aktualnosci

Iwona Donimirska dołączyła do zespołu hotelu Belmonte

Iwona Donimirska dołączyła do zespołu hotelu Belmonte

Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu hotelu Belmonte, pierwszego 5-gwiazdkowego hotelu w Krynicy-Zdroju, została Iwona Donimirska. Przez 8 lat związana z ogólnopolską siecią Hotele DeSilva, w której realizowała strategie sprzedażowe i marketingowe dla czterech marek własnych oraz marek Mercure i Ibis. Hotel Belmonte ma zostać otwarty w maju bieżącego roku.

Iwona Donimirska karierę zawodową rozpoczęła od budowania doświadczenia w branży wydawniczej, realizując działania public relations oraz eventy skierowane do kluczowych klientów. Z branżą hotelową związana jest od 15 lat, kiedy rozpoczęła karierę od stanowiska specjalisty ds. konferencji i bankietów w MCC Mazurkas. Następnie jako specjalista ds. sprzedaży w hotelu Victor Pruszków by DeSilva z sukcesem realizowała budżety sprzedażowe.

W latach 2013 – 2021 zajmowała stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w ogólnopolskiej sieci Hotele DeSilva. Odpowiadała tam za opracowanie i realizację strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej dla hoteli czterech marek własnych DeSilva oraz sześciu hoteli przejętych od Grupy Accor Hotels spełniających standardy marek Mercure i Ibis. Szczególnie mocny nacisk kładła na wdrożenie i ocenę efektywności wszystkich działań wchodzących w skład revenue managementu. Budowała, szkoliła i wspierała skuteczne działy sprzedaży w obiektach o zróżnicowanym charakterze, realizując programy motywacyjne i rozwojowe.

Hotel Belmonte zlokalizowany jest w Krynicy-Zdroju u podnóża Góry Krzyżowej, bezpośrednio przy stoku narciarskim i zaoferuje 251 luksusowych pokoi i apartamentów. Goście będą mogli korzystać także z restauracji z tarasem widokowym, sali konferencyjnej mogącej pomieścić 500 osób oraz strefy spa & wellness z basenami i saunami. Otwarcie hotelu planowane jest na maj bieżącego roku.

Iwona Donimirska dołączyła do zespołu hotelu Belmonte

Iwona Donimirska dołączyła do zespołu hotelu Belmonte

Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu hotelu Belmonte, pierwszego 5-gwiazdkowego hotelu w Krynicy-Zdroju, została Iwona Donimirska. Przez 8 lat związana z ogólnopolską siecią Hotele DeSilva, w której realizowała strategie sprzedażowe i marketingowe dla czterech marek własnych oraz marek Mercure i Ibis. Hotel Belmonte ma zostać otwarty w maju bieżącego roku.

Iwona Donimirska karierę zawodową rozpoczęła od budowania doświadczenia w branży wydawniczej, realizując działania public relations oraz eventy skierowane do kluczowych klientów. Z branżą hotelową związana jest od 15 lat, kiedy rozpoczęła karierę od stanowiska specjalisty ds. konferencji i bankietów w MCC Mazurkas. Następnie jako specjalista ds. sprzedaży w hotelu Victor Pruszków by DeSilva z sukcesem realizowała budżety sprzedażowe.

W latach 2013 – 2021 zajmowała stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w ogólnopolskiej sieci Hotele DeSilva. Odpowiadała tam za opracowanie i realizację strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej dla hoteli czterech marek własnych DeSilva oraz sześciu hoteli przejętych od Grupy Accor Hotels spełniających standardy marek Mercure i Ibis. Szczególnie mocny nacisk kładła na wdrożenie i ocenę efektywności wszystkich działań wchodzących w skład revenue managementu. Budowała, szkoliła i wspierała skuteczne działy sprzedaży w obiektach o zróżnicowanym charakterze, realizując programy motywacyjne i rozwojowe.

Hotel Belmonte zlokalizowany jest w Krynicy-Zdroju u podnóża Góry Krzyżowej, bezpośrednio przy stoku narciarskim i zaoferuje 251 luksusowych pokoi i apartamentów. Goście będą mogli korzystać także z restauracji z tarasem widokowym, sali konferencyjnej mogącej pomieścić 500 osób oraz strefy spa & wellness z basenami i saunami. Otwarcie hotelu planowane jest na maj bieżącego roku.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

RATIONAL ponownie zaprasza do sal pokazowych

The Bridge Wrocław nominowany do The World Luxury Hotel Awards

Jakie są najnowsze trendy w architekturze i wzornictwie? Odpowiedzi przyniesie 4 Design Days

„Masters of Travel” – wspólna inicjatywa Accor i czołowych europejskich korporacji

Mercure Katowice Centrum z eko-odpowiedzialną inicjatywą

Ecolab odświeżył program dla sektora firm sprzątających