aktualnosci

Accor z dynamicznym rozwojem w markach premium w Europie Środkowo-Wschodniej

Accor z dynamicznym rozwojem w markach premium w Europie Środkowo-Wschodniej

Od wysokiej jakości kurortów górskich, przez nowoczesne hotele miejskie oraz iście luksusowe destynacje – grupa Accor we współpracy ze sprawdzonymi partnerami z regionu nie zwalnia tempa i dynamicznie wzmacnia oraz rozbudowuje portfolio marek premium. Wśród nowych projektów znajdują się obiekty flagowych marek na Bałkanach oraz w całym obszarze Europy Środkowo-Wschodniej.

Accor realizuje dynamiczny plan rozwoju marek premium w Europe i Północnej Afryce z ambitnymi projektami Pullman, Mövenpick i Swissôtel. Obecnie sieć zakłada plan otwarcia do końca 2027 roku 46 obiektów, co przekłada się na 7 360 pokoi dla gości.

Malowniczy krajobraz Czarnogóry w Pullman Kolašin Breza i Swissôtel Kopaonik

Dzięki partnerstwu z czołowym inwestorem z Europy Południowo-Wschodniej, CG Resort, Accor umacnia pozycję w segmencie premium w Czarnogórze z intensywnymi planami rozwoju dla marek Pullman i Swissôtel. W ramach podpisanej umowy franczyzowej jeszcze w tym roku pierwszych gości przywita pięciogwiazdkowy Pullman Kolašin Breza nad malowniczą rzeką Tara i jednym z ostatnich pierwotnych lasów Europy. Czarujący górski kurort zlokalizowany w jednej z najciekawszych destynacji turystycznych i wiodącym ośrodku narciarskim w kraju zaoferuje odwiedzającym 144 nowoczesne pokoje i 17 apartamentów z widokiem na okoliczne szczyty. W projekcie kurortu, który nawiązuje do otoczenia lasów brzozowych i Parku Narodowego Biogradska Gora zwracają uwagę efektowne fasady inspirowane górskim krajobrazem. Do dyspozycji gości znajdą się dwie restauracje z tarasem, lobby bar, strefa spa i wellness, kryty basen, sale konferencyjne, klub dla dzieci i młodzieży, przechowalnia sprzętu narciarskiego oraz podziemny parking. Do tego bogaty wybór atrakcji na świeżym powietrzu dostępnych przez cały rok.

Pullman Kolašin Breza będzie obsługiwany przez Alpha Hotel Management, doświadczonego lokalnego operatora zaangażowanego również w inny projekt Accor –Swissôtel powstający w okolicy masywu górskiego Kopaonik w Serbii. Hotel będzie częścią prestiżowej inwestycji i resortu K16 i przywita gości w sezonie zimowym 2023/24, jako pierwszy hotel górski tej marki na Bałkanach. Kompleks hotelowy zaoferuje 201 nowoczesnych i komfortowych pokoi dla miłośników sportów zimowych i wakacji w górach. Goście będą mogli korzystać z wyrafinowanych restauracji, aperitif baru, centrum SPA, usług przechowalni sprzętu narciarskiego i innych udogodnień.

– Dostrzegliśmy potencjał Bjelasicy i Kolašin, aby stać się jednym z wiodących prestiżowych miejsc do uprawiania narciarstwa i wypoczynku w tej części Europy, szczególnie dla entuzjastów sportów zimowych. Jedna z najbardziej znanych szwajcarskich marek na świecie Swissôtel idealnie pasuje do tego miejsca, oferując świeżość i witalność alpejskiej energii, zakorzenionej w tradycji szwajcarskiej gościnności. Każdy z obiektów marki oferuje inteligentny design, świadome podejście do zrównoważonego rozwoju i spokój ducha dla gości, pozwalając im odkrywać świat zgodnie z dewizą “live it well – podkreśla Frank Reul, Vice President & Head of Development Accor Premium, Midscale & Economy Eastern Europe, Balkans, Italy & Greece.

Jak szacuje Accor portfolio marki Pullman w Europie i Północnej Afryce, uwzględniając dziewięć nowych projektów m.in. w Bułgarii, Chorwacji, Niemczech czy Albanii, obejmie 1 589 pokoi dla gości. Z kolei w przypadku Swissôtel – 14 obiektów z 2 334 pokojami m.in. w Serbii, Czechach czy Mołdawii.

Mövenpick z premierą w czeskim Beskidzie Śląsko-Morawskim

W segmencie premium Mövenpick wyróżnia się największą dynamiką rozwoju z planowanymi 23 otwarciami w Europie i Afryce Północnej. Kolejna wywodząca się ze Szwajcarii marka przywita gości m.in. w Chorwacji, Szwajcarii, Azerbejdżanie czy we Włoszech.

Dzięki współpracy Accor z Fardela Solutions, Mövenpick zawita także do górskiego kurortu w Czechach. To kolejny projekt premium, jaki powstanie w kraju, po ogłoszonym już Swissôtel w Mariańskich Łaźniach. Mövenpick Čeladná Hotel & Apartments zlokalizowany w malowniczej miejscowości Czeladna w kraju śląsko-morawskim już w 2026 roku otworzy drzwi dla pierwszych gości. Dzięki niezrównanej ofercie zapewni najwyższej jakości komfort podróżnikom szukającym idealnego miejsca do wypoczynku w malowniczym Beskidzie Śląsko-Morawskim. Do ich dyspozycji znajdzie się 60 pokoi i apartamentów, restauracja z 80 miejscami siedzącymi, odkryty taras oraz część wypoczynkowa z placem zabaw. Powstanie tu również strefa wellness i fitness oraz sala konferencyjna mogąca pomieścić 70 osób.

– Wspólne zaangażowanie i wzajemne zaufanie z naszym lokalnym partnerem pozwoliło nam wprowadzić do kraju morawsko-śląskiego światowej sławy markę Mövenpick. Czeladna to podgórska miejscowość, w której znajduje się jeden z największych ośrodków golfowych w kraju, gdzie od 3 lat odbywa się turniej PGA European Tour. Jestem pewna, że połączenie niesamowitej destynacji z wyjątkowymi udogodnieniami marki Mövenpick sprawi, iż nowy hotel napisze w tym miejscu piękną historię i przez cały rok będzie zachwycał odwiedzających go gości – powiedziała Maria Drăgulin Development Director – Accor Czech Republic, Romania, Bulgaria & Moldova.

Czeladną otaczają piękne górskie lasy, z których część należy do beskidzkiego obszaru chronionego krajobrazu. Miejscowość słynie z ośrodków uzdrowiskowych i rehabilitacyjnych, których tradycje sięgają 1902 roku.

Komentując rozwój segmentu marek premium w regionie, Philippe Bijaoui, Chief Development Officer, Europe & North Africa for Accor’s Economy, Midscale and Premium brands podkreśla:

– Restrukturyzacja klasyfikacji marek Accor pozwoliła nam z jeszcze dokładniejszą precyzją skupić się na kluczowym dla nas rozwoju segmentu premium w regionie. Obecnie portfolio marek premium stanowi 16% całego portfela zamówień i nadal jest wiodącym obszarem naszej strategii rozwoju, w którym widzimy ogromny niewykorzystany potencjał. Jesteśmy przekonani, że marki takie jak Mövenpick, idealne do konwersji, pomogą nam zwiększyć zagęszczenie w kluczowych lokalizacjach.

Źródło: Accor

Accor z dynamicznym rozwojem w markach premium w Europie Środkowo-Wschodniej

Accor z dynamicznym rozwojem w markach premium w Europie Środkowo-Wschodniej

Od wysokiej jakości kurortów górskich, przez nowoczesne hotele miejskie oraz iście luksusowe destynacje – grupa Accor we współpracy ze sprawdzonymi partnerami z regionu nie zwalnia tempa i dynamicznie wzmacnia oraz rozbudowuje portfolio marek premium. Wśród nowych projektów znajdują się obiekty flagowych marek na Bałkanach oraz w całym obszarze Europy Środkowo-Wschodniej.

Accor realizuje dynamiczny plan rozwoju marek premium w Europe i Północnej Afryce z ambitnymi projektami Pullman, Mövenpick i Swissôtel. Obecnie sieć zakłada plan otwarcia do końca 2027 roku 46 obiektów, co przekłada się na 7 360 pokoi dla gości.

Malowniczy krajobraz Czarnogóry w Pullman Kolašin Breza i Swissôtel Kopaonik

Dzięki partnerstwu z czołowym inwestorem z Europy Południowo-Wschodniej, CG Resort, Accor umacnia pozycję w segmencie premium w Czarnogórze z intensywnymi planami rozwoju dla marek Pullman i Swissôtel. W ramach podpisanej umowy franczyzowej jeszcze w tym roku pierwszych gości przywita pięciogwiazdkowy Pullman Kolašin Breza nad malowniczą rzeką Tara i jednym z ostatnich pierwotnych lasów Europy. Czarujący górski kurort zlokalizowany w jednej z najciekawszych destynacji turystycznych i wiodącym ośrodku narciarskim w kraju zaoferuje odwiedzającym 144 nowoczesne pokoje i 17 apartamentów z widokiem na okoliczne szczyty. W projekcie kurortu, który nawiązuje do otoczenia lasów brzozowych i Parku Narodowego Biogradska Gora zwracają uwagę efektowne fasady inspirowane górskim krajobrazem. Do dyspozycji gości znajdą się dwie restauracje z tarasem, lobby bar, strefa spa i wellness, kryty basen, sale konferencyjne, klub dla dzieci i młodzieży, przechowalnia sprzętu narciarskiego oraz podziemny parking. Do tego bogaty wybór atrakcji na świeżym powietrzu dostępnych przez cały rok.

Pullman Kolašin Breza będzie obsługiwany przez Alpha Hotel Management, doświadczonego lokalnego operatora zaangażowanego również w inny projekt Accor –Swissôtel powstający w okolicy masywu górskiego Kopaonik w Serbii. Hotel będzie częścią prestiżowej inwestycji i resortu K16 i przywita gości w sezonie zimowym 2023/24, jako pierwszy hotel górski tej marki na Bałkanach. Kompleks hotelowy zaoferuje 201 nowoczesnych i komfortowych pokoi dla miłośników sportów zimowych i wakacji w górach. Goście będą mogli korzystać z wyrafinowanych restauracji, aperitif baru, centrum SPA, usług przechowalni sprzętu narciarskiego i innych udogodnień.

– Dostrzegliśmy potencjał Bjelasicy i Kolašin, aby stać się jednym z wiodących prestiżowych miejsc do uprawiania narciarstwa i wypoczynku w tej części Europy, szczególnie dla entuzjastów sportów zimowych. Jedna z najbardziej znanych szwajcarskich marek na świecie Swissôtel idealnie pasuje do tego miejsca, oferując świeżość i witalność alpejskiej energii, zakorzenionej w tradycji szwajcarskiej gościnności. Każdy z obiektów marki oferuje inteligentny design, świadome podejście do zrównoważonego rozwoju i spokój ducha dla gości, pozwalając im odkrywać świat zgodnie z dewizą “live it well – podkreśla Frank Reul, Vice President & Head of Development Accor Premium, Midscale & Economy Eastern Europe, Balkans, Italy & Greece.

Jak szacuje Accor portfolio marki Pullman w Europie i Północnej Afryce, uwzględniając dziewięć nowych projektów m.in. w Bułgarii, Chorwacji, Niemczech czy Albanii, obejmie 1 589 pokoi dla gości. Z kolei w przypadku Swissôtel – 14 obiektów z 2 334 pokojami m.in. w Serbii, Czechach czy Mołdawii.

Mövenpick z premierą w czeskim Beskidzie Śląsko-Morawskim

W segmencie premium Mövenpick wyróżnia się największą dynamiką rozwoju z planowanymi 23 otwarciami w Europie i Afryce Północnej. Kolejna wywodząca się ze Szwajcarii marka przywita gości m.in. w Chorwacji, Szwajcarii, Azerbejdżanie czy we Włoszech.

Dzięki współpracy Accor z Fardela Solutions, Mövenpick zawita także do górskiego kurortu w Czechach. To kolejny projekt premium, jaki powstanie w kraju, po ogłoszonym już Swissôtel w Mariańskich Łaźniach. Mövenpick Čeladná Hotel & Apartments zlokalizowany w malowniczej miejscowości Czeladna w kraju śląsko-morawskim już w 2026 roku otworzy drzwi dla pierwszych gości. Dzięki niezrównanej ofercie zapewni najwyższej jakości komfort podróżnikom szukającym idealnego miejsca do wypoczynku w malowniczym Beskidzie Śląsko-Morawskim. Do ich dyspozycji znajdzie się 60 pokoi i apartamentów, restauracja z 80 miejscami siedzącymi, odkryty taras oraz część wypoczynkowa z placem zabaw. Powstanie tu również strefa wellness i fitness oraz sala konferencyjna mogąca pomieścić 70 osób.

– Wspólne zaangażowanie i wzajemne zaufanie z naszym lokalnym partnerem pozwoliło nam wprowadzić do kraju morawsko-śląskiego światowej sławy markę Mövenpick. Czeladna to podgórska miejscowość, w której znajduje się jeden z największych ośrodków golfowych w kraju, gdzie od 3 lat odbywa się turniej PGA European Tour. Jestem pewna, że połączenie niesamowitej destynacji z wyjątkowymi udogodnieniami marki Mövenpick sprawi, iż nowy hotel napisze w tym miejscu piękną historię i przez cały rok będzie zachwycał odwiedzających go gości – powiedziała Maria Drăgulin Development Director – Accor Czech Republic, Romania, Bulgaria & Moldova.

Czeladną otaczają piękne górskie lasy, z których część należy do beskidzkiego obszaru chronionego krajobrazu. Miejscowość słynie z ośrodków uzdrowiskowych i rehabilitacyjnych, których tradycje sięgają 1902 roku.

Komentując rozwój segmentu marek premium w regionie, Philippe Bijaoui, Chief Development Officer, Europe & North Africa for Accor’s Economy, Midscale and Premium brands podkreśla:

– Restrukturyzacja klasyfikacji marek Accor pozwoliła nam z jeszcze dokładniejszą precyzją skupić się na kluczowym dla nas rozwoju segmentu premium w regionie. Obecnie portfolio marek premium stanowi 16% całego portfela zamówień i nadal jest wiodącym obszarem naszej strategii rozwoju, w którym widzimy ogromny niewykorzystany potencjał. Jesteśmy przekonani, że marki takie jak Mövenpick, idealne do konwersji, pomogą nam zwiększyć zagęszczenie w kluczowych lokalizacjach.

Źródło: Accor

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

2. edycja akcji Hotelowe Zawody w Jastrzębiej Górze

Hotel Marketing Conference 2022 – rozmowa z Arkadiuszem Czerwińskim

Marka Golden Tulip świętuje 60. urodziny ponownym otwarciem flagowego hotelu w Warszawie

Małgorzata Nowak nowym dyrektorem generalnym hoteli ibis Styles Warszawa Centrum i ibis budżet Warszawa Centrum

Profitroom – społecznie odpowiedzialna firma, która sadzeniem drzew rozpoczyna inicjatywę #ShareHospitlitay

Pracownicy polskich hoteli Leonardo otrzymują „Dzień na U”