Bel Mare & Aqua Resort rozbudowuje dział MICE. Do obsługi klientów biznesowych dołączyli Paulina Czerwińska i Patryk Smentek, którzy objęli stanowiska Kierowników ds. Kluczowych Klientów.
Paulina Czerwińska z hotelarstwem związana jest od 13 lat. Zaczynała praktykami w Hotelu Gołębiewski w Karpaczu. Doświadczenie zdobywała także w warszawskim Double Tree By Hilton, a następnie w Hotelu Mercure na al. Krakowskiej w Warszawie, należącym do sieci Accor. Przez ostatnie lata związana była z grupą Arche, gdzie pracowała w Hotelu na Puławskiej, a następnie centralnym dziale sprzedaży na stanowisku sales managera.
Patryk Smentek studiował Zarządzanie Managerskie oraz Zarządzanie Finansami w obecnej Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Doświadczenie hotelarskie zdobywał w Hotelu Poziom 511 Design Hotel & SPA w Ogrodzieńcu, a następnie od 2019 roku związany był z Grupą Arche, najpierw w Arche Hotel Częstochowa, a następnie w centralnym dziale sprzedaży na stanowisku sales managera.
Bel Mare & Aqua Resort to jeden z największych obiektów turystycznych w Polsce. Posiada ponad 3000 miejsc noclegowych, sale konferencyjno – bankietowe od 50 do 700 m² oraz bogate zaplecze atrakcji, doskonałych do organizacji integracji. W 2025 roku zostanie dodatkowo oddane do użytku nowoczesne centrum konferencyjne z 800 m² salą główną z widokiem na Woliński Park Narodowy, a także sceną na dachu i lounge bar z możliwością organizacji eventów dla 300 osób.
W skład kompleksu wchodzą także strefy zielone – patio na 500 osób czy prywatna plaża, na której może bawić się łącznie 400 osób. Obiekt współpracuje z oddalonym o 10 minut stadionem miejskim, doskonałym do przeprowadzenia integracji sportowych nawet dla 1000 osób.
Źródło: mat. pras.