aktualnosci

Iwona Donimirska dołączyła do zespołu hotelu Belmonte

Iwona Donimirska dołączyła do zespołu hotelu Belmonte

Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu hotelu Belmonte, pierwszego 5-gwiazdkowego hotelu w Krynicy-Zdroju, została Iwona Donimirska. Przez 8 lat związana z ogólnopolską siecią Hotele DeSilva, w której realizowała strategie sprzedażowe i marketingowe dla czterech marek własnych oraz marek Mercure i Ibis. Hotel Belmonte ma zostać otwarty w maju bieżącego roku.

Iwona Donimirska karierę zawodową rozpoczęła od budowania doświadczenia w branży wydawniczej, realizując działania public relations oraz eventy skierowane do kluczowych klientów. Z branżą hotelową związana jest od 15 lat, kiedy rozpoczęła karierę od stanowiska specjalisty ds. konferencji i bankietów w MCC Mazurkas. Następnie jako specjalista ds. sprzedaży w hotelu Victor Pruszków by DeSilva z sukcesem realizowała budżety sprzedażowe.

W latach 2013 – 2021 zajmowała stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w ogólnopolskiej sieci Hotele DeSilva. Odpowiadała tam za opracowanie i realizację strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej dla hoteli czterech marek własnych DeSilva oraz sześciu hoteli przejętych od Grupy Accor Hotels spełniających standardy marek Mercure i Ibis. Szczególnie mocny nacisk kładła na wdrożenie i ocenę efektywności wszystkich działań wchodzących w skład revenue managementu. Budowała, szkoliła i wspierała skuteczne działy sprzedaży w obiektach o zróżnicowanym charakterze, realizując programy motywacyjne i rozwojowe.

Hotel Belmonte zlokalizowany jest w Krynicy-Zdroju u podnóża Góry Krzyżowej, bezpośrednio przy stoku narciarskim i zaoferuje 251 luksusowych pokoi i apartamentów. Goście będą mogli korzystać także z restauracji z tarasem widokowym, sali konferencyjnej mogącej pomieścić 500 osób oraz strefy spa & wellness z basenami i saunami. Otwarcie hotelu planowane jest na maj bieżącego roku.

Iwona Donimirska dołączyła do zespołu hotelu Belmonte

Iwona Donimirska dołączyła do zespołu hotelu Belmonte

Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu hotelu Belmonte, pierwszego 5-gwiazdkowego hotelu w Krynicy-Zdroju, została Iwona Donimirska. Przez 8 lat związana z ogólnopolską siecią Hotele DeSilva, w której realizowała strategie sprzedażowe i marketingowe dla czterech marek własnych oraz marek Mercure i Ibis. Hotel Belmonte ma zostać otwarty w maju bieżącego roku.

Iwona Donimirska karierę zawodową rozpoczęła od budowania doświadczenia w branży wydawniczej, realizując działania public relations oraz eventy skierowane do kluczowych klientów. Z branżą hotelową związana jest od 15 lat, kiedy rozpoczęła karierę od stanowiska specjalisty ds. konferencji i bankietów w MCC Mazurkas. Następnie jako specjalista ds. sprzedaży w hotelu Victor Pruszków by DeSilva z sukcesem realizowała budżety sprzedażowe.

W latach 2013 – 2021 zajmowała stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w ogólnopolskiej sieci Hotele DeSilva. Odpowiadała tam za opracowanie i realizację strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej dla hoteli czterech marek własnych DeSilva oraz sześciu hoteli przejętych od Grupy Accor Hotels spełniających standardy marek Mercure i Ibis. Szczególnie mocny nacisk kładła na wdrożenie i ocenę efektywności wszystkich działań wchodzących w skład revenue managementu. Budowała, szkoliła i wspierała skuteczne działy sprzedaży w obiektach o zróżnicowanym charakterze, realizując programy motywacyjne i rozwojowe.

Hotel Belmonte zlokalizowany jest w Krynicy-Zdroju u podnóża Góry Krzyżowej, bezpośrednio przy stoku narciarskim i zaoferuje 251 luksusowych pokoi i apartamentów. Goście będą mogli korzystać także z restauracji z tarasem widokowym, sali konferencyjnej mogącej pomieścić 500 osób oraz strefy spa & wellness z basenami i saunami. Otwarcie hotelu planowane jest na maj bieżącego roku.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Kiedy rezerwacja wakacji jest najkorzystniejsza? Polacy planują urlopy wcześniej i taniej

Akademia Leona Koźmińskiego rozpoczyna nabór do trzeciej edycji studiów: Zarządzanie Hotelami

Dołącz do Katalogu Dobrych Eko Praktyk w Hotelach

Perspektywy Edukacji Zawodowej. Promocja zawodu technik hotelarstwa

Airport Hotel Okęcie w 2023 roku wykonał 116% planu

Czy warto organizować świąteczne spotkanie firmowe?