aktualnosci

Marki Kyriad i Tulip Inn debiutują nad Wisłą

Marki Kyriad i Tulip Inn debiutują nad Wisłą

W najbliższych miesiącach oferta Louvre Hotels Group w Polsce poszerzy się o trzynowe lokalizacje – dwa miejskie hotele w sercu Wrocławia działające pod szyldami marek Kyriad i Tulip Inn oraz wypoczynkowy hotel marki Kyriad w karkonoskich Wojcieszycach.

Kyriad Duet i Tulip Inn Patiowe Wrocławiu

Do wrocławskiego portfolio marek Louvre Hotels Group, obejmującego dotychczas hotele Campanile Wrocław Centrum i Campanile Wrocław Stare Miasto, dołączą dwa trzygwiazdkowe obiekty położone w samym sercu miasta.Kyriad Duet to przytulny, liczący 40 pokoi hotel zlokalizowany przy ulicy św. Mikołaja 47/48. Od Rynku Starego Miasta obiekt dzieli zaledwie kilka minut spaceru. Liczący 50 pokoi Tulip Inn Patio znajduje się z kolei przy ulicy Kiełbaśnicza 25w uroczej kamienicy położonej w samym sercu Starego Miasta, naprzeciwko gotyckiej Bazyliki św. Elżbiety. Obydwa hotele należą do czołówki wrocławskiego rynku hospitality od blisko 20 lat. Swoją działalność pod nowymi szyldami kontynuować będą w ramach umowy franczyzowej między Louvre Hotels Group a inwestorem – lubelską Grupą Żagiel i spółką CRH Patio.

– Szybki rozwój Louvre Hotels Group w skali międzynarodowej i wzmocnienie jej pozycji na polskim rynku budzi szacunek i napawa optymizmem. Dołączenie do silnej i dynamicznej grupy hotelowej stanowi ważny moment w rozwoju branży hotelarskiej Grupy Żagiel. Dla naszych hoteli, które wkrótce rozpoczną działalność pod markami Kyriad i Tulip Inn, to nowy etap rozwoju oznaczający poszerzenie bazy klientów, dostęp do najnowszych trendów, nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych i technologicznych, a przede wszystkim wartościowe i solidne partnerstwo. Czeka nas sporo zmian i bardzo dużo pracy, ale jesteśmy na to gotowi. Mamy ambitne cele i duże nadzieje związane z nowym wizerunkiem naszych hoteli i powrotem gości zniechęconych chwilowo pandemią i niepewnością związaną z dramatem rozgrywającym się za polską wschodnią granicą – mówi Agnieszka Nowicka, prezes zarządu Patio sp. z o.o.

Kyriad Wojcieszyce

Kydriad Wojcieszyce to trzygwiazdkowy hotel w stylu górskiego resortu położony w jednej z najbardziej malowniczych wsi w Kotlinie Jeleniogórskiej, u stóp Karkonoszy, nieopodal uzdrowiska w Cieplicach-Śląskich Zdroju i zaledwie siedem kilometrów od Jeleniej Góry. W hotelu na gości indywidualnych i biznesowych czeka 115 pokoi oraz kompleksowe zaplecze konferencyjno-bankietowe. Obiekt powstał w wyniku przebudowy byłego hotelu Jan, a swoją działalność pod nowym szyldem kontynuować będzie w ramach umowy franczyzowej między Louvre Hotels Group a inwestorem – spółką Rodzinne Resorty i spółką WIK Capital.

Louvre Hotels Group jest głównym graczem w światowej branży hotelarskiej. Jednak siła marki to nie tylko liczba obiektów w portfolio. To przemyślana strategia oparta na wartościach, które kreują międzynarodowe trendy w hotelarstwie. Uruchamiając wraz z inwestorem, firmą Rodzinne Resorty, hotel Kyriad Wojcieszyce, wdrażamy na rodzimym rynku wyjątkową filozofię marki, którą już wkrótce będą mogli poznać pierwsi goście hotelowi. Jesteśmy pewni, że ich spotkanie ze szczególną jakością zawartą w DNA Louvre Hotels Group stanowić będzie wyjątkowe, inspirujące doświadczenie. Cieszymy się, że możemy być jego częścią – mówi Krzysztof Wiśniewski, członek zarządu, Rodzinne Resorty.

Marki Kyriad i Tulip Inn debiutują nad Wisłą

Marki Kyriad i Tulip Inn debiutują nad Wisłą

W najbliższych miesiącach oferta Louvre Hotels Group w Polsce poszerzy się o trzynowe lokalizacje – dwa miejskie hotele w sercu Wrocławia działające pod szyldami marek Kyriad i Tulip Inn oraz wypoczynkowy hotel marki Kyriad w karkonoskich Wojcieszycach.

Kyriad Duet i Tulip Inn Patiowe Wrocławiu

Do wrocławskiego portfolio marek Louvre Hotels Group, obejmującego dotychczas hotele Campanile Wrocław Centrum i Campanile Wrocław Stare Miasto, dołączą dwa trzygwiazdkowe obiekty położone w samym sercu miasta.Kyriad Duet to przytulny, liczący 40 pokoi hotel zlokalizowany przy ulicy św. Mikołaja 47/48. Od Rynku Starego Miasta obiekt dzieli zaledwie kilka minut spaceru. Liczący 50 pokoi Tulip Inn Patio znajduje się z kolei przy ulicy Kiełbaśnicza 25w uroczej kamienicy położonej w samym sercu Starego Miasta, naprzeciwko gotyckiej Bazyliki św. Elżbiety. Obydwa hotele należą do czołówki wrocławskiego rynku hospitality od blisko 20 lat. Swoją działalność pod nowymi szyldami kontynuować będą w ramach umowy franczyzowej między Louvre Hotels Group a inwestorem – lubelską Grupą Żagiel i spółką CRH Patio.

– Szybki rozwój Louvre Hotels Group w skali międzynarodowej i wzmocnienie jej pozycji na polskim rynku budzi szacunek i napawa optymizmem. Dołączenie do silnej i dynamicznej grupy hotelowej stanowi ważny moment w rozwoju branży hotelarskiej Grupy Żagiel. Dla naszych hoteli, które wkrótce rozpoczną działalność pod markami Kyriad i Tulip Inn, to nowy etap rozwoju oznaczający poszerzenie bazy klientów, dostęp do najnowszych trendów, nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych i technologicznych, a przede wszystkim wartościowe i solidne partnerstwo. Czeka nas sporo zmian i bardzo dużo pracy, ale jesteśmy na to gotowi. Mamy ambitne cele i duże nadzieje związane z nowym wizerunkiem naszych hoteli i powrotem gości zniechęconych chwilowo pandemią i niepewnością związaną z dramatem rozgrywającym się za polską wschodnią granicą – mówi Agnieszka Nowicka, prezes zarządu Patio sp. z o.o.

Kyriad Wojcieszyce

Kydriad Wojcieszyce to trzygwiazdkowy hotel w stylu górskiego resortu położony w jednej z najbardziej malowniczych wsi w Kotlinie Jeleniogórskiej, u stóp Karkonoszy, nieopodal uzdrowiska w Cieplicach-Śląskich Zdroju i zaledwie siedem kilometrów od Jeleniej Góry. W hotelu na gości indywidualnych i biznesowych czeka 115 pokoi oraz kompleksowe zaplecze konferencyjno-bankietowe. Obiekt powstał w wyniku przebudowy byłego hotelu Jan, a swoją działalność pod nowym szyldem kontynuować będzie w ramach umowy franczyzowej między Louvre Hotels Group a inwestorem – spółką Rodzinne Resorty i spółką WIK Capital.

Louvre Hotels Group jest głównym graczem w światowej branży hotelarskiej. Jednak siła marki to nie tylko liczba obiektów w portfolio. To przemyślana strategia oparta na wartościach, które kreują międzynarodowe trendy w hotelarstwie. Uruchamiając wraz z inwestorem, firmą Rodzinne Resorty, hotel Kyriad Wojcieszyce, wdrażamy na rodzimym rynku wyjątkową filozofię marki, którą już wkrótce będą mogli poznać pierwsi goście hotelowi. Jesteśmy pewni, że ich spotkanie ze szczególną jakością zawartą w DNA Louvre Hotels Group stanowić będzie wyjątkowe, inspirujące doświadczenie. Cieszymy się, że możemy być jego częścią – mówi Krzysztof Wiśniewski, członek zarządu, Rodzinne Resorty.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Antybakteryjne tapety Muraspec

Targi HORECA®/GASTROFOOD/ENOEXPO® powrót w wielkim stylu

W Krynicy-Zdroju otwarto 4-gwiazdkowy hotel

Stay inn z pomocą dla Ukraińskich domów dziecka i szpitali polowych

Anna Chwałko dyrektor regionalną IGHP na Śląsku

Kongres Hotel Management 2022. Fotorelacja!