aktualnosci

Jolanta Gawryś objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Belmonte Hotel***** w Krynicy-Zdroju

Jolanta Gawryś objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Belmonte Hotel***** w Krynicy-Zdroju

Od września br. Jolanta Gawryś objęła stanowisko Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Belmonte Hotel ***** w Krynicy-Zdrój. Po etapie pre openingu jej główne działania nastawione będą na promocję i budowanie marki Belmonte, otwarcie obiektu na rynek MICE, wdrażanie polityki cenowej, wejście w nowe segmenty odbiorców, przygotowanie hotelu do dużych realizacji eventowych.

– Marka Belmonte mocno weszła na rynek z nowym i bezkompromisowym brandem hotelowym. Wspólnie z zespołem będziemy pracować nad spójną polityką sprzedażową i marketingową, ale także nad realizacjami eventowymi, które będą ważną częścią działalności hotelu. W niedalekiej przyszłości będzie to jedna z najczęściej wybieranych marek hotelowych na południu Polski przez segment MICE  – komentuje swoje przejście Jolanta Gawryś, absolwentka mgr Zarządzania ze specjalizacją PR i komunikacja Społeczna w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, która od 10 lat związana jest z branżą hotelarską.

Swoją karierę zawodową rozpoczynała w Krynicy, na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży i Marketingu w Hotelu Prezydent ****. Następnie obejmowała stanowisko Kierownika Sprzedaży i Marketingu w Hotelu Heron ***** budując i kierując zespołem sprzedaży podczas preopeningu obiektu i wdrażając strategię marketingową wraz z wejściem marki na rynek. Kolejny etap to Grupa Thermaleo i stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, gdzie odpowiedzialna była za prowadzenie działań marketingowych, rebranding marek, działania sprzedażowe skierowane do klienta indywidualnego i rynku MICE w obiektach hotelowych, restauracjach, obiektach m.im. Modrzewie Park Hotel *****, eventowych tj Centrum Kongresowe Szczawnica – Dworek Gościnny grupy na terenie Szczawnicy oraz budowanie wizerunku i wdrażanie nowego obiektu – etap preopeningu hotelu Pieniny Grand.

Belmonte Hotel ***** Krynica Zdrój to nowo otwarty hotel z 251 pokojami i apartamentami z widokiem na góry i ogród, przestrzenią konferencyjną o wielkości 420m2, Moon SPA z 9 gabinetami oferującymi zabiegi SPA w myśl filozofii wellbeing, restauracją i barem Aura oferującą autorską kuchnię Szefa Kuchni Mirosława Jabłońskiego oraz zapleczem atrakcji dodatkowych ukierunkowanych zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i dorosłych.

Jolanta Gawryś objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Belmonte Hotel***** w Krynicy-Zdroju

Jolanta Gawryś objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Belmonte Hotel***** w Krynicy-Zdroju

Od września br. Jolanta Gawryś objęła stanowisko Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Belmonte Hotel ***** w Krynicy-Zdrój. Po etapie pre openingu jej główne działania nastawione będą na promocję i budowanie marki Belmonte, otwarcie obiektu na rynek MICE, wdrażanie polityki cenowej, wejście w nowe segmenty odbiorców, przygotowanie hotelu do dużych realizacji eventowych.

– Marka Belmonte mocno weszła na rynek z nowym i bezkompromisowym brandem hotelowym. Wspólnie z zespołem będziemy pracować nad spójną polityką sprzedażową i marketingową, ale także nad realizacjami eventowymi, które będą ważną częścią działalności hotelu. W niedalekiej przyszłości będzie to jedna z najczęściej wybieranych marek hotelowych na południu Polski przez segment MICE  – komentuje swoje przejście Jolanta Gawryś, absolwentka mgr Zarządzania ze specjalizacją PR i komunikacja Społeczna w Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, która od 10 lat związana jest z branżą hotelarską.

Swoją karierę zawodową rozpoczynała w Krynicy, na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży i Marketingu w Hotelu Prezydent ****. Następnie obejmowała stanowisko Kierownika Sprzedaży i Marketingu w Hotelu Heron ***** budując i kierując zespołem sprzedaży podczas preopeningu obiektu i wdrażając strategię marketingową wraz z wejściem marki na rynek. Kolejny etap to Grupa Thermaleo i stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, gdzie odpowiedzialna była za prowadzenie działań marketingowych, rebranding marek, działania sprzedażowe skierowane do klienta indywidualnego i rynku MICE w obiektach hotelowych, restauracjach, obiektach m.im. Modrzewie Park Hotel *****, eventowych tj Centrum Kongresowe Szczawnica – Dworek Gościnny grupy na terenie Szczawnicy oraz budowanie wizerunku i wdrażanie nowego obiektu – etap preopeningu hotelu Pieniny Grand.

Belmonte Hotel ***** Krynica Zdrój to nowo otwarty hotel z 251 pokojami i apartamentami z widokiem na góry i ogród, przestrzenią konferencyjną o wielkości 420m2, Moon SPA z 9 gabinetami oferującymi zabiegi SPA w myśl filozofii wellbeing, restauracją i barem Aura oferującą autorską kuchnię Szefa Kuchni Mirosława Jabłońskiego oraz zapleczem atrakcji dodatkowych ukierunkowanych zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i dorosłych.

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Polacy planują wyjazdy wakacyjne, większość deklaruje wakacje w Polsce

Hotel Stary Tartak dołączył do Grupy Polskie Hotele Niezależne

Ankieta IGHP. Hotelarze podsumowują sezon wakacyjny

Zakopiański Radisson Blu z dodatkową piątą gwiazdką

Nowy obiekt apartamentowy w Szklarskiej Porębie zbuduje Nickel Development

„Masters of Travel” – wspólna inicjatywa Accor i czołowych europejskich korporacji