9 grudnia odbędzie się ostatnie w tym roku wydarzenie dla branży hotelarskiej – konferencja Hotel Meeting. Wydarzenie skierowane jest do właścicieli i dyrektorów hoteli, kierowników działu HR oraz działu operacyjnego. Konferencję organizuje redakcja Horeca Business Club.
Tym razem IX Hotel Meeting zawita do Krakowa, gdzie w AC Hotel by Marriott Kraków poruszone zostaną tematy związane z jakością usług, gościnnością, powtarzalnością, ale także dotyczące personelu i kosztów. Konferencję poprowadzi Karol Weber, Inspektor Hotelowy oraz autor bloga Enjoyyourstay.pl i Rafał Krzycki, wydawca portalu Horeca Business Club, Horeca Radio i Horeca TV.
Po merytorycznej części konferencji organizatorzy zaplanowali chwilę czasu dla siebie, na relaks w strefie wellness hotelu lub spacer na krakowski rynek. A wieczorem odbędzie się Hotelowe Xmas Party, czyli świąteczna impreza hotelarzy. Jak co roku wydarzeniu będzie towarzyszyć akcja charytatywna związana ze zbiórką podarunków dla potrzebujących naszego wsparcia dzieci.
Szczegółowe informacje znajdziecie na stronie Hotel Meeting.