aktualnosci

Jedyny i wyjątkowy Kongres Hotel Management! Merytorycznie, profesjonalnie i zawsze z uśmiechem…

Jedyny i wyjątkowy Kongres Hotel Management! Merytorycznie, profesjonalnie i zawsze z uśmiechem…

Kwietniowa edycja Kongresu Hotel Management 2024 w DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Centre zgromadziła ponad 300 osób z branży hotelarskiej. Chcemy z całego serca podziękować wszystkim uczestnikom, prelegentom, panelistom i partnerom za wspólne wydarzenie. Gdy uczestnicy mówią nam, że jest merytorycznie, inspirująco, wyjątkowo, autentycznie, serdecznie, na luzie i takiej atmosfery nie doświadczyli nigdzie indziej, gdy widzimy te szczere uśmiechy, to lepszej rekomendacji Kongresu nie moglibyśmy sobie wymarzyć.

Czwarta edycja Kongresu Hotel Management odbyła się 15 kwietnia 2024 r. w DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center i zgromadziła ponad 300 osób z branży hotelarskiej. Chcemy wszystkim – z całego serducha – podziękować za event, który razem stworzyliśmy. Barbara Stawiarska i DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center – współpracowało się wspaniale dzięki zaangażowaniu i wsparciu całego Waszego zespołu. Za fantastyczna oprawę zadbała agencja eventowa Especto.

Dziękujemy najlepszemu prowadzącemu ever – Dariuszowi Ogrodnikowi, managerowi serwisu konferencyjnego SaleBiznesowe.pl, którzy tworzy z nami Kongres Hotel Management od samego początku. Razem z roku na rok rozwijamy się i mierzymy coraz wyżej. Dziękujemy uczestnikom za zaufanie, aby wyruszyć z nami w tę wyjątkową przygodę, za energię i uśmiechy, dużo uśmiechów.

Za wysoki poziom merytoryczny dziękujemy wszystkim prelegentom i panelistom. Część merytoryczną Kongresu Hotel Management 2024 rozpoczęliśmy prelekcją „Największe wyzwania managera w 2024 roku”, którą poprowadziły Katarzyna Romanowska, Director of Hotel Operations w Hotel Professionals oraz Joanna Chwastek-Pluta, dyrektor generalna Mercure Kraków Fabryczna City.

Następnie do debaty eksperckiej zaprosiliśmy Elżbieta Lendo (prezes zarządu Willa Port w Ostródzie i Termy Warmińskie w Lidzbarku Warmińskim, prezes Polskie Hotele Niezależne), Wiktor Wróbel (prezes zarządu spółki Nosalowy Dwór odpowiadającej za zarządzanie hotelami i apartamentami pod marką „Nosalowy”), Joanna Pender (dyrektor generalna hotelu Cesarskie Ogrody, Piotr Ignaszak (dyrektor generalny Hilton Garden Inn Kraków Airport / Kraków Airport Hotel Sp. z o.o.).

Na drugą prelekcję „Plus i minus, czyli o przychodach i kosztach. Gdzie jest ten zysk?” zaprosili Michał Forysiak (współzałożyciel i prezes zarządu w Qualpro) i Cezary Sarnecki (Partner w SECCO Hospitality Financial Management). W dyskusji udział wzięli: Tomasz Grabowski (wiceprezes zarządu grupy Unirest), Michał Kozak (prezes zarządu Hotelu Arłamów S.A.) i Grzegorz Kucaba (dyrektor sprzedaży ds. e-commerce, PolCard Fiserv Polska).

O nowych technologiach, które meldują się w hotelu słuchaliśmy podczas trzeciej prelekcji, którą poprowadziła Magdalena Urbaniak, założycielka agencji MaxTractor, strateg w zakresie skutecznej komunikacji marek. Na ten sam temat w debacie dyskutowali: Klaudia Pawłowska (hotelarz z wieloletnim doświadczeniem, do 2024 roku dyrektor generalna Campanile Kraków South i Easy One Premium Art Hostel), Tomasz Michniewicz (dyrektor ds. sprzedaży w LSI Software) i Zbigniew Juszczak (Sales Unit Manager MLE – Pion B2B Grupy PLAY Rozwiązania dla Biznesu).

„Podnosimy jakość standardów usług. Jak motywować pracowników?” Na czwartą prelekcję zaprosił niezwykle energetyczny duet Patrycja Brychcy, znana jako ,,Pati od hoteli” , ekspertka od hotelowych rewolucji oraz Paweł Gruba, jeden z najbardziej rozpoznawalnych managerów restauracji – przez sześć sezonów był managerem w programie „Hell’s Kitchen. Piekielna Kuchnia” i współwłaściciel projektu V4B Vision For Business. W debacie dyskutowali eksperci: Aneta Jeton-Szotek (dyrektor generalna hotelu AC by Marriott Wrocław), Piotr Baran (dyrektor generalny w Belmonte Hotel Krynica-Zdrój), Marta Klepka (dyrektor generalna Lake Hill Resort & Spa) i Joanna Ostrowska (współwłaścicielka Hotelu Kossak i Hotelu Senacki w Krakowie).

Część merytoryczną Kongresu zakończyła krótka prezentacja „Sięgnij po miliony! 10 konkretów na temat dotacji UE”. Piotr Tabor, prezes zarządu Hotele i Gastronomia PLUS sp. z o.o., przybliżył uczestnikom zasady zdobywania dotacji i zaprosił do udziału w darmowych konsultacjach w dalszej części wydarzenia

Kongres Hotel Management nie mógłby odbyć się naszych fenomenalnych partnerów, którym dziękujemy za nieocenione wsparcie i kapitalne pomysły na atrakcje dla uczestników. Dziękujemy, że tak niesamowicie poczuliście klimat Kongresu i razem sprawiliśmy, że działa się magia!

Partnerzy Platinum: Mille Sapori Plus IF&B, PolCard from Fiserv, Play Rozwiązania dla Biznesu, LSI Software

Partnerzy Gold: Alpro, Profitroom, Qualpro, Topping Work – Agencja Pośrednictwa Pracy, Blycolin Polska, ZUP Emiter Sp z o.o., TrustMate, Henry Kruse Polska

Partnerzy: InHotel, Vokato – Meble w stylu wygody, Browar Sady, Pro-Gastro /Wszystko dla gastronomii/, MIL-SYSTEM, Dilmah Tea, SECCO Hospitality Financial Management sc, Polskie Hotele Niezależne, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego – IGHP, SaleBiznesowe.pl, MojeKonferencje.pl, Hotele PLUS, Polish Hoteliers – portal, SmartPhotoLab.pl

Po części merytorycznej przyszedł czas na naszą słynną Strefę Chillout, która podczas kwietniowej edycji odbyła się pod hasłem „Gry i zabawy”. Stefę poprowadził kapitalny w tej roli Paweł Gruba. Razem z partnerami przygotowaliśmy moc niezapomnianych atrakcji i zaprosiliśmy uczestników na spotkanie w mniej oficjalnych okolicznościach przy barach kokosowych. Integrowaliśmy się, graliśmy w gry, łapaliśmy chwilę wytchnienia pod palmami i przede wszystkim… świetnie się bawiliśmy. Strefa Chillout jest znakiem rozpoznawczym Kongresu Hotel Management. Tego dnia wszyscy jesteśmy cały czas razem, bo relacje to dla nas kwestia priorytetowa. Dbamy o jak najwięcej możliwości do nawiązania ciekawych kontaktów i zacieśnienia tych znajomości. Wydarzenie zakończyliśmy imprezą branżową, podczas której nie zabrakło porywającej muzyki do tańca.

Dziękujemy z całego serca wszystkim, którzy uczestniczyli w kwietniowej edycji Kongresu Hotel Management. Jesteście niesamowici i dzięki Waszej niesamowitej energii udało się zorganizować tak fantastyczny event. Zapraszamy na kolejną edycję, której szczegóły ogłosimy wkrótce, więc śledźcie nas na bieżąco. Do zobaczenia!

Fot.: Piotr Piosik

Jedyny i wyjątkowy Kongres Hotel Management! Merytorycznie, profesjonalnie i zawsze z uśmiechem…

Jedyny i wyjątkowy Kongres Hotel Management! Merytorycznie, profesjonalnie i zawsze z uśmiechem…

Kwietniowa edycja Kongresu Hotel Management 2024 w DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Centre zgromadziła ponad 300 osób z branży hotelarskiej. Chcemy z całego serca podziękować wszystkim uczestnikom, prelegentom, panelistom i partnerom za wspólne wydarzenie. Gdy uczestnicy mówią nam, że jest merytorycznie, inspirująco, wyjątkowo, autentycznie, serdecznie, na luzie i takiej atmosfery nie doświadczyli nigdzie indziej, gdy widzimy te szczere uśmiechy, to lepszej rekomendacji Kongresu nie moglibyśmy sobie wymarzyć.

Czwarta edycja Kongresu Hotel Management odbyła się 15 kwietnia 2024 r. w DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center i zgromadziła ponad 300 osób z branży hotelarskiej. Chcemy wszystkim – z całego serducha – podziękować za event, który razem stworzyliśmy. Barbara Stawiarska i DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center – współpracowało się wspaniale dzięki zaangażowaniu i wsparciu całego Waszego zespołu. Za fantastyczna oprawę zadbała agencja eventowa Especto.

Dziękujemy najlepszemu prowadzącemu ever – Dariuszowi Ogrodnikowi, managerowi serwisu konferencyjnego SaleBiznesowe.pl, którzy tworzy z nami Kongres Hotel Management od samego początku. Razem z roku na rok rozwijamy się i mierzymy coraz wyżej. Dziękujemy uczestnikom za zaufanie, aby wyruszyć z nami w tę wyjątkową przygodę, za energię i uśmiechy, dużo uśmiechów.

Za wysoki poziom merytoryczny dziękujemy wszystkim prelegentom i panelistom. Część merytoryczną Kongresu Hotel Management 2024 rozpoczęliśmy prelekcją „Największe wyzwania managera w 2024 roku”, którą poprowadziły Katarzyna Romanowska, Director of Hotel Operations w Hotel Professionals oraz Joanna Chwastek-Pluta, dyrektor generalna Mercure Kraków Fabryczna City.

Następnie do debaty eksperckiej zaprosiliśmy Elżbieta Lendo (prezes zarządu Willa Port w Ostródzie i Termy Warmińskie w Lidzbarku Warmińskim, prezes Polskie Hotele Niezależne), Wiktor Wróbel (prezes zarządu spółki Nosalowy Dwór odpowiadającej za zarządzanie hotelami i apartamentami pod marką „Nosalowy”), Joanna Pender (dyrektor generalna hotelu Cesarskie Ogrody, Piotr Ignaszak (dyrektor generalny Hilton Garden Inn Kraków Airport / Kraków Airport Hotel Sp. z o.o.).

Na drugą prelekcję „Plus i minus, czyli o przychodach i kosztach. Gdzie jest ten zysk?” zaprosili Michał Forysiak (współzałożyciel i prezes zarządu w Qualpro) i Cezary Sarnecki (Partner w SECCO Hospitality Financial Management). W dyskusji udział wzięli: Tomasz Grabowski (wiceprezes zarządu grupy Unirest), Michał Kozak (prezes zarządu Hotelu Arłamów S.A.) i Grzegorz Kucaba (dyrektor sprzedaży ds. e-commerce, PolCard Fiserv Polska).

O nowych technologiach, które meldują się w hotelu słuchaliśmy podczas trzeciej prelekcji, którą poprowadziła Magdalena Urbaniak, założycielka agencji MaxTractor, strateg w zakresie skutecznej komunikacji marek. Na ten sam temat w debacie dyskutowali: Klaudia Pawłowska (hotelarz z wieloletnim doświadczeniem, do 2024 roku dyrektor generalna Campanile Kraków South i Easy One Premium Art Hostel), Tomasz Michniewicz (dyrektor ds. sprzedaży w LSI Software) i Zbigniew Juszczak (Sales Unit Manager MLE – Pion B2B Grupy PLAY Rozwiązania dla Biznesu).

„Podnosimy jakość standardów usług. Jak motywować pracowników?” Na czwartą prelekcję zaprosił niezwykle energetyczny duet Patrycja Brychcy, znana jako ,,Pati od hoteli” , ekspertka od hotelowych rewolucji oraz Paweł Gruba, jeden z najbardziej rozpoznawalnych managerów restauracji – przez sześć sezonów był managerem w programie „Hell’s Kitchen. Piekielna Kuchnia” i współwłaściciel projektu V4B Vision For Business. W debacie dyskutowali eksperci: Aneta Jeton-Szotek (dyrektor generalna hotelu AC by Marriott Wrocław), Piotr Baran (dyrektor generalny w Belmonte Hotel Krynica-Zdrój), Marta Klepka (dyrektor generalna Lake Hill Resort & Spa) i Joanna Ostrowska (współwłaścicielka Hotelu Kossak i Hotelu Senacki w Krakowie).

Część merytoryczną Kongresu zakończyła krótka prezentacja „Sięgnij po miliony! 10 konkretów na temat dotacji UE”. Piotr Tabor, prezes zarządu Hotele i Gastronomia PLUS sp. z o.o., przybliżył uczestnikom zasady zdobywania dotacji i zaprosił do udziału w darmowych konsultacjach w dalszej części wydarzenia

Kongres Hotel Management nie mógłby odbyć się naszych fenomenalnych partnerów, którym dziękujemy za nieocenione wsparcie i kapitalne pomysły na atrakcje dla uczestników. Dziękujemy, że tak niesamowicie poczuliście klimat Kongresu i razem sprawiliśmy, że działa się magia!

Partnerzy Platinum: Mille Sapori Plus IF&B, PolCard from Fiserv, Play Rozwiązania dla Biznesu, LSI Software

Partnerzy Gold: Alpro, Profitroom, Qualpro, Topping Work – Agencja Pośrednictwa Pracy, Blycolin Polska, ZUP Emiter Sp z o.o., TrustMate, Henry Kruse Polska

Partnerzy: InHotel, Vokato – Meble w stylu wygody, Browar Sady, Pro-Gastro /Wszystko dla gastronomii/, MIL-SYSTEM, Dilmah Tea, SECCO Hospitality Financial Management sc, Polskie Hotele Niezależne, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego – IGHP, SaleBiznesowe.pl, MojeKonferencje.pl, Hotele PLUS, Polish Hoteliers – portal, SmartPhotoLab.pl

Po części merytorycznej przyszedł czas na naszą słynną Strefę Chillout, która podczas kwietniowej edycji odbyła się pod hasłem „Gry i zabawy”. Stefę poprowadził kapitalny w tej roli Paweł Gruba. Razem z partnerami przygotowaliśmy moc niezapomnianych atrakcji i zaprosiliśmy uczestników na spotkanie w mniej oficjalnych okolicznościach przy barach kokosowych. Integrowaliśmy się, graliśmy w gry, łapaliśmy chwilę wytchnienia pod palmami i przede wszystkim… świetnie się bawiliśmy. Strefa Chillout jest znakiem rozpoznawczym Kongresu Hotel Management. Tego dnia wszyscy jesteśmy cały czas razem, bo relacje to dla nas kwestia priorytetowa. Dbamy o jak najwięcej możliwości do nawiązania ciekawych kontaktów i zacieśnienia tych znajomości. Wydarzenie zakończyliśmy imprezą branżową, podczas której nie zabrakło porywającej muzyki do tańca.

Dziękujemy z całego serca wszystkim, którzy uczestniczyli w kwietniowej edycji Kongresu Hotel Management. Jesteście niesamowici i dzięki Waszej niesamowitej energii udało się zorganizować tak fantastyczny event. Zapraszamy na kolejną edycję, której szczegóły ogłosimy wkrótce, więc śledźcie nas na bieżąco. Do zobaczenia!

Fot.: Piotr Piosik

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

2. edycja akcji Hotelowe Zawody w Jastrzębiej Górze

Travelist.pl świętuje 10 lat na polskim rynku

HR Group wchodzi na rynek azjatycki

The Complex – nowa miejscówka w Warszawie

Niezapomniana gala jubileuszowa: Winterhalter świętuje 25 lat w Polsce

Śniadania pod Lupą: Odkryj tajemnicę idealnych śniadań w hotelach z Pati od Hoteli i Jolą Kleser