aktualnosci

TRIBE rośnie w siłę – marka otwiera 20. hotel i szykuje się do premiery w Polsce

TRIBE rośnie w siłę – marka otwiera 20. hotel i szykuje się do premiery w Polsce

TRIBE zaprasza turystów do odkrywania rosnącego portfolio hoteli na całym świecie, w tym nowych lokalizacji w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Lifestylowa marka w przyszłym roku zadebiutuje w Polsce wraz z otwarciem TRIBE Krakow Old Town.

TRIBE, odważna i designerska marka Accor, konsekwentnie realizuje filozofię współczesnego, zaangażowanego hotelarstwa, otwierając 20. obiekt w swoim portfolio. Planując otwarcie kolejnych 40 hoteli w nadchodzących latach, marka pokazuje, że nowoczesność i wysoka jakość mogą iść w parze i być dostępne dla każdego.

– Otwarcie 20 hoteli TRIBE to dopiero początek naszej podróży, której celem jest redefinicja nowoczesnej gościnności – podkreśla Jean-Yves Minet, Global Brand President, Midscale & Economy w Accor. – Naszą misją jest tworzenie designerskich przestrzeni, które zaspokajają potrzeby współczesnych podróżnych, oferując im komfort, unikalny styl i atmosferę w uczciwej cenie. W miarę naszego rozwoju skupiamy się na dostarczaniu stałej jakości i innowacyjnych doświadczeń, zapewniając, że TRIBE stanie się synonimem współczesnego podróżowania.

Segment lifestyle, balansujący między standaryzacją a personalizacją, dynamicznie rozwija się na całym świecie, odpowiadając na oczekiwania gości poszukujących innowacyjnych doświadczeń hotelowych.

W przyszłym roku marka otworzy swój pierwszy hotel w Polsce – TRIBE Krakow Old Town, oferujący 168 pokoi w samym centrum miasta, idealnych jako baza wypadowa do zwiedzania. Do dyspozycji odwiedzających będą stylowe wnętrza, inspirowane artystyczną wizją Davida Lyncha oraz szeroka gama udogodnień, takich jak restauracja, bar, a także strefa fitness i wellness. Poza hotelem w Krakowie, TRIBE planuje otworzyć obiekty w takich europejskich lokalizacjach jak Paryż Pantin/Francja (2025), Budapeszt Lotnisko/Węgry (2025) i Moguncja/Niemcy (2026).

Accor dostrzegł rosnące zapotrzebowanie na hotele lifestylowe odpowiadające stylowi życia współczesnych podróżników, zapewniając inwestorom i właścicielom atrakcyjną i nowoczesną propozycję dodaje Camil Yazbeck, Global Chief Development Officer, Premium, Midscale & Economy Division, Accor. – Łącząc lokalną żywiołowość z odważnym designem, TRIBE stworzył charakterystyczną przestrzeń, która przyciąga zarówno podróżnych, jak i mieszkańców szukających atrakcyjnych i stylowych miejsc. Dla partnerów i właścicieli TRIBE pozwala na generowanie wyższych wskaźników ADR (średniej stawki dziennej), a zoptymalizowane planowanie przestrzeni przekłada się na większe marże GOP (zysku operacyjnego brutto) i ostatecznie zwiększa zwrot z kapitału własnego. Co więcej, marka doskonale nadaje się również do konwersji istniejących obiektów, wspierając tym samym zobowiązania Accor i naszych partnerów w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnej rozbudowy sieci hotelowej.

Źródło: Accor

TRIBE rośnie w siłę – marka otwiera 20. hotel i szykuje się do premiery w Polsce

TRIBE rośnie w siłę – marka otwiera 20. hotel i szykuje się do premiery w Polsce

TRIBE zaprasza turystów do odkrywania rosnącego portfolio hoteli na całym świecie, w tym nowych lokalizacji w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Lifestylowa marka w przyszłym roku zadebiutuje w Polsce wraz z otwarciem TRIBE Krakow Old Town.

TRIBE, odważna i designerska marka Accor, konsekwentnie realizuje filozofię współczesnego, zaangażowanego hotelarstwa, otwierając 20. obiekt w swoim portfolio. Planując otwarcie kolejnych 40 hoteli w nadchodzących latach, marka pokazuje, że nowoczesność i wysoka jakość mogą iść w parze i być dostępne dla każdego.

– Otwarcie 20 hoteli TRIBE to dopiero początek naszej podróży, której celem jest redefinicja nowoczesnej gościnności – podkreśla Jean-Yves Minet, Global Brand President, Midscale & Economy w Accor. – Naszą misją jest tworzenie designerskich przestrzeni, które zaspokajają potrzeby współczesnych podróżnych, oferując im komfort, unikalny styl i atmosferę w uczciwej cenie. W miarę naszego rozwoju skupiamy się na dostarczaniu stałej jakości i innowacyjnych doświadczeń, zapewniając, że TRIBE stanie się synonimem współczesnego podróżowania.

Segment lifestyle, balansujący między standaryzacją a personalizacją, dynamicznie rozwija się na całym świecie, odpowiadając na oczekiwania gości poszukujących innowacyjnych doświadczeń hotelowych.

W przyszłym roku marka otworzy swój pierwszy hotel w Polsce – TRIBE Krakow Old Town, oferujący 168 pokoi w samym centrum miasta, idealnych jako baza wypadowa do zwiedzania. Do dyspozycji odwiedzających będą stylowe wnętrza, inspirowane artystyczną wizją Davida Lyncha oraz szeroka gama udogodnień, takich jak restauracja, bar, a także strefa fitness i wellness. Poza hotelem w Krakowie, TRIBE planuje otworzyć obiekty w takich europejskich lokalizacjach jak Paryż Pantin/Francja (2025), Budapeszt Lotnisko/Węgry (2025) i Moguncja/Niemcy (2026).

Accor dostrzegł rosnące zapotrzebowanie na hotele lifestylowe odpowiadające stylowi życia współczesnych podróżników, zapewniając inwestorom i właścicielom atrakcyjną i nowoczesną propozycję dodaje Camil Yazbeck, Global Chief Development Officer, Premium, Midscale & Economy Division, Accor. – Łącząc lokalną żywiołowość z odważnym designem, TRIBE stworzył charakterystyczną przestrzeń, która przyciąga zarówno podróżnych, jak i mieszkańców szukających atrakcyjnych i stylowych miejsc. Dla partnerów i właścicieli TRIBE pozwala na generowanie wyższych wskaźników ADR (średniej stawki dziennej), a zoptymalizowane planowanie przestrzeni przekłada się na większe marże GOP (zysku operacyjnego brutto) i ostatecznie zwiększa zwrot z kapitału własnego. Co więcej, marka doskonale nadaje się również do konwersji istniejących obiektów, wspierając tym samym zobowiązania Accor i naszych partnerów w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnej rozbudowy sieci hotelowej.

Źródło: Accor

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

IGHP: Od 15 maja bufety mogą funkcjonować w ogródkach restauracyjnych

Dobre planowanie i odpowiednia technologia. Jak restauratorzy mogą bezstresowo przetrwać okres świąteczny?

Aktywa hotelowe w Europie atrakcyjniejsze niż w Polsce

Jakub i Michał Budnik nowymi szefami kuchni w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel oraz Mazurkas Catering 360°

ibis tętni miejskim życiem. Hotelowa marka startuje z nową kampanią

Perspektywy Edukacji Zawodowej. Promocja zawodu technik hotelarstwa