Foodsi dołączą wszystkie własnościowe hotele Louvre Hotels Group w Polsce działające pod szyldem marki Campanile.

Źródło: Louvre Hotels Group

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Louvre Hotels Group odpowiada na trzy trendy w hospitality

Jeden z największych hoteli na wybrzeżu powiększa dział MICE

Zimowa oferta Accor – 25% zniżki na dwudniowe pobyty w hotelach

Piotr Bubnowski nowym Dyrektorem Generalnym The Bridge Wrocław MGallery Hotel Collection by Accor

Maciej Straus powołany na Pełnomocnika Zarządu ds. Rozwoju Hotelu Arłamów. Nowa era hotelarstwa staje się faktem

Mercure Warszawa Centrum z zieloną inicjatywą