aktualnosci

Bookassist ponownie zwycięża w HotelTechAwards!

Bookassist ponownie zwycięża w HotelTechAwards!

Bookassist ponownie zwycięża w HotelTechAwards 2022 dzięki głosom hotelarzy z 15 krajów. W tegorocznym rankingu głosowało ponad 11.000 hotelarzy.

Klienci i partnerzy Bookassist z całego świata mocno wspierali firmę i dzięki ich głosom otrzymała następujące nagrody:

1) Najlepsze strony internetowe oraz CMS (1 miejsce),
2) Najlepsza agencja Digital Marketingu (1 miejsce),
3) Najlepsza usługa Metasearch (1 miejsce),
4) Najlepszy system rezerwacyjny (2 miejsce),
5) Bookassist zdobył również nagrodę People’s Choice za wyjątkowe zorientowanie na klienta,

6) został także uznany za jedno z 10 najlepszych miejsc do pracy w branży technologii hotelowej.


Nagrody HotelTechAwards, określane jako “Grammy technologii hotelowych”, są wyróżnieniem dla firm, które wygrały w oczach najważniejszych jurorów – hoteli. Wszystkie największe marki hotelowe i tysiące niezależnych hoteli z całego świata wzięły udział w konkursie, który w tym roku wygenerował 11 622 nowych, zweryfikowanych recenzji, co czyni go najbardziej ekspansywnym i najbardziej konkurencyjnym rokiem w historii HotelTechAwards.

– To już trzeci rok z rzędu, kiedy Bookassist zdobywa cztery główne nagrody w konkursie HotelTechAwards. Usługi marketingu dla hoteli to trudny i złożony zakres działań. Bookassist wykazało się niezwykłym zaangażowaniem w pomoc hotelom w osiągnięciu pełnego potencjału rezerwacji bezpośrednich. Bookassist łączy silną, zorientowaną na wartość technologię z wysokiej jakości usługami marketingowymi, stając się zaufanym partnerem technologicznym dla hotelI na całym świecie – mówi Jordan Hollander, dyrektor generalny Hotel Tech Report.

– Nasi klienci, nasi partnerzy i nasi pracownicy – wszyscy razem sprawili, że Bookassist stało się firmą, którą jest dzisiaj, a fakt, że w tym roku ponownie zdobyliśmy tak wiele głównych nagród, jest wspólnym zwycięstwem nas wszystkich. Jesteśmy szczególnie wdzięczni za wysokie oceny jakie otrzymaliśmy od naszych klientów. Bookassist wyprzedził wszystkich konkurentów pod względem jakości obsługi klienta, uzyskując ocenę 4,9/5 we wszystkich kategoriach produktów. Zdobycie nagrody People’s Choice Award za wyjątkową koncentrację na kliencie jest wyrazem uznania dla pracowników, którzy z ogromnym zaangażowaniem skupiają się na bezpośredniej pracy z hotelami – mówi – Dr Des O’Mahony, CEO & Co-Founder Bookassist.


Więcej informacji znajdziecie tutaj: https://bookassist.org/pl/blog/bookassist-ponownie-zwycieza-w-konkursie-hoteltechawards-2022/


O Bookassist

Bookassist pomaga hotelom w poprawianiu rentowności i budowaniu skutecznych strategii pozyskiwania rezerwacji bezpośrednich. Wspiera hotele nagradzaną technologią i usługami, profesjonalnym doradztwem i wsparciem oraz dostarcza analizy i dane, które pomagają w opracowywaniu strategii i osiąganiu sukcesu sprzedażowego online. Jest realnym i codziennym wsparciem dla hotelowych zespołów marketingu i sprzedaży.


O HotelTechReport
Każdego miesiąca Hotel Tech Report pomaga 170 000 hotelarzy zrozumieć zmieniającą się nieustannie technologię dla branży hotelowej w dobie cyfrowej transformacji. Pomaga hotelarzom podejmować mądrzejsze decyzje dotyczące wyboru technologii, mając na uwadze skalowalność i możliwość adaptacji i integracji. Hotel Tech Report pomaga hotelarzom odkrywać wartość nowych technologii i ich zgodność z potrzebami gości i obiektu.

Bookassist ponownie zwycięża w HotelTechAwards!

Bookassist ponownie zwycięża w HotelTechAwards!

Bookassist ponownie zwycięża w HotelTechAwards 2022 dzięki głosom hotelarzy z 15 krajów. W tegorocznym rankingu głosowało ponad 11.000 hotelarzy.

Klienci i partnerzy Bookassist z całego świata mocno wspierali firmę i dzięki ich głosom otrzymała następujące nagrody:

1) Najlepsze strony internetowe oraz CMS (1 miejsce),
2) Najlepsza agencja Digital Marketingu (1 miejsce),
3) Najlepsza usługa Metasearch (1 miejsce),
4) Najlepszy system rezerwacyjny (2 miejsce),
5) Bookassist zdobył również nagrodę People’s Choice za wyjątkowe zorientowanie na klienta,

6) został także uznany za jedno z 10 najlepszych miejsc do pracy w branży technologii hotelowej.


Nagrody HotelTechAwards, określane jako “Grammy technologii hotelowych”, są wyróżnieniem dla firm, które wygrały w oczach najważniejszych jurorów – hoteli. Wszystkie największe marki hotelowe i tysiące niezależnych hoteli z całego świata wzięły udział w konkursie, który w tym roku wygenerował 11 622 nowych, zweryfikowanych recenzji, co czyni go najbardziej ekspansywnym i najbardziej konkurencyjnym rokiem w historii HotelTechAwards.

– To już trzeci rok z rzędu, kiedy Bookassist zdobywa cztery główne nagrody w konkursie HotelTechAwards. Usługi marketingu dla hoteli to trudny i złożony zakres działań. Bookassist wykazało się niezwykłym zaangażowaniem w pomoc hotelom w osiągnięciu pełnego potencjału rezerwacji bezpośrednich. Bookassist łączy silną, zorientowaną na wartość technologię z wysokiej jakości usługami marketingowymi, stając się zaufanym partnerem technologicznym dla hotelI na całym świecie – mówi Jordan Hollander, dyrektor generalny Hotel Tech Report.

– Nasi klienci, nasi partnerzy i nasi pracownicy – wszyscy razem sprawili, że Bookassist stało się firmą, którą jest dzisiaj, a fakt, że w tym roku ponownie zdobyliśmy tak wiele głównych nagród, jest wspólnym zwycięstwem nas wszystkich. Jesteśmy szczególnie wdzięczni za wysokie oceny jakie otrzymaliśmy od naszych klientów. Bookassist wyprzedził wszystkich konkurentów pod względem jakości obsługi klienta, uzyskując ocenę 4,9/5 we wszystkich kategoriach produktów. Zdobycie nagrody People’s Choice Award za wyjątkową koncentrację na kliencie jest wyrazem uznania dla pracowników, którzy z ogromnym zaangażowaniem skupiają się na bezpośredniej pracy z hotelami – mówi – Dr Des O’Mahony, CEO & Co-Founder Bookassist.


Więcej informacji znajdziecie tutaj: https://bookassist.org/pl/blog/bookassist-ponownie-zwycieza-w-konkursie-hoteltechawards-2022/


O Bookassist

Bookassist pomaga hotelom w poprawianiu rentowności i budowaniu skutecznych strategii pozyskiwania rezerwacji bezpośrednich. Wspiera hotele nagradzaną technologią i usługami, profesjonalnym doradztwem i wsparciem oraz dostarcza analizy i dane, które pomagają w opracowywaniu strategii i osiąganiu sukcesu sprzedażowego online. Jest realnym i codziennym wsparciem dla hotelowych zespołów marketingu i sprzedaży.


O HotelTechReport
Każdego miesiąca Hotel Tech Report pomaga 170 000 hotelarzy zrozumieć zmieniającą się nieustannie technologię dla branży hotelowej w dobie cyfrowej transformacji. Pomaga hotelarzom podejmować mądrzejsze decyzje dotyczące wyboru technologii, mając na uwadze skalowalność i możliwość adaptacji i integracji. Hotel Tech Report pomaga hotelarzom odkrywać wartość nowych technologii i ich zgodność z potrzebami gości i obiektu.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Otwarcie Focus Hotel Premium Warszawa

Hotel Ossa przyjął ponad 1500 osieroconych dzieci z Ukrainy. Trwa zbiórka rzeczy

Royal Tulip Warsaw Apartments – wybrano kierownictwo

Beata Dębska została dyrektorem sprzedaży i marketingu Vienna House by Wyndham w Krakowie

Nowe oferty świąteczne od Radisson Hotel Group w Polsce

LANSEPT – nowa gama produktów Lanwar Cosmetics