TravelCamp – cykl marketingowych spotkań adresowanych do branży turystycznej i sektora HoReCa – znów zawita do stolicy Małopolski. Najbliższa edycja branżowego barcampu odbędzie się w czwartek, 22 czerwca w Browarze Lubicz.
Uczestnicy TravelCamp od 2010 roku dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu digital marketingu, rozmawiają o nowych trendach, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych.
Gościem specjalnym krakowskiej edycji TC będzie Magdalena Urbaniak, założycielka agencji MaxTractor, strateżka i szkoleniowiec w obszarze komunikacji i budowania marek, a także autorka blogów magdaurbaniak.com i tractormania.pl.
Eksperci tym razem będą rozmawiać o neuromarketingu, automatyzacji i wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Nie zabraknie też wskazówek, jak analizować dane i zwiększać widoczność stron turystycznych i hotelowych w wyszukiwarkach internetowych. Poza olbrzymią dawką wiedzy Piotr Kasperczak, organizator wydarzenia, zaplanował sporo czasu na dobrą zabawę i skuteczny networking.
– Chciałbym odkurzyć nieco ideę TravelCampu. Z każdą kolejną edycją będę wprowadzał też zmiany w formule spotkania, tak by jeszcze bardziej uatrakcyjnić wydarzenie i zaangażować do czynnego udziału jego uczestników – mówi Piotr Kasperczak, pomysłodawca eventu.
TravelCamp jest spotkaniem nieformalnym i niezależnym. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich, którzy pracują w branży travel lub sektorze horeca. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl.
Najbliższa 32. edycja spotkania rusza w czwartek, 22 czerwca, o g. 13.30 w Browarze Lubicz w Krakowie. Event szkoleniowy wspierają takie marki, jak Social WiFi, KWHotel, Noclegowo.pl oraz Generacja M.
Źródło: mat. pras.