aktualnosci

DPD Polska Sponsorem Głównym GASTROTARGÓW SMAKKi 2024

DPD Polska Sponsorem Głównym GASTROTARGÓW SMAKKi 2024

Znamy termin kolejnej edycji GASTROTARGÓW SMAKKi. Tym razem branża HoReCa spotka się w dniach od 20 do 22 marca 2024 roku, ponownie w halach warszawskiego EXPO XXI. Organizatorzy wydarzenia przygotowali program targów tak, aby zagwarantować utrzymanie ich formuły, skoncentrowanej tworzeniu przestrzeni sprzyjającej nawiązywaniu relacji biznesowych. O tym, jakie będą SMAKKi 2024 rozmawiamy z Grzegorzem Sendorem, pomysłodawcą i współzałożycielem SMAKKów.

Od pierwszej edycji SMAKKów minęły w zasadzie dokładnie trzy miesiące. Nowy termin imprezy jest już znany. Co wydarzyło się w SMAKKach na przestrzeni od marca do czerwca?

– Doprecyzowywaliśmy całą koncepcję kolejnej edycji naszych targów, tak aby mieć pewność, że nasza impreza nie straci na wartości i jakości. Pierwsza edycja była dla nas bardzo cennym doświadczeniem i pozwoliła zweryfikować nasze postrzeganie takiej imprezy. Przygotowując SMAKKi 2023 bazowaliśmy na naszym wieloletnim doświadczeniu przy organizacji jednej z cyklicznie odbywających się imprez dla branży HoReCa w Polsce. Staraliśmy się wyciągnąć wnioski z tego jak powinny a jak nie powinny wyglądać targi branżowe zawsze mając na uwadze klienta i spełnienie jego oczekiwań. Nasi wystawcy wielokrotnie podkreślali, że mocną stroną SMAKKów jest profesjonalne przygotowanie imprezy – zorganizowanie przestrzeni wystawienniczej oraz zaangażowanie w ich obsługę na każdym etapie targów. W ankietach, które skierowaliśmy do osób biorących udział w SMAKKach wskazane zostały również miejsca, nad którymi powinniśmy popracować. I właśnie na tym mocno skupiliśmy się przygotowując edycję 2024. My nie organizujemy tej imprezy dla siebie, tylko dla naszych wystawców i odwiedzających, zatem przeanalizowanie ich opinii oraz oczekiwań, a następnie znalezienie rozwiązań, które sprawią, że uda nam się je spełnić, było dla nas najwyższym priorytetem w ostatnim czasie. GASTROTARGI SMAKKi 2024 będą imprezą, która łączy wymagania i spełnia oczekiwania wszystkich zaangażowanych w rozwój branży HoReCa. Wszystkich, dla których targi B2B to możliwość budowania relacji, dzięki którym każdy dąży do realizacji swoich celów – już nie jako samodzielna firma, lecz ze wsparciem partnerów. SMAKKi 2024 to przestrzeń do budowania takich relacji, które w trwały sposób łączą ludzi biznesu, nie tylko w jednej branży ale także poza nią.

Brzmi niezwykle profesjonalnie i interesująco. Czego zatem doświadczymy na SMAKKch 2024? 

– Tego, czego nie doświadczymy nigdzie indziej (śmiech). SMAKKi 2024 będą kontynuować to, co było najlepsze w edycji 2023, ale wprowadzą też to, czego na niej nie było. Ale po kolei. Po pierwsze kontynuujemy Festiwal Kawowych SMAKKów. Branża wyraźnie podkreśla, co znajduje również odzwierciedlenie w ankietach, o których wspominałem, że eventy związane z kawą na SMAKKach były niezwykle interesujące.  Dlatego w zasadzie formuła Festiwalu się nie zmienia, jedynie skupimy się na poprawie  kwestii organizacyjnych, tak aby wszystko było na najwyższym poziomie. Obok kawy dużo będzie o gotowaniu. Przygotowaliśmy Kulinarne SMAKKi Premium, czyli trzy dni gotowania i konkursów kulinarnych. Wśród nich konkurs kierowany do lokali z kuchnią wege, nad którym czuwa Katarzyna Gubała (Kasia gotowała w naszej Zielonej EkoKuchni, a ponieważ było to bardzo inspirujące i przyciągające uwagę wydarzenie, wspólnie postanowiliśmy przygotować nowe event na większą skalę). Odbędą się u nas pierwsze mistrzostwa Polski w tapas. Do współpracy przy organizacji tego wydarzenia zaprosiliśmy ambasadę Hiszpanii. No i oczywiście pozostajemy przy organizacji profesjonalnego konkursu organizowanego przez międzynarodową markę z udziałem sędziów z całego Świata. Nowością na SMAKKach i myślę, że na tego typu targach w Polsce w ogóle, będzie event związany z barami, czyli SMAKKi on the BAR. Na specjalnie zaprojektowanej i przygotowanej powierzchni odbywać się będą pokazy i konkursy barmańskie. Myślę, że spokojnie mogę pozwolić sobie na zapewnienie, że przygotowujemy imprezę polską na miarę Bar Convent Berlin. SMAKKi 2024 to również obecność wielu uznanych autorytetów i gwiazd związanych z branżą. W tym roku towarzyszyć nam będą Ambasadorki i Ambasadorowie, którzy w świecie barmańskim i kulinarnym są mocno rozpoznawalni. Wkładamy wiele wysiłku w przygotowanie i zorganizowanie imprezy PREMIUM, która łączy i połączy najważniejszych przedstawicieli branży. Wśród nich nie zabraknie marek, które były z nami w pierwszej edycji, a które już deklarują swój udział w SMAKKach 2024. Ich ponowna obecność jest potwierdzeniem jakości naszej imprezy.

Możecie już zdradzić, kto będzie na SMAKKAch 2024?

– Te informacje chcemy przekazywać do wiadomości systematycznie. To, co chcemy zakomunikować już dzisiaj to obecność firmy DPD Polska, jako naszego Sponsora Głównego. Firma DPD ma w swojej ofercie usługę DPD Food, dzięki której producenci i restauratorzy są w stanie zapewnić bezpieczny transport żywności w temperaturze kontrolowanej od 0 do 4 C., Obecność DPD na targach gastronomicznych jest świetnym uzupełnieniem oferty SMAKKów.

Mocno podkreślacie, że SMAKKi są biznesowe. Zdradzicie coś więcej?

– Na tym etapie możemy powiedzieć, tylko tyle, że dla biznesu związanego z branżą HoReCa i inwestowaniem w tej branży przygotowaliśmy specjalną przestrzeń. Na teraz wolałbym nie zdradzać więcej szczegółów. Zapewniam jednak, że prawdziwy biznes spotka się na SMAKKach.

DPD Polska Sponsorem Głównym GASTROTARGÓW SMAKKi 2024

DPD Polska Sponsorem Głównym GASTROTARGÓW SMAKKi 2024

Znamy termin kolejnej edycji GASTROTARGÓW SMAKKi. Tym razem branża HoReCa spotka się w dniach od 20 do 22 marca 2024 roku, ponownie w halach warszawskiego EXPO XXI. Organizatorzy wydarzenia przygotowali program targów tak, aby zagwarantować utrzymanie ich formuły, skoncentrowanej tworzeniu przestrzeni sprzyjającej nawiązywaniu relacji biznesowych. O tym, jakie będą SMAKKi 2024 rozmawiamy z Grzegorzem Sendorem, pomysłodawcą i współzałożycielem SMAKKów.

Od pierwszej edycji SMAKKów minęły w zasadzie dokładnie trzy miesiące. Nowy termin imprezy jest już znany. Co wydarzyło się w SMAKKach na przestrzeni od marca do czerwca?

– Doprecyzowywaliśmy całą koncepcję kolejnej edycji naszych targów, tak aby mieć pewność, że nasza impreza nie straci na wartości i jakości. Pierwsza edycja była dla nas bardzo cennym doświadczeniem i pozwoliła zweryfikować nasze postrzeganie takiej imprezy. Przygotowując SMAKKi 2023 bazowaliśmy na naszym wieloletnim doświadczeniu przy organizacji jednej z cyklicznie odbywających się imprez dla branży HoReCa w Polsce. Staraliśmy się wyciągnąć wnioski z tego jak powinny a jak nie powinny wyglądać targi branżowe zawsze mając na uwadze klienta i spełnienie jego oczekiwań. Nasi wystawcy wielokrotnie podkreślali, że mocną stroną SMAKKów jest profesjonalne przygotowanie imprezy – zorganizowanie przestrzeni wystawienniczej oraz zaangażowanie w ich obsługę na każdym etapie targów. W ankietach, które skierowaliśmy do osób biorących udział w SMAKKach wskazane zostały również miejsca, nad którymi powinniśmy popracować. I właśnie na tym mocno skupiliśmy się przygotowując edycję 2024. My nie organizujemy tej imprezy dla siebie, tylko dla naszych wystawców i odwiedzających, zatem przeanalizowanie ich opinii oraz oczekiwań, a następnie znalezienie rozwiązań, które sprawią, że uda nam się je spełnić, było dla nas najwyższym priorytetem w ostatnim czasie. GASTROTARGI SMAKKi 2024 będą imprezą, która łączy wymagania i spełnia oczekiwania wszystkich zaangażowanych w rozwój branży HoReCa. Wszystkich, dla których targi B2B to możliwość budowania relacji, dzięki którym każdy dąży do realizacji swoich celów – już nie jako samodzielna firma, lecz ze wsparciem partnerów. SMAKKi 2024 to przestrzeń do budowania takich relacji, które w trwały sposób łączą ludzi biznesu, nie tylko w jednej branży ale także poza nią.

Brzmi niezwykle profesjonalnie i interesująco. Czego zatem doświadczymy na SMAKKch 2024? 

– Tego, czego nie doświadczymy nigdzie indziej (śmiech). SMAKKi 2024 będą kontynuować to, co było najlepsze w edycji 2023, ale wprowadzą też to, czego na niej nie było. Ale po kolei. Po pierwsze kontynuujemy Festiwal Kawowych SMAKKów. Branża wyraźnie podkreśla, co znajduje również odzwierciedlenie w ankietach, o których wspominałem, że eventy związane z kawą na SMAKKach były niezwykle interesujące.  Dlatego w zasadzie formuła Festiwalu się nie zmienia, jedynie skupimy się na poprawie  kwestii organizacyjnych, tak aby wszystko było na najwyższym poziomie. Obok kawy dużo będzie o gotowaniu. Przygotowaliśmy Kulinarne SMAKKi Premium, czyli trzy dni gotowania i konkursów kulinarnych. Wśród nich konkurs kierowany do lokali z kuchnią wege, nad którym czuwa Katarzyna Gubała (Kasia gotowała w naszej Zielonej EkoKuchni, a ponieważ było to bardzo inspirujące i przyciągające uwagę wydarzenie, wspólnie postanowiliśmy przygotować nowe event na większą skalę). Odbędą się u nas pierwsze mistrzostwa Polski w tapas. Do współpracy przy organizacji tego wydarzenia zaprosiliśmy ambasadę Hiszpanii. No i oczywiście pozostajemy przy organizacji profesjonalnego konkursu organizowanego przez międzynarodową markę z udziałem sędziów z całego Świata. Nowością na SMAKKach i myślę, że na tego typu targach w Polsce w ogóle, będzie event związany z barami, czyli SMAKKi on the BAR. Na specjalnie zaprojektowanej i przygotowanej powierzchni odbywać się będą pokazy i konkursy barmańskie. Myślę, że spokojnie mogę pozwolić sobie na zapewnienie, że przygotowujemy imprezę polską na miarę Bar Convent Berlin. SMAKKi 2024 to również obecność wielu uznanych autorytetów i gwiazd związanych z branżą. W tym roku towarzyszyć nam będą Ambasadorki i Ambasadorowie, którzy w świecie barmańskim i kulinarnym są mocno rozpoznawalni. Wkładamy wiele wysiłku w przygotowanie i zorganizowanie imprezy PREMIUM, która łączy i połączy najważniejszych przedstawicieli branży. Wśród nich nie zabraknie marek, które były z nami w pierwszej edycji, a które już deklarują swój udział w SMAKKach 2024. Ich ponowna obecność jest potwierdzeniem jakości naszej imprezy.

Możecie już zdradzić, kto będzie na SMAKKAch 2024?

– Te informacje chcemy przekazywać do wiadomości systematycznie. To, co chcemy zakomunikować już dzisiaj to obecność firmy DPD Polska, jako naszego Sponsora Głównego. Firma DPD ma w swojej ofercie usługę DPD Food, dzięki której producenci i restauratorzy są w stanie zapewnić bezpieczny transport żywności w temperaturze kontrolowanej od 0 do 4 C., Obecność DPD na targach gastronomicznych jest świetnym uzupełnieniem oferty SMAKKów.

Mocno podkreślacie, że SMAKKi są biznesowe. Zdradzicie coś więcej?

– Na tym etapie możemy powiedzieć, tylko tyle, że dla biznesu związanego z branżą HoReCa i inwestowaniem w tej branży przygotowaliśmy specjalną przestrzeń. Na teraz wolałbym nie zdradzać więcej szczegółów. Zapewniam jednak, że prawdziwy biznes spotka się na SMAKKach.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Kobieta Hotelarz 2023. Konferencja dla wszystkich hotelarzy

Dzień Potrójnej Wiedzy w Kłaninie

Nowy Dyrektor Generalny w Hilton Warsaw City

Tomasz Murawski dyrektorem ibis Styles Warsaw Airport

Maciej Straus powołany na Pełnomocnika Zarządu ds. Rozwoju Hotelu Arłamów. Nowa era hotelarstwa staje się faktem

ibis MUSIC z Sziget Festival 2023 do Krakowa