aktualnosci

TravelCamp po kilku latach znów zawita do Krakowa!

TravelCamp po kilku latach znów zawita do Krakowa!

TravelCamp – cykl marketingowych spotkań adresowanych do branży turystycznej i sektora HoReCa – znów zawita do stolicy Małopolski. Najbliższa edycja branżowego barcampu odbędzie się w czwartek, 22 czerwca w Browarze Lubicz.

Uczestnicy TravelCamp od 2010 roku dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu digital marketingu, rozmawiają o nowych trendach, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych.

Gościem specjalnym krakowskiej edycji TC będzie Magdalena Urbaniak, założycielka agencji MaxTractor, strateżka i szkoleniowiec w obszarze komunikacji i budowania marek, a także autorka blogów magdaurbaniak.com i tractormania.pl.

Eksperci tym razem będą rozmawiać o neuromarketingu, automatyzacji i wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Nie zabraknie też wskazówek, jak analizować dane i zwiększać widoczność stron turystycznych i hotelowych w wyszukiwarkach internetowych. Poza olbrzymią dawką wiedzy Piotr Kasperczak, organizator wydarzenia, zaplanował sporo czasu na dobrą zabawę i skuteczny networking.

– Chciałbym odkurzyć nieco ideę TravelCampu. Z każdą kolejną edycją będę wprowadzał też zmiany w formule spotkania, tak by jeszcze bardziej uatrakcyjnić wydarzenie i zaangażować do czynnego udziału jego uczestników – mówi Piotr Kasperczak, pomysłodawca eventu.

TravelCamp jest spotkaniem nieformalnym i niezależnym. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich, którzy pracują w branży travel lub sektorze horeca. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl.

Najbliższa 32. edycja spotkania rusza w czwartek, 22 czerwca, o g. 13.30 w Browarze Lubicz w Krakowie. Event szkoleniowy wspierają takie marki, jak Social WiFi, KWHotel, Noclegowo.pl oraz Generacja M.

Źródło: mat. pras.

TravelCamp po kilku latach znów zawita do Krakowa!

TravelCamp po kilku latach znów zawita do Krakowa!

TravelCamp – cykl marketingowych spotkań adresowanych do branży turystycznej i sektora HoReCa – znów zawita do stolicy Małopolski. Najbliższa edycja branżowego barcampu odbędzie się w czwartek, 22 czerwca w Browarze Lubicz.

Uczestnicy TravelCamp od 2010 roku dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu digital marketingu, rozmawiają o nowych trendach, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych.

Gościem specjalnym krakowskiej edycji TC będzie Magdalena Urbaniak, założycielka agencji MaxTractor, strateżka i szkoleniowiec w obszarze komunikacji i budowania marek, a także autorka blogów magdaurbaniak.com i tractormania.pl.

Eksperci tym razem będą rozmawiać o neuromarketingu, automatyzacji i wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Nie zabraknie też wskazówek, jak analizować dane i zwiększać widoczność stron turystycznych i hotelowych w wyszukiwarkach internetowych. Poza olbrzymią dawką wiedzy Piotr Kasperczak, organizator wydarzenia, zaplanował sporo czasu na dobrą zabawę i skuteczny networking.

– Chciałbym odkurzyć nieco ideę TravelCampu. Z każdą kolejną edycją będę wprowadzał też zmiany w formule spotkania, tak by jeszcze bardziej uatrakcyjnić wydarzenie i zaangażować do czynnego udziału jego uczestników – mówi Piotr Kasperczak, pomysłodawca eventu.

TravelCamp jest spotkaniem nieformalnym i niezależnym. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich, którzy pracują w branży travel lub sektorze horeca. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl.

Najbliższa 32. edycja spotkania rusza w czwartek, 22 czerwca, o g. 13.30 w Browarze Lubicz w Krakowie. Event szkoleniowy wspierają takie marki, jak Social WiFi, KWHotel, Noclegowo.pl oraz Generacja M.

Źródło: mat. pras.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Tork wprowadza do sprzedaży maseczki na twarz

Kongres Hotel Management 2022. Fotorelacja!

Mercure Conacul Cozieni przywitał pierwszych gości

Rafał Rosiejak dołącza do zespołu zarządzającego ZR Hotele Kraków

Dynamiczny rozwój marki ibis Styles w Europie

Qualpro Partnerem Kongresu Hotel Management 2023