W badaniu satysfakcji przeprowadzonym wśród gości 51 hoteli marki Moxy w regionie EMEA w okresie od stycznia do kwietnia br. wysoką pozycję zajął warszawski Hotel Moxy Warsaw Praga, zlokalizowany w Centrum Praskim Koneser i zarządzany przez polską sieć Dobry Hotel. Goście Moxy Warsaw Praga docenili hotel m.in. za czystość (1. miejsce) oraz jakość obsługi i oferty gastronomicznej (2. miejsce). Hotel znalazł się też na podium w kategorii „Godny polecenia” oraz „Utrzymanie, jakość, konserwacja” (3. miejsce).
Sieć Marriott opublikowała w wewnętrznym raporcie wyniki uzyskane w obiektach Moxy za okres czterech pierwszych miesięcy tego roku. MoxyWarsaw Praga, jeden z trzech obiektów tej marki w Polsce, zdobył uznanie gości w następujących kategoriach:
- 1. miejsce w kategorii CZYSTOŚĆ NA 51 hoteli Moxy w Europie
- 1. miejsce w kategorii ROOM READY NOTIFICATION na 51 hoteli Moxy w Europie.
- 2. miejsce w kategorii OBSŁUGA na 51 hoteli Moxy w Europie.
- 2. miejsce w kategorii OFERTA GASTRONOMICZNA na 51 hoteli Moxy w Europie.
- 2. miejsce w kategorii MOBILE KEY DELIVERED na 51 hoteli Moxy w Europie.
- 3. miejsce w kategorii GODNY POLECENIA na 51 hoteli Moxy w Europie.
- 3. miejsce w kategorii UTRZYMANIE, JAKOŚĆ, KONSERWACJA na 51 hoteli Moxy w Europie.
Zlokalizowany w warszawskim Centrum Praskim Koneser MoxyWarsaw Praga zarządzany jest przez polską sieć Dobry Hotel. Dobry Hotel zarządza obecnie 12 hotelami na terenie całego kraju, w tym w Trójmieście, Poznaniu, Krakowie, Mikołajkach, Jastarni i w Zakopanem.
Londyn, Paryż, Berlin, Kopenhaga, Amsterdam, Lizbona, a także Warszawa i wiele innych – we wszystkich tych miastach podróżujący mogą zatrzymać się w hotelach marki Moxy, należącej do międzynarodowej sieci hotelowej Marriott. Hotele Moxy to miejsca, w których stawia się na luz i komfort gości. Od nieszablonowego wystroju, przez kameralną atmosferę po klimatyczne przestrzenie, które sprzyjają integracji i rozrywce – to wszystko goście znajdą w obiektach tej marki w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Dodatkowo marka Moxy oferuje przystąpienie do programu lojalnościowego Marriott Bonvoy, przynoszącym podróżującym wyjątkowe przywileje za punkty uzyskane z pobytów w hotelach sieci Marriott na całym świecie .Dla zapewnienia najwyższego poziomu usług i zagwarantowania pełnej satysfakcji z jakości serwisu, goście proszeni są o wypełnienie ankiety, w której mogą ocenić wszelkie aspekty swojego pobytu, także poziom usług mobilnych, takich jak mobilne powiadomienie o gotowości pokoju (RoomReady Notification) czy dostarczenie mobilnego klucza (Mobile KeyDelivered). Oceniane są również tradycyjne elementy jak czystość, jakość i sprawność obsługi oraz oferta gastronomiczna.