Łukasz Mączka awansował na stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w hotelu Crystal Mountain w Wiśle. Będzie odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii w pierwszym 5* gwiazdkowym hotelu w tym mieście.
Łukasz Mączka związany jest z branżą hotelarską od 10 lat. Karierę zawodową rozpoczął na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży i marketingu w hotelu Liburnia w Cieszynie. W kolejnych latach zarządzał butikowym obiektem Centrum Green Hill & SPA, a następnie w latach 2018-2022 pełnił funkcję dyrektora generalnego hotelu Premium w Wiśle. W kwietniu 2022 roku związał się z Crystal Mountain, gdzie pod swoje skrzydła wziął dział sprzedaży i rezerwacji.
Usytuowany w sercu Beskidów hotel Crystal Mountain posiada 491 komfortowych pokoi, z których rozpościerają się niesamowite widoki na panoramę gór oraz dolinę Wisły. W części rekreacyjno-wypoczynkowej obiektu mieści się SPA Dr Irena Eris, saunarium, a także nowoczesny, zaprojektowany z niezwykłym smakiem Aquapark Blue Lagoon. Goście mogą korzystać tu z basenu rekreacyjnego, wanien jacuzzi, brodzika z atrakcjami dla dzieci, zjeżdżalni, zewnętrznego basenu Infinity Pool oraz basenu Black Pool, przeznaczonego wyłącznie dla osób dorosłych.
W hotelu znajdują się dwie restauracje: Crystal, z menu à la carte oraz widokowa Panorama, w której serwowane są śniadania i obiadokolacje. W designerskim Lobby Barze można napić się drinka, zjeść deser lub zamówić drobne przekąski. Na najmłodszych Gości w obiekcie czeka moc atrakcji. Największą z nich jest kolorowy Kids Club z małpim gajem o powierzchni ponad 300 mkw. Nieco starsze dzieci rozrywkę znajdą w Fun Zone z automatami do gier zręcznościowych, piłkarzykami czy bilardem, a w Game Roomie z dostępem do konsol Xbox oraz PS5 z szerokim wyborem gier.