aktualnosci

Narzędzia Profitroom na czołowych lokatach w światowym rankingu Hotel Tech Awards 2023!

Narzędzia Profitroom na czołowych lokatach w światowym rankingu Hotel Tech Awards 2023!

Profitroom – dostawca technologii rezerwacyjnych dla większości polskich obiektów hotelowych – został nagrodzony w międzynarodowym konkursie Hotel Tech Awards 2023. Produkty firmy takie jak silnik rezerwacji, strony internetowe czy CRM hotelowy znalazły się na podium pokonując setki innych firm. Przy wyborze wiodących dostawców technologii hotelowych kluczowe znaczenie miały głosy hotelarzy.

Hotel Tech Report to amerykański portal pozyskujący opinie na temat technologii obecnych w branży hotelowej. W ostatnim kwartale 2022 roku organizował Hotel Tech Awards, konkurs który wyłania finalistów na podstawie specjalnego algorytmu. –

– Zasada wyliczania punktów konkursowych składa się z wielu kryteriów. Największą wagę przykłada się do ocen hotelarzy korzystających z naszych narzędzi. Serwis prosi chociażby o ocenę łatwości obsługi systemu czy wartości jaką dają narzędzia. Dodatkowo uwzględnia również wskaźniki świadczące o jakości firmy takie jak: liczba zatrudnionych pracowników, listę integracji, czy rekomendacje partnerów biznesowych – wyjaśnia Arkadiusz Czerwiński, rzecznik Profitroom.

W trakcie konkursu który trwał od 1 września do 15 grudnia hotelarze z całego świata pozostawili ponad 16.000 recenzji o dostawcach, z których rozwiązań technologicznych korzystają na co dzień w swoich obiektach. Mowa tutaj o narzędziach z zakresu operacji, marketingu, revenue managementu czy guest experience. Profitroom konkurował w pięciu kategoriach i podobnie jak miało to miejsce w roku ubiegłym jego produkty i usługi znalazły się w TOP5. Miejsca na podium zajęły odpowiednio:

  • 2. miejsce Profitroom Booking Engine 360 w kategorii hotelowy silnik rezerwacji,
  • 2. miejsce Profitroom Marketing Automation w kategorii hotelowy CRM & E-mail marketing
  • 2. miejsce Profitroom Websites w kategorii stron internetowych dla hoteli.

Sukces polskiej firmy w tegorocznym konkursie jest kontynuacją docenienia dostawcy przez branżę hotelową z ubiegłych edycji. – Kolejny rok z rzędu udowadniamy, że rozwijana przez nas technologia dla branży hotelowej jest światowej jakości. Otrzymane wyróżnienie jest dla nas dodatkową motywacją, aby cały czas rozwijać nasze produkty i usługi, które mają przynosić Hotelarzom jak najwięcej rezerwacji – skomentował Marcin Dragan, założyciel Profitroom.

Profitroom przez hotelarzy i jury został szczególnie doceniony za wkład w zwiększanie hotelowych przychodów, łatwość korzystania z systemu oraz bieżącą obsługę. Wynikiem tego jest otrzymany certyfikat GCSC Global Customer Support Certification Level III. – Po lekturze wystawionych recenzji od hotelarzy jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że doceniana jest nie tylko jakość produktów, ale również działania dedykowanych opiekunów klienta czy support. Cieszymy się, że nasze wysiłki, aby wspólnie z hotelarzami rozwijać strategie direct booking mają odzwierciedlenie zarówno w świetnych wynikach naszych klientów oraz w recenzjach. – podsumowała Joanna Kulesza, Head of Customer Success.

Narzędzia Profitroom na czołowych lokatach w światowym rankingu Hotel Tech Awards 2023!

Narzędzia Profitroom na czołowych lokatach w światowym rankingu Hotel Tech Awards 2023!

Profitroom – dostawca technologii rezerwacyjnych dla większości polskich obiektów hotelowych – został nagrodzony w międzynarodowym konkursie Hotel Tech Awards 2023. Produkty firmy takie jak silnik rezerwacji, strony internetowe czy CRM hotelowy znalazły się na podium pokonując setki innych firm. Przy wyborze wiodących dostawców technologii hotelowych kluczowe znaczenie miały głosy hotelarzy.

Hotel Tech Report to amerykański portal pozyskujący opinie na temat technologii obecnych w branży hotelowej. W ostatnim kwartale 2022 roku organizował Hotel Tech Awards, konkurs który wyłania finalistów na podstawie specjalnego algorytmu. –

– Zasada wyliczania punktów konkursowych składa się z wielu kryteriów. Największą wagę przykłada się do ocen hotelarzy korzystających z naszych narzędzi. Serwis prosi chociażby o ocenę łatwości obsługi systemu czy wartości jaką dają narzędzia. Dodatkowo uwzględnia również wskaźniki świadczące o jakości firmy takie jak: liczba zatrudnionych pracowników, listę integracji, czy rekomendacje partnerów biznesowych – wyjaśnia Arkadiusz Czerwiński, rzecznik Profitroom.

W trakcie konkursu który trwał od 1 września do 15 grudnia hotelarze z całego świata pozostawili ponad 16.000 recenzji o dostawcach, z których rozwiązań technologicznych korzystają na co dzień w swoich obiektach. Mowa tutaj o narzędziach z zakresu operacji, marketingu, revenue managementu czy guest experience. Profitroom konkurował w pięciu kategoriach i podobnie jak miało to miejsce w roku ubiegłym jego produkty i usługi znalazły się w TOP5. Miejsca na podium zajęły odpowiednio:

  • 2. miejsce Profitroom Booking Engine 360 w kategorii hotelowy silnik rezerwacji,
  • 2. miejsce Profitroom Marketing Automation w kategorii hotelowy CRM & E-mail marketing
  • 2. miejsce Profitroom Websites w kategorii stron internetowych dla hoteli.

Sukces polskiej firmy w tegorocznym konkursie jest kontynuacją docenienia dostawcy przez branżę hotelową z ubiegłych edycji. – Kolejny rok z rzędu udowadniamy, że rozwijana przez nas technologia dla branży hotelowej jest światowej jakości. Otrzymane wyróżnienie jest dla nas dodatkową motywacją, aby cały czas rozwijać nasze produkty i usługi, które mają przynosić Hotelarzom jak najwięcej rezerwacji – skomentował Marcin Dragan, założyciel Profitroom.

Profitroom przez hotelarzy i jury został szczególnie doceniony za wkład w zwiększanie hotelowych przychodów, łatwość korzystania z systemu oraz bieżącą obsługę. Wynikiem tego jest otrzymany certyfikat GCSC Global Customer Support Certification Level III. – Po lekturze wystawionych recenzji od hotelarzy jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że doceniana jest nie tylko jakość produktów, ale również działania dedykowanych opiekunów klienta czy support. Cieszymy się, że nasze wysiłki, aby wspólnie z hotelarzami rozwijać strategie direct booking mają odzwierciedlenie zarówno w świetnych wynikach naszych klientów oraz w recenzjach. – podsumowała Joanna Kulesza, Head of Customer Success.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Hotel Moxy Warsaw Praga doceniony przez gości

Centrum szkoleniowe najwyższych lotów

Belmonte Hotel***** z nowym Dyrektorem F&B

W Pobierowie powstanie Hotel Linea Mare projektu Q2Studio

Różnorodność: Ulubione jedzenie na wynos świecie

Rośnie zapotrzebowanie na środki czystości przyjazne środowisku