aktualnosci

Aneta Dyda poprowadzi dział sprzedaży i marketingu w Hilton Garden Inn Kraków Airport

Aneta Dyda poprowadzi dział sprzedaży i marketingu w Hilton Garden Inn Kraków Airport

Aneta Dyda dołączyła do zespołu lotniskowego hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport w Balicach. W roli Business Development Managera pokieruje sprzedażą i marketingiem obiektu.

Z hotelarstwem związana od ponad 15 lat, swoją karierę rozpoczęła w czterogwiazdkowym hotelu Swing zlokalizowanym w sąsiedztwie Krakowskiego Parku Wodnego. Przez ostatnie cztery lata w roli dyrektor operacyjnej hotelu Estera na krakowskim Kazimierzu, odpowiadała za pre-opening obiektu, a w późniejszym okresie zarządzanie operacyjne, strategię rozwoju i architekturę procesów sprzedażowo-marketingowych.

Hotelarstwo, jak podkreśla to dla niej pasja i styl życia, który trzyma ją z dala od stagnacji.  Ceni dynamizm, otwartość i wszechstronność. W codziennej pracy siłą napędową są dla niej relacje i rozwój dający możliwość nieustannego poszerzania horyzontów.

Aneta Dyda jest absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Ukończyła kierunek Turystyka i Rekreacja ze specjalizacją Turystyka Motywacyjna i Biznesowa, na którym już podczas studiów miała możliwość organizacji swoich pierwszych branżowych wydarzeń.

Źródło: Kraków Airport Hotel

Aneta Dyda poprowadzi dział sprzedaży i marketingu w Hilton Garden Inn Kraków Airport

Aneta Dyda poprowadzi dział sprzedaży i marketingu w Hilton Garden Inn Kraków Airport

Aneta Dyda dołączyła do zespołu lotniskowego hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport w Balicach. W roli Business Development Managera pokieruje sprzedażą i marketingiem obiektu.

Z hotelarstwem związana od ponad 15 lat, swoją karierę rozpoczęła w czterogwiazdkowym hotelu Swing zlokalizowanym w sąsiedztwie Krakowskiego Parku Wodnego. Przez ostatnie cztery lata w roli dyrektor operacyjnej hotelu Estera na krakowskim Kazimierzu, odpowiadała za pre-opening obiektu, a w późniejszym okresie zarządzanie operacyjne, strategię rozwoju i architekturę procesów sprzedażowo-marketingowych.

Hotelarstwo, jak podkreśla to dla niej pasja i styl życia, który trzyma ją z dala od stagnacji.  Ceni dynamizm, otwartość i wszechstronność. W codziennej pracy siłą napędową są dla niej relacje i rozwój dający możliwość nieustannego poszerzania horyzontów.

Aneta Dyda jest absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Ukończyła kierunek Turystyka i Rekreacja ze specjalizacją Turystyka Motywacyjna i Biznesowa, na którym już podczas studiów miała możliwość organizacji swoich pierwszych branżowych wydarzeń.

Źródło: Kraków Airport Hotel

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Nowa fabryka i 50 tysięcy iVario: Rational Wittenheim SAS celebruje sukces

Profitroom Partnerem Złotym Kongresu Hotel Management 2023

„Stand up with Ukraine”. Święto Niepodległości Ukrainy w Warsaw Marriott Hotel

Wszystko dzieje się po coś – rozmowa z Martą Klepką

Targi HORECA®/GASTROFOOD/ENOEXPO® – spotkania, wiedza, kontakty

SOS dla hotelarzy: jak radzić sobie z plamami na meblach tapicerowanych?