aktualnosci

SmartChat – darmowe narzędzie do komunikacji od SmartHotel

SmartChat – darmowe narzędzie do komunikacji od SmartHotel

W obliczu wojny na Ukrainie oraz olbrzymiego zaangażowania w pomoc mieszkańcom Ukrainy ze strony branży hospitality w Polsce, firma SmartHotel oddaje do bezpłatnego użytku SmartChat – inteligentne narzędzie, ułatwiające komunikację między tymi, którzy udzielają pomocy a tymi, którzy jej potrzebują.

Gdy rozpoczęła się wojna na Ukrainie, a jej mieszkańcy zaczęli masowo uciekać do Polski, hotele i inne miejsca noclegowe zareagowały od razu. Inicjatywa pomocy ukraińskim uchodźcom z dnia na dzień łączy coraz większą liczbę polskich obiektów noclegowych. W pierwszych dniach ataku na Ukrainę zespół SmartHotel rozpoczął cykl rozmów z hotelowymi Partneramii ekspertami w dziedzinie pomocy uchodźcom.

– Ze względu na szybki rozwój wydarzeń i zmieniające się okoliczności, chcieliśmy wyłonić najbardziej istotne potrzeby, jakie sygnalizowali nam nasi Partnerzy. Mimo wielu działań pomocowych, wciąż istnieją problemy, które znacząco utrudniają sytuację. Jest to m.in. komunikacja. Nie tylko bariery językowe, ale również szybkość i skuteczność przekazywania informacji – mówi Tomasz Wacławski, Global Sales & Partnerships Director w SmartHotel.

Odpowiedzią SmartHotel na potrzeby branżowych Partnerów w sytuacji wojny na Ukrainie jest SmartChat. To inteligentne, nowoczesne i proste narzędzie, które ułatwia komunikację między obiektami udzielającymi schronienia a osobami z Ukrainy, przebywającymi w Polsce i potrzebującymi porozumiewać się w swoim ojczystym języku. Zagraniczny Gość nie potrzebuje instalować żadnej aplikacji – wystarczy, że zeskanuje kod QR, który znajdzie w miejscu, gdzie przebywa i od razu w języku ukraińskim, polskim i angielskim uzyska możliwość rejestracji w obiekcie, zapoznania się z informacjami o miejscu i zasadach swojego pobytu, okolicznych urzędach, sklepach, komunikacji miejskiej, opiece medycznej itp. Dowolna komunikacja – zgłaszanie potrzeb, czy zadawanie pytań odbywa się za pomocą aplikacji WhatsApp lub strony internetowej w telefonie Gościa, a tłumaczenie odbywa się automatycznie.

Po stronie gospodarza, czyli hotelu, apartamentu lub innego miejsca zapewniającego nocleg, SmartChat oferuje możliwość szybkiej rejestracji ukraińskich Gości, co oszczędza czas i zaangażowanie pracy recepcji. Dzięki SmartChat hotel może przekazać także spersonalizowane informacje na temat obiektu, zasad pobytu oraz najbliższego otoczenia – te informacje hotel może dowolnie edytować i aktualizować. Tłumaczenie konwersacji z Gośćmi odbywa się automatycznie w językach polskim, ukraińskim i angielskim, a sama platforma do komunikacji ze strony obiektu przygotowana jest w wersji desktop oraz w wersji mobilnej aplikacji.

SmartHotel stworzył SmartChat po to, by ułatwić pracę i działania pomocowe swoich Partnerów w branży oraz by udogodnić mieszkańcom Ukrainy przebywanie w polskich hotelach. SmartHotel oddaje do użytkowania SmartChat wszystkim obiektom, udzielającym schronienia ukraińskim uchodźcom za darmo i oferuje również pomoc we wdrożeniu narzędzia oraz współpracę przy jego rozwijaniu.

Pierwsze obiekty, które goszczą ukraińskich uchodźców i korzystają ze SmartChat to warszawski hotel Sound Garden oraz Airport Hotel Okęcie.

Każdy obiekt, który chciałby skorzystać z darmowego narzędzia SmartChat, może zgłosić się po nie przez stronę https://komunikacjabezgranic.pl/. Również ukraińscy goście mogą zgłaszać się za pomocą tej strony po SmartChat dla hotelu, w którym akurat przebywają.

Tekst: Agata Krzywania, Marketing and Communications Manager SmartHotel

SmartChat – darmowe narzędzie do komunikacji od SmartHotel

SmartChat – darmowe narzędzie do komunikacji od SmartHotel

W obliczu wojny na Ukrainie oraz olbrzymiego zaangażowania w pomoc mieszkańcom Ukrainy ze strony branży hospitality w Polsce, firma SmartHotel oddaje do bezpłatnego użytku SmartChat – inteligentne narzędzie, ułatwiające komunikację między tymi, którzy udzielają pomocy a tymi, którzy jej potrzebują.

Gdy rozpoczęła się wojna na Ukrainie, a jej mieszkańcy zaczęli masowo uciekać do Polski, hotele i inne miejsca noclegowe zareagowały od razu. Inicjatywa pomocy ukraińskim uchodźcom z dnia na dzień łączy coraz większą liczbę polskich obiektów noclegowych. W pierwszych dniach ataku na Ukrainę zespół SmartHotel rozpoczął cykl rozmów z hotelowymi Partneramii ekspertami w dziedzinie pomocy uchodźcom.

– Ze względu na szybki rozwój wydarzeń i zmieniające się okoliczności, chcieliśmy wyłonić najbardziej istotne potrzeby, jakie sygnalizowali nam nasi Partnerzy. Mimo wielu działań pomocowych, wciąż istnieją problemy, które znacząco utrudniają sytuację. Jest to m.in. komunikacja. Nie tylko bariery językowe, ale również szybkość i skuteczność przekazywania informacji – mówi Tomasz Wacławski, Global Sales & Partnerships Director w SmartHotel.

Odpowiedzią SmartHotel na potrzeby branżowych Partnerów w sytuacji wojny na Ukrainie jest SmartChat. To inteligentne, nowoczesne i proste narzędzie, które ułatwia komunikację między obiektami udzielającymi schronienia a osobami z Ukrainy, przebywającymi w Polsce i potrzebującymi porozumiewać się w swoim ojczystym języku. Zagraniczny Gość nie potrzebuje instalować żadnej aplikacji – wystarczy, że zeskanuje kod QR, który znajdzie w miejscu, gdzie przebywa i od razu w języku ukraińskim, polskim i angielskim uzyska możliwość rejestracji w obiekcie, zapoznania się z informacjami o miejscu i zasadach swojego pobytu, okolicznych urzędach, sklepach, komunikacji miejskiej, opiece medycznej itp. Dowolna komunikacja – zgłaszanie potrzeb, czy zadawanie pytań odbywa się za pomocą aplikacji WhatsApp lub strony internetowej w telefonie Gościa, a tłumaczenie odbywa się automatycznie.

Po stronie gospodarza, czyli hotelu, apartamentu lub innego miejsca zapewniającego nocleg, SmartChat oferuje możliwość szybkiej rejestracji ukraińskich Gości, co oszczędza czas i zaangażowanie pracy recepcji. Dzięki SmartChat hotel może przekazać także spersonalizowane informacje na temat obiektu, zasad pobytu oraz najbliższego otoczenia – te informacje hotel może dowolnie edytować i aktualizować. Tłumaczenie konwersacji z Gośćmi odbywa się automatycznie w językach polskim, ukraińskim i angielskim, a sama platforma do komunikacji ze strony obiektu przygotowana jest w wersji desktop oraz w wersji mobilnej aplikacji.

SmartHotel stworzył SmartChat po to, by ułatwić pracę i działania pomocowe swoich Partnerów w branży oraz by udogodnić mieszkańcom Ukrainy przebywanie w polskich hotelach. SmartHotel oddaje do użytkowania SmartChat wszystkim obiektom, udzielającym schronienia ukraińskim uchodźcom za darmo i oferuje również pomoc we wdrożeniu narzędzia oraz współpracę przy jego rozwijaniu.

Pierwsze obiekty, które goszczą ukraińskich uchodźców i korzystają ze SmartChat to warszawski hotel Sound Garden oraz Airport Hotel Okęcie.

Każdy obiekt, który chciałby skorzystać z darmowego narzędzia SmartChat, może zgłosić się po nie przez stronę https://komunikacjabezgranic.pl/. Również ukraińscy goście mogą zgłaszać się za pomocą tej strony po SmartChat dla hotelu, w którym akurat przebywają.

Tekst: Agata Krzywania, Marketing and Communications Manager SmartHotel

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Hotel Ossa przyjął ponad 1500 osieroconych dzieci z Ukrainy. Trwa zbiórka rzeczy

Kolejna nowa marka na polskim rynku hotelowym. Zobaczcie wnętrza w hotelu Kyriad w Karkonoszach

Rezydencja Czarków – to pierwsza w Polsce stacjonarna Mini Akademia Marketingu dla hotelarzy

Jakub Bączykowski – były szef Travelist i Booking na Polskę – dołącza do Nocowanie.pl

Salio Equisport Resort dołączył do Grupy Polskie Hotele Niezależne

W branży HoReCa jest klimat na ekologiczne rozwiązania