aktualnosci

W Krakowie powstał jedyny obiekt sieci Hyatt w Polsce

W Krakowie powstał jedyny obiekt sieci Hyatt w Polsce

Minął miesiąc od otwarcia jedynego w Polsce hotelu Hyatt Place. Oznacza to oficjalny powrót amerykańskiej marki Hyatt do Polski, co stało się możliwe dzięki umowie franczyzowej światowego giganta z 3M Hotels Group. Zarządzanie projektem zostało powierzone firmie G2J Consulting. 

Przypomnijmy, czterogwiazdkowy hotel Hyatt Place zlokalizowany jest w Krakowie w bezpośrednim sąsiedztwie Błoń i Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana. Zaprojektowano w nim 216 przestronnych pokoi, a także powierzchnię konferencyjną oraz strefę relaksacyjną z częścią fitness. W obiekcie przewidziano restaurację Zoom i Lobby Bar z elementami Show Kitchen oraz samoobsługowego Marketu, w którym goście hotelowi będą mogli zakupić świeżo przygotowane sałatki, kanapki i regionalne przekąski. W budynku zainstalowano rozbudowane systemy bezpieczeństwa, a na elewacji pojawi się w pełni sterowany system iluminacji. Oferta hotelu jest skierowana przede wszystkim do osób podróżujących służbowo, które od miesiąca mogą już korzystać z udogodnień Hyatt Place Kraków. 

– Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć Inwestora w realizacji tego wyjątkowego
i wymagającego projektu – mówi Jarosław Jurkowski, Członek Zarządu z krakowskiej firmy G2J Consulting. – Naszym zadaniem, jako zarządzającego całą inwestycją było, między innymi, zorganizowanie i skoordynowanie przetargów na wybór ponad trzydziestu firm wykonawczych. Nie było to łatwym zadaniem, bo w trakcie pandemii musieliśmy mierzyć się z niestabilną sytuacją na rynku budowlanym i ograniczonym dostępem do sprawdzonych podwykonawców, a także galopującą inflacją, co mocno utrudniło zakontraktowanie wykonawców kluczowych zakresów robót.

Sieć hoteli Hyatt Place jest obecna w ponad 330 lokalizacjach na całym świecie, a teraz również w Polsce.  

W Krakowie powstał jedyny obiekt sieci Hyatt w Polsce

W Krakowie powstał jedyny obiekt sieci Hyatt w Polsce

Minął miesiąc od otwarcia jedynego w Polsce hotelu Hyatt Place. Oznacza to oficjalny powrót amerykańskiej marki Hyatt do Polski, co stało się możliwe dzięki umowie franczyzowej światowego giganta z 3M Hotels Group. Zarządzanie projektem zostało powierzone firmie G2J Consulting. 

Przypomnijmy, czterogwiazdkowy hotel Hyatt Place zlokalizowany jest w Krakowie w bezpośrednim sąsiedztwie Błoń i Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana. Zaprojektowano w nim 216 przestronnych pokoi, a także powierzchnię konferencyjną oraz strefę relaksacyjną z częścią fitness. W obiekcie przewidziano restaurację Zoom i Lobby Bar z elementami Show Kitchen oraz samoobsługowego Marketu, w którym goście hotelowi będą mogli zakupić świeżo przygotowane sałatki, kanapki i regionalne przekąski. W budynku zainstalowano rozbudowane systemy bezpieczeństwa, a na elewacji pojawi się w pełni sterowany system iluminacji. Oferta hotelu jest skierowana przede wszystkim do osób podróżujących służbowo, które od miesiąca mogą już korzystać z udogodnień Hyatt Place Kraków. 

– Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć Inwestora w realizacji tego wyjątkowego
i wymagającego projektu – mówi Jarosław Jurkowski, Członek Zarządu z krakowskiej firmy G2J Consulting. – Naszym zadaniem, jako zarządzającego całą inwestycją było, między innymi, zorganizowanie i skoordynowanie przetargów na wybór ponad trzydziestu firm wykonawczych. Nie było to łatwym zadaniem, bo w trakcie pandemii musieliśmy mierzyć się z niestabilną sytuacją na rynku budowlanym i ograniczonym dostępem do sprawdzonych podwykonawców, a także galopującą inflacją, co mocno utrudniło zakontraktowanie wykonawców kluczowych zakresów robót.

Sieć hoteli Hyatt Place jest obecna w ponad 330 lokalizacjach na całym świecie, a teraz również w Polsce.  

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Radisson Hotel Group z nowym ośrodkiem wypoczynkowym na Wybrzeżu Bałtyckim

Zmiany w Artis Loft Hotel

Luksus w sercu Wrocławia. Wyndham Wroclaw Old Town otwiera się na nowo!

Koncert charytatywny Świat Gastronomii dla Ukrainy w Haston City Hotel

Hotelowe recenzje jednym z kluczowych czynników przy rezerwacji. Polacy najchętniej zostawiają i sprawdzają opinie

Novotel, we współpracy z Disneyemi Pixarem, ogłasza międzygalaktyczną kampanię