aktualnosci

Wystartowały zapisy na Hotel Marketing Conference 2024!

Wystartowały zapisy na Hotel Marketing Conference 2024!

Wydarzenie odbędzie się w dniach 28-29 października w CKF 13 w Krakowie Pod koniec października w Krakowie odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń branży hotelarskiej – Hotel Marketing Conference 2024. Hasłem jubileuszowej, 10. edycji konferencji jest “Kingdom of Magic”. Agenda obfituje w tematykę sztucznej inteligencji i trendów rezerwacyjnych przyszłości. Nie zabraknie również wielu innych atrakcji i niespodzianek.

Profitroom, organizator Hotel Marketing Conference 2024, ogłosił właśnie uruchomienie zapisów na wydarzenie, które odbędzie się w dniach 28-29 października w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13 w Krakowie. Tradycyjnie strona internetowa zyskała nową odsłonę, którą można zobaczyć po wejściu na https://hotel-marketing.pl/. W porównaniu do poprzednich edycji doszło do zamiany dnia warsztatowego z plenarnym. Warsztaty odbędą się w poniedziałek a konferencja z wieczorną Galą Direct Booking Awards i Simply More Party we wtorek.

– Decyzja o zamianie dni to efekt głosów hotelarzy w ankietach. Poniedziałek będzie świetną okazją do zdobycia specjalistycznej wiedzy od autorytetów w swoich dziedzinach, a wtorek czasem zagospodarowanym mocą inspiracji i atrakcji od samego rana do późnej nocy – wyjaśnił Arkadiusz Czerwiński, organizator HMC 2024.

Tegorocznym motywem przewodnim konferencji jest hasło “Kingdom of Magic”.

– Hasło odzwierciedla połączenie królewskich korzeni Krakowa z magią technologii. Hotele biorące udział w konferencji to obiekty świadczące usługi najwyższej jakości, dla których znaczenie ma praca na najlepszych narzędziach – powiedział Czerwiński.

Tematyka konferencji tradycyjnie skupiać będzie się na obszarach, które mają wspierać kreowanie marek hotelowych i zwiększanie sprzedaży kanałem bezpośrednim. W związku z rosnącym znaczeniem sztucznej inteligencji w świecie online Profitroom zaprosił do występu przedstawiciela Google – Antoniego Andruszkiewicza, który opowie o przyszłości wyszukiwarki po wdrożeniu Gemini AI.

Dodatkowo Klaudia Chmielewska, Digital Marketing Manager w Profitroom poruszy temat AI w służbie marketingu. Na scenie głównej Hotel Marketing Conference 2024 nie zabraknie również zeszłorocznego odkrycia wydarzenia, czyli Pawła Tkaczyka. Opowie on o modelach biznesowych opartych na wyróżnikach hoteli. Pojawią się również przedstawiciele Profitroom, którzy zaprezentują najnowsze trendy rezerwacyjne w oparciu o dane na pracy z większością polskich marek hotelowych, czy też plany rozwojowe i znaczenie bieżącej analizy danych do maksymalizacji wyników hoteli. Nieodzownym punktem programu będzie również występ prof. Henryka Mruka.

Tegoroczną nowością w agendzie HMC jest tzw. Dzika Karta HMC 2024. Organizatorzy wydarzenia zostawiają jedno wolne miejsce dla prelegenta i tematu, który podczas głosowania wybiorą sami hotelarze.

– Pomimo tego, że tworząc agendę zawsze bierzemy pod uwagę pomysły hotelarzy postanowiliśmy pójść o krok dalej. Niedługo na naszych social mediach udostępnimy formularz, gdzie każdy będzie mógł wysłać swoją propozycję prelegentów i tematów. Następnie w lipcu poprzez jawne głosowanie na Facebooku nasi fani podejmą decyzję kto wystąpi na HMC 2024 – powiedział Arkadiusz Czerwiński.

Warsztaty Masterclass, które odbędą się pierwszego dnia konferencji również zyskują nowy element. Oprócz kameralnych zajęć z największymi autorytetami z zakresu E-Commerce (Maciej Straus), Marketingu (Wojciech Ławniczak), Przywództwa (Katarzyna Śpikowska-Susik), Revenue Managementu (Qualpro) czy AI (Horyzont AI) będzie również otwarty warsztat dla osób chcących jeszcze lepiej korzystać z narzędzi Profitroom.

– Gorąco zachęcam do zapoznania się ze szczegółowymi opisami poszczególnych warsztatów. Trenerzy są z górnej półki a miejsca limitowane, tym samym liczy się kolejność zapisów. Zainteresowani wzięciem udziału nie powinni czekać – skomentował Arkadiusz Czerwiński.

Podobnie jak w roku ubiegłym wieczór 29 października podczas drugiego dnia HMC będzie obfitował w niezapomniane chwile. Po pierwsze odbędzie się uroczysta gala Direct Booking Awards 2024, która wyróżni 10 obiektów hotelowych, których strategia sprzedaży bezpośredniej wyróżniała się przez cały miniony rok. Po drugie hotelarze będą mieli okazję pobawić się w tanecznych rytmach podczas słynnej imprezy Simply More Party trwającej do późnych godzin nocnych.

Więcej informacji na temat konferencji oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie http://hotel-marketing.pl/.

Źródło: Profitroom

Wystartowały zapisy na Hotel Marketing Conference 2024!

Wystartowały zapisy na Hotel Marketing Conference 2024!

Wydarzenie odbędzie się w dniach 28-29 października w CKF 13 w Krakowie Pod koniec października w Krakowie odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń branży hotelarskiej – Hotel Marketing Conference 2024. Hasłem jubileuszowej, 10. edycji konferencji jest “Kingdom of Magic”. Agenda obfituje w tematykę sztucznej inteligencji i trendów rezerwacyjnych przyszłości. Nie zabraknie również wielu innych atrakcji i niespodzianek.

Profitroom, organizator Hotel Marketing Conference 2024, ogłosił właśnie uruchomienie zapisów na wydarzenie, które odbędzie się w dniach 28-29 października w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13 w Krakowie. Tradycyjnie strona internetowa zyskała nową odsłonę, którą można zobaczyć po wejściu na https://hotel-marketing.pl/. W porównaniu do poprzednich edycji doszło do zamiany dnia warsztatowego z plenarnym. Warsztaty odbędą się w poniedziałek a konferencja z wieczorną Galą Direct Booking Awards i Simply More Party we wtorek.

– Decyzja o zamianie dni to efekt głosów hotelarzy w ankietach. Poniedziałek będzie świetną okazją do zdobycia specjalistycznej wiedzy od autorytetów w swoich dziedzinach, a wtorek czasem zagospodarowanym mocą inspiracji i atrakcji od samego rana do późnej nocy – wyjaśnił Arkadiusz Czerwiński, organizator HMC 2024.

Tegorocznym motywem przewodnim konferencji jest hasło “Kingdom of Magic”.

– Hasło odzwierciedla połączenie królewskich korzeni Krakowa z magią technologii. Hotele biorące udział w konferencji to obiekty świadczące usługi najwyższej jakości, dla których znaczenie ma praca na najlepszych narzędziach – powiedział Czerwiński.

Tematyka konferencji tradycyjnie skupiać będzie się na obszarach, które mają wspierać kreowanie marek hotelowych i zwiększanie sprzedaży kanałem bezpośrednim. W związku z rosnącym znaczeniem sztucznej inteligencji w świecie online Profitroom zaprosił do występu przedstawiciela Google – Antoniego Andruszkiewicza, który opowie o przyszłości wyszukiwarki po wdrożeniu Gemini AI.

Dodatkowo Klaudia Chmielewska, Digital Marketing Manager w Profitroom poruszy temat AI w służbie marketingu. Na scenie głównej Hotel Marketing Conference 2024 nie zabraknie również zeszłorocznego odkrycia wydarzenia, czyli Pawła Tkaczyka. Opowie on o modelach biznesowych opartych na wyróżnikach hoteli. Pojawią się również przedstawiciele Profitroom, którzy zaprezentują najnowsze trendy rezerwacyjne w oparciu o dane na pracy z większością polskich marek hotelowych, czy też plany rozwojowe i znaczenie bieżącej analizy danych do maksymalizacji wyników hoteli. Nieodzownym punktem programu będzie również występ prof. Henryka Mruka.

Tegoroczną nowością w agendzie HMC jest tzw. Dzika Karta HMC 2024. Organizatorzy wydarzenia zostawiają jedno wolne miejsce dla prelegenta i tematu, który podczas głosowania wybiorą sami hotelarze.

– Pomimo tego, że tworząc agendę zawsze bierzemy pod uwagę pomysły hotelarzy postanowiliśmy pójść o krok dalej. Niedługo na naszych social mediach udostępnimy formularz, gdzie każdy będzie mógł wysłać swoją propozycję prelegentów i tematów. Następnie w lipcu poprzez jawne głosowanie na Facebooku nasi fani podejmą decyzję kto wystąpi na HMC 2024 – powiedział Arkadiusz Czerwiński.

Warsztaty Masterclass, które odbędą się pierwszego dnia konferencji również zyskują nowy element. Oprócz kameralnych zajęć z największymi autorytetami z zakresu E-Commerce (Maciej Straus), Marketingu (Wojciech Ławniczak), Przywództwa (Katarzyna Śpikowska-Susik), Revenue Managementu (Qualpro) czy AI (Horyzont AI) będzie również otwarty warsztat dla osób chcących jeszcze lepiej korzystać z narzędzi Profitroom.

– Gorąco zachęcam do zapoznania się ze szczegółowymi opisami poszczególnych warsztatów. Trenerzy są z górnej półki a miejsca limitowane, tym samym liczy się kolejność zapisów. Zainteresowani wzięciem udziału nie powinni czekać – skomentował Arkadiusz Czerwiński.

Podobnie jak w roku ubiegłym wieczór 29 października podczas drugiego dnia HMC będzie obfitował w niezapomniane chwile. Po pierwsze odbędzie się uroczysta gala Direct Booking Awards 2024, która wyróżni 10 obiektów hotelowych, których strategia sprzedaży bezpośredniej wyróżniała się przez cały miniony rok. Po drugie hotelarze będą mieli okazję pobawić się w tanecznych rytmach podczas słynnej imprezy Simply More Party trwającej do późnych godzin nocnych.

Więcej informacji na temat konferencji oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie http://hotel-marketing.pl/.

Źródło: Profitroom

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Awanse w Warsaw Marriott Hotel

Górskie Resorty podejmują współpracę z Profitroom

Belmonte Hotel***** Krynica-Zdrój obchodzi swoje drugie urodziny

Hotelowe recenzje jednym z kluczowych czynników przy rezerwacji. Polacy najchętniej zostawiają i sprawdzają opinie

Essity zdobywa platynowy medal EcoVadis

Ruszyły zapisy na Hotel Marketing Conference 2023