aktualnosci

Nowinki technologiczne Warsaw Marriott Hotel

Nowinki technologiczne Warsaw Marriott Hotel

Jak postcovidowa rzeczywistość wpływa na wykorzystanie nowinek technologicznych w hotelu? Odpowiedzią na najnowsze potrzeby gości w Warsaw Marriott Hotel po okresie pracy zdalnej i izolacji od współpracowników, stały się The Meeting Studios – najnowszy koncept sal konferencyjnych i boardroom’ów.

Dokładnie dwa lata temu, na drugim drugim piętrze Warsaw Marriott Hotel, otwarty został najnowszy koncept sal konferencyjnych wśród hoteli 5-gwiazdkowych w Warszawie „The Meeting Studios”. W związku z tą drugą rocznicą, Warsaw Marriott Hotel postanowił nieco przypomnieć o tym, co koncept sobą reprezentuje i co wnosi, jeśli chodzi o nowinki technologiczne. Sal konferencyjnych wybudowanych według najnowszego konceptu jest łącznie sześć, z możliwością połączenia studia 3+4. Całkowita powierzchnia sal wynosi 147 m2.

W całym kompleksie The Meeting Studios znajdziemy:

  1. Największą salę w układzie teatralnym mieszczącą do 30 osób.
  2. 5 sal mieszczących od 8 do 14 osób w układzie konferencyjnym.
  3. Każda z sal ma jest wyposażona w lodówki uzupełnione o zróżnicowany wybór napoi bezalkoholowych, notatniki i długopisy dla uczestników, a przestrzeń wspólna – dostęp do kawy i herbaty przez cały dzień.
  4. Pakiet konferencyjny jest skalkulowany w oparciu o nielimitowany dostęp do napoi w sali oraz w przestrzeni wspólnej.

Jesli chodzi o ogólną charakterystykę tych sal, z pewnością wyróżniają je:

  1. System okien ze zmienną przejrzystością, które umożliwiają otworzenie widoku na cały kompleks, lub też wyciemnienie szyb, aby stworzyć kamperalną przestrzeń.
  2. Panel do indywidualnego sterowania klimatyzacją, światłem, i obrazem.
  3. 75’ calowe telewizory LG, a także podwieszony laserowy projektor 5000 lm.
  4. Transmisja Full HD – tzn. 60 klatek na sekundę, co jest gwarantem jakości na najwyższym 5-gwiazdkowym poziomie.

Wyposażenie tychże sal, jest na tyle rozbudowane, że warto przyjść jedynie ze swoim laptopem lub prezentacją zamieszczoną na pendrive lub innym dysku, pamięci zewnętrznej. Aby nie być gołosłownym, śpieszymy z informacją, jakich nowinek technologicznych, można się tu spodziewać:

Najnowsze technologie zastosowane w kompleksie The Meeting Studios:

  1. Indukcyjne ładowarki do telefonów komórkowych.
  2. Urządzenia Creston Mercury do przeprowadzania tele-konferencji na: Zoom, MSTeams, Skype oraz na wszystkich innych dostępnych obecnie komunikatorach.
  3. Przyłącza stołowe umożliwiające przewodową dystrybucję sygnału a także bezprzewodową prezentację.
  4. Kamery i mikrofony kierunkowe, które reagują na ruch i przemieszczają się za prelegentami.
  5. Telekonferencja udźwignie także połączenie międzynarodowe dla łącznie 30 osób w jednym czasie o bardzo wysokiej jakości dźwięku i obrazu dla wszystkich osób zabierających głos podczas dyskusji.
  6. Zapewnione jest 100% gwarancji bezpieczeństwa, jeśli chodzi o dane – żadne z urządzeń nie ma funkcji przechowywania prezentowanych danych, co oznacza, że nawet w przypadku prezentacji materiałów wrażliwych tj. dane finansowe, bądźcie pewni, iż nikt inny nie będzie miał do nich dostępu.

Co łączy cały kompleks The Meeting Studios?

Odpowiedź jest prosta – przestrzeń networkingowa. Możesz zorganizować spotkanie w Warsaw Marriott Hotel dla wszystkich swoich sześciu oddziałów w Polsce – każdy w odrębnej sali. Następnie spotkać się na wspólnym lunch’u w co-working space. Jest to również idealne miejsce do świętowania sukcesów – jubileusze, rocznice, urodziny, nowy produkt, innowacja. Mobilny bufet w strefie co-working umożliwia organizacje gotowania na żywo przez szefa kuchni, a także organizacje zróżnicowanych stacji z daniami kuchni międzynarodowej.

W tym oto oryginalnym miejscu w Warszawie są serwowane:

  • zdrowe przekąski podczas przerw kawowych,
  • nowe menu stworzone w oparciu o najnowsze trendy kulinarne w tym dieta wegańska, wegetariańska, bezmięsna itp.

Wyodrębnienie sal, jako indywidualnych przestrzeni, sprawia, iż spełniają one jednocześnie wszystkie wymogi sanitarne o jakich mowa w najnowszych przepisach i zaleceniach dotyczących organizacji spotkań.

The Meeting Studios to nie wszystko jesli chodzi o najnowsze technologie w Warsaw Marriott Hotel. W ostatnim miesiącu, jako nowinkę technologiczną w hotelu, wprowadzone zostały roboty PUDU (LSI Software).  Zadaniem jednego z nich jest witanie gości w  lobby oraz eksponowanie promocji kurkowego menu, będącego sezonowo w ofercie Restauracji Floor No2.

Drugi robot jest niesamowitym pomocnikiem dla zespołu pracującego w Lobby Barze. Robot zaprogramowany jest do dostarczania dań i napoi bezpośrednio do każdego stolika. Jest to niezwykła pomoc dla naszej obsługi i ogromna radość dla naszych gości, którzy od ostatnich tygodni wykazują zachwyt nad tym rozwiązaniem. Roboty budzą entuzjazm wśród rodziców i dzieci, ponieważ nie można ich zobaczyć w żadnym innym miejscu dostępnym w Warszawie.

Źródło: Warsaw Mariott Hotel

Nowinki technologiczne Warsaw Marriott Hotel

Nowinki technologiczne Warsaw Marriott Hotel

Jak postcovidowa rzeczywistość wpływa na wykorzystanie nowinek technologicznych w hotelu? Odpowiedzią na najnowsze potrzeby gości w Warsaw Marriott Hotel po okresie pracy zdalnej i izolacji od współpracowników, stały się The Meeting Studios – najnowszy koncept sal konferencyjnych i boardroom’ów.

Dokładnie dwa lata temu, na drugim drugim piętrze Warsaw Marriott Hotel, otwarty został najnowszy koncept sal konferencyjnych wśród hoteli 5-gwiazdkowych w Warszawie „The Meeting Studios”. W związku z tą drugą rocznicą, Warsaw Marriott Hotel postanowił nieco przypomnieć o tym, co koncept sobą reprezentuje i co wnosi, jeśli chodzi o nowinki technologiczne. Sal konferencyjnych wybudowanych według najnowszego konceptu jest łącznie sześć, z możliwością połączenia studia 3+4. Całkowita powierzchnia sal wynosi 147 m2.

W całym kompleksie The Meeting Studios znajdziemy:

  1. Największą salę w układzie teatralnym mieszczącą do 30 osób.
  2. 5 sal mieszczących od 8 do 14 osób w układzie konferencyjnym.
  3. Każda z sal ma jest wyposażona w lodówki uzupełnione o zróżnicowany wybór napoi bezalkoholowych, notatniki i długopisy dla uczestników, a przestrzeń wspólna – dostęp do kawy i herbaty przez cały dzień.
  4. Pakiet konferencyjny jest skalkulowany w oparciu o nielimitowany dostęp do napoi w sali oraz w przestrzeni wspólnej.

Jesli chodzi o ogólną charakterystykę tych sal, z pewnością wyróżniają je:

  1. System okien ze zmienną przejrzystością, które umożliwiają otworzenie widoku na cały kompleks, lub też wyciemnienie szyb, aby stworzyć kamperalną przestrzeń.
  2. Panel do indywidualnego sterowania klimatyzacją, światłem, i obrazem.
  3. 75’ calowe telewizory LG, a także podwieszony laserowy projektor 5000 lm.
  4. Transmisja Full HD – tzn. 60 klatek na sekundę, co jest gwarantem jakości na najwyższym 5-gwiazdkowym poziomie.

Wyposażenie tychże sal, jest na tyle rozbudowane, że warto przyjść jedynie ze swoim laptopem lub prezentacją zamieszczoną na pendrive lub innym dysku, pamięci zewnętrznej. Aby nie być gołosłownym, śpieszymy z informacją, jakich nowinek technologicznych, można się tu spodziewać:

Najnowsze technologie zastosowane w kompleksie The Meeting Studios:

  1. Indukcyjne ładowarki do telefonów komórkowych.
  2. Urządzenia Creston Mercury do przeprowadzania tele-konferencji na: Zoom, MSTeams, Skype oraz na wszystkich innych dostępnych obecnie komunikatorach.
  3. Przyłącza stołowe umożliwiające przewodową dystrybucję sygnału a także bezprzewodową prezentację.
  4. Kamery i mikrofony kierunkowe, które reagują na ruch i przemieszczają się za prelegentami.
  5. Telekonferencja udźwignie także połączenie międzynarodowe dla łącznie 30 osób w jednym czasie o bardzo wysokiej jakości dźwięku i obrazu dla wszystkich osób zabierających głos podczas dyskusji.
  6. Zapewnione jest 100% gwarancji bezpieczeństwa, jeśli chodzi o dane – żadne z urządzeń nie ma funkcji przechowywania prezentowanych danych, co oznacza, że nawet w przypadku prezentacji materiałów wrażliwych tj. dane finansowe, bądźcie pewni, iż nikt inny nie będzie miał do nich dostępu.

Co łączy cały kompleks The Meeting Studios?

Odpowiedź jest prosta – przestrzeń networkingowa. Możesz zorganizować spotkanie w Warsaw Marriott Hotel dla wszystkich swoich sześciu oddziałów w Polsce – każdy w odrębnej sali. Następnie spotkać się na wspólnym lunch’u w co-working space. Jest to również idealne miejsce do świętowania sukcesów – jubileusze, rocznice, urodziny, nowy produkt, innowacja. Mobilny bufet w strefie co-working umożliwia organizacje gotowania na żywo przez szefa kuchni, a także organizacje zróżnicowanych stacji z daniami kuchni międzynarodowej.

W tym oto oryginalnym miejscu w Warszawie są serwowane:

  • zdrowe przekąski podczas przerw kawowych,
  • nowe menu stworzone w oparciu o najnowsze trendy kulinarne w tym dieta wegańska, wegetariańska, bezmięsna itp.

Wyodrębnienie sal, jako indywidualnych przestrzeni, sprawia, iż spełniają one jednocześnie wszystkie wymogi sanitarne o jakich mowa w najnowszych przepisach i zaleceniach dotyczących organizacji spotkań.

The Meeting Studios to nie wszystko jesli chodzi o najnowsze technologie w Warsaw Marriott Hotel. W ostatnim miesiącu, jako nowinkę technologiczną w hotelu, wprowadzone zostały roboty PUDU (LSI Software).  Zadaniem jednego z nich jest witanie gości w  lobby oraz eksponowanie promocji kurkowego menu, będącego sezonowo w ofercie Restauracji Floor No2.

Drugi robot jest niesamowitym pomocnikiem dla zespołu pracującego w Lobby Barze. Robot zaprogramowany jest do dostarczania dań i napoi bezpośrednio do każdego stolika. Jest to niezwykła pomoc dla naszej obsługi i ogromna radość dla naszych gości, którzy od ostatnich tygodni wykazują zachwyt nad tym rozwiązaniem. Roboty budzą entuzjazm wśród rodziców i dzieci, ponieważ nie można ich zobaczyć w żadnym innym miejscu dostępnym w Warszawie.

Źródło: Warsaw Mariott Hotel

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Nowy napęd GEZE F1200+ do dużych i ciężkich okien

Działania, które dają nam siłę – Warsaw Marriott Hotel o mijającym roku 2022

Hotel Szczawnica Park **** dołączył do Grupy Polskie Hotele Niezależne

Crowne Plaza Warsaw – The HUB z prestiżową nagrodą World Travel Awards

Ruszyły zapisy na Hotel Marketing Conference 2023

Hotel Saski w Krakowie z nagrodą MP Power Awards