aktualnosci

„Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” – ruszyła kampania wspierająca branżę hotelarską

„Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” – ruszyła kampania wspierająca branżę hotelarską

Najnowsza kampania „Tak jak lubisz. Bezpośrednio” w kreatywny sposób promuje ideę rezerwacji bezpośrednich. Profitroom za jej pomocą chce pokazać, że rezerwacja noclegów bezpośrednio na stronach internetowych hoteli przynosi szereg korzyści zarówno hotelarzom, jak i podróżującym turystom. 

Rezerwacje bezpośrednie, czyli takie, których dokonujemy bezpośrednio na stronie hotelu i poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy, są tematem kampanii „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio”. Zawiera ona w sobie elementy edukacyjne – pokazujące, czym jest direct booking i z jakimi korzyściami dla podróżujących się wiąże. Jej celem jest zmiana nawyków rezerwacyjnych gości hotelowych.

– Wielu turystów podczas dokonywania rezerwacji noclegów nie ma świadomości korzyści wynikających z rezerwacji bezpośrednich. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest pośpiech i brak weryfikacji ofert hoteli w kilku źródłach, w tym przede wszystkim na stronach www hoteli. Rezerwacje w popularnych portalach pośredniczących czy biurach podróży często jest po prostu mniej opłacalne. Obecnie 37,31% gości w Polsce dokonuje rezerwacji bezpośrednio na stronie hotelu. Rok do roku obserwujemy wzrost tej liczby, co sugeruje, że rośnie także świadomość idei direct bookingu – zaznacza Arkadiusz Czerwiński, rzecznik prasowy Profitroom.

Kwestię promowania idei rezerwacji bezpośrednich skomentował również Ireneusz Węgłowski – Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, która jest jednym z partnerów organizowanej przez Profitroom akcji:

– Promowanie wśród opinii publicznej zalet dokonywania rezerwacji bezpośrednio w hotelach jest IGHP szczególnie bliskie. Od lat wspieramy kampanie zachęcające do bezpośredniego rezerwowania noclegów – zarówno akcje europejskie, organizowane przez HOTREC, jak i krajowe, których autorem jest Profitroom. Temat bezpośrednich rezerwacji poruszamy także na naszych spotkaniach i szkoleniach z hotelarzami. Każdego roku obserwujemy większą świadomość hotelarzy, którzy starają się obniżać udział portali rezerwacyjnych w ogólnej sprzedaży – mówi Ireneusz Węgłowski.

Przekaz w kampanii „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” skoncentrowany jest na spełnianiu specjalnych życzeń osób rezerwujących pobyt bezpośrednio na stronach hoteli, co stanowi jedną z zalet direct bookingu.

– Wśród nadrzędnych korzyści, o których należy pamiętać to oczywiście fakt, że oferty na stronach hoteli są nie tylko bardziej atrakcyjne cenowo, ale również posiadają rozbudowane i spersonalizowane pakiety usług, niedostępne u pośredników czy różne benefity wynikające z bezpośredniego kontaktu z hotelem. Zależy nam na tym, żeby ludzie zdawali sobie sprawę z szerokiej gamy korzyści, jakie daje im rezerwacja bezpośrednia – dodaje Arkadiusz Czerwiński.

Twarzą kampanii została aktorka filmowa i teatralna Ilona Ostrowska, znana m.in. z roli w serialu Ranczo. W ramach kampanii nakręcono spot promocyjny, utrzymany w nieszablonowej stylistyce oraz dedykowany landing page. Zaplanowano komunikację w mediach społecznościowych, w tym konkurs z nagrodami w postaci voucherów pobytowych do wybranych hoteli.

Kampania „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” potrwa do września bieżącego roku. W akcję zaangażowały się zarówno organizacje reprezentujące branżę, jak i same hotele, których wizytówki można znaleźć na stronie www.rezerwujbezposrednio.pl. Partnerami akcji są: Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego oraz Polskie Hotele Niezależne.

Więcej informacji znajduje się na stronie: https://rezerwujbezposrednio.pl/.

O Profitroom

Profitroom to firma, która dostawca technologii wspierających pozyskiwanie rezerwacji systemy rezerwacji większości polskich hoteli. Dostarczając rozwiązania wspierające hotelową sprzedaż i marketing online dążymy do budowania niezależności obiektów hotelowych w budowaniu przychodów.

Początki historii Profitroom sięgają 2008 roku. Zaczęło się od stworzenia silnika rezerwacyjnego Profitroom Booking Engine 360, który jest najbardziej efektywnym narzędziem na rynku umożliwiającym przyjmowanie na stronach www hoteli rezerwacji składanych przez gości. Nasze rozwiązania technologiczne znajdują się w kompleksowym narzędziu Profitroom Suite. W jego skład wchodzą również inne narzędzia cyfrowe wspierające efektywne zarządzanie sprzedażą i marketingiem przez hotelarzy.

Lata zdobywania doświadczenia i pozycji lidera na rodzimym rynku jest wykorzystywane obecnie podczas dynamicznego rozwoju marki na rynkach zagranicznych. Profitroom w tym momencie aktywnie współpracuje z hotelami obecnymi na 5 kontynentach w 56 krajach świata.

Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.profitroom.com/pl/

Źródło: Profitroom

„Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” – ruszyła kampania wspierająca branżę hotelarską

„Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” – ruszyła kampania wspierająca branżę hotelarską

Najnowsza kampania „Tak jak lubisz. Bezpośrednio” w kreatywny sposób promuje ideę rezerwacji bezpośrednich. Profitroom za jej pomocą chce pokazać, że rezerwacja noclegów bezpośrednio na stronach internetowych hoteli przynosi szereg korzyści zarówno hotelarzom, jak i podróżującym turystom. 

Rezerwacje bezpośrednie, czyli takie, których dokonujemy bezpośrednio na stronie hotelu i poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy, są tematem kampanii „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio”. Zawiera ona w sobie elementy edukacyjne – pokazujące, czym jest direct booking i z jakimi korzyściami dla podróżujących się wiąże. Jej celem jest zmiana nawyków rezerwacyjnych gości hotelowych.

– Wielu turystów podczas dokonywania rezerwacji noclegów nie ma świadomości korzyści wynikających z rezerwacji bezpośrednich. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest pośpiech i brak weryfikacji ofert hoteli w kilku źródłach, w tym przede wszystkim na stronach www hoteli. Rezerwacje w popularnych portalach pośredniczących czy biurach podróży często jest po prostu mniej opłacalne. Obecnie 37,31% gości w Polsce dokonuje rezerwacji bezpośrednio na stronie hotelu. Rok do roku obserwujemy wzrost tej liczby, co sugeruje, że rośnie także świadomość idei direct bookingu – zaznacza Arkadiusz Czerwiński, rzecznik prasowy Profitroom.

Kwestię promowania idei rezerwacji bezpośrednich skomentował również Ireneusz Węgłowski – Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, która jest jednym z partnerów organizowanej przez Profitroom akcji:

– Promowanie wśród opinii publicznej zalet dokonywania rezerwacji bezpośrednio w hotelach jest IGHP szczególnie bliskie. Od lat wspieramy kampanie zachęcające do bezpośredniego rezerwowania noclegów – zarówno akcje europejskie, organizowane przez HOTREC, jak i krajowe, których autorem jest Profitroom. Temat bezpośrednich rezerwacji poruszamy także na naszych spotkaniach i szkoleniach z hotelarzami. Każdego roku obserwujemy większą świadomość hotelarzy, którzy starają się obniżać udział portali rezerwacyjnych w ogólnej sprzedaży – mówi Ireneusz Węgłowski.

Przekaz w kampanii „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” skoncentrowany jest na spełnianiu specjalnych życzeń osób rezerwujących pobyt bezpośrednio na stronach hoteli, co stanowi jedną z zalet direct bookingu.

– Wśród nadrzędnych korzyści, o których należy pamiętać to oczywiście fakt, że oferty na stronach hoteli są nie tylko bardziej atrakcyjne cenowo, ale również posiadają rozbudowane i spersonalizowane pakiety usług, niedostępne u pośredników czy różne benefity wynikające z bezpośredniego kontaktu z hotelem. Zależy nam na tym, żeby ludzie zdawali sobie sprawę z szerokiej gamy korzyści, jakie daje im rezerwacja bezpośrednia – dodaje Arkadiusz Czerwiński.

Twarzą kampanii została aktorka filmowa i teatralna Ilona Ostrowska, znana m.in. z roli w serialu Ranczo. W ramach kampanii nakręcono spot promocyjny, utrzymany w nieszablonowej stylistyce oraz dedykowany landing page. Zaplanowano komunikację w mediach społecznościowych, w tym konkurs z nagrodami w postaci voucherów pobytowych do wybranych hoteli.

Kampania „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” potrwa do września bieżącego roku. W akcję zaangażowały się zarówno organizacje reprezentujące branżę, jak i same hotele, których wizytówki można znaleźć na stronie www.rezerwujbezposrednio.pl. Partnerami akcji są: Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego oraz Polskie Hotele Niezależne.

Więcej informacji znajduje się na stronie: https://rezerwujbezposrednio.pl/.

O Profitroom

Profitroom to firma, która dostawca technologii wspierających pozyskiwanie rezerwacji systemy rezerwacji większości polskich hoteli. Dostarczając rozwiązania wspierające hotelową sprzedaż i marketing online dążymy do budowania niezależności obiektów hotelowych w budowaniu przychodów.

Początki historii Profitroom sięgają 2008 roku. Zaczęło się od stworzenia silnika rezerwacyjnego Profitroom Booking Engine 360, który jest najbardziej efektywnym narzędziem na rynku umożliwiającym przyjmowanie na stronach www hoteli rezerwacji składanych przez gości. Nasze rozwiązania technologiczne znajdują się w kompleksowym narzędziu Profitroom Suite. W jego skład wchodzą również inne narzędzia cyfrowe wspierające efektywne zarządzanie sprzedażą i marketingiem przez hotelarzy.

Lata zdobywania doświadczenia i pozycji lidera na rodzimym rynku jest wykorzystywane obecnie podczas dynamicznego rozwoju marki na rynkach zagranicznych. Profitroom w tym momencie aktywnie współpracuje z hotelami obecnymi na 5 kontynentach w 56 krajach świata.

Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.profitroom.com/pl/

Źródło: Profitroom

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Nickel Development tworzy sieć resortów. Pierwszy powstanie w nadmorskiej miejscowości Grzybowo

Accor z wynikami finansowymi za trzeci kwartał 2023

Louvre Hotels Group dołącza do Foodsi, by zaprosić swoich sąsiadów do wspólnej walki z marnowaniem żywności

Wiosenna świeżość może trwać przez cały rok – słów kilka o odświeżaczach powietrza

Polska premiera najnowszej marki Accor w królewskim stylu w historycznej stolicy kraju

Travelist.pl świętuje 10 lat na polskim rynku