aktualnosci

Hilton Garden Inn Kraków Airport z tytułem najlepszego śniadania w regionie EMEA

Hilton Garden Inn Kraków Airport z tytułem najlepszego śniadania w regionie EMEA

Hilton Garden Inn Kraków Airport został uhonorowany nagrodą Breakfast Satisfaction Award, przyznawaną przez sieć Hilton w oparciu o wyniki badania satysfakcji gości zbierane za pośrednictwem Hilton Stay Experience Platform.

Wyróżnienie to oznacza, że śniadania serwowane w krakowskim hotelu zostały uznane za najlepsze spośród wszystkich hoteli Hilton Garden Inn w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka), przewyższając ofertę innych obiektów marki w tej części świata. Nagroda jest tym cenniejsza, że nie opiera się na ocenie komisji, lecz stanowi bezpośredni głos gości, którzy codziennie oceniają smak, różnorodność, jakość serwisu oraz ogólne doświadczenie związane z rozpoczęciem dnia w hotelu.

Hilton Garden Inn Kraków Airport z tytułem najlepszego śniadania w regionie EMEA

– To ogromne uznanie dla naszego zespołu gastronomii, który każdego dnia, często jeszcze przed wschodem słońca, przygotowuje śniadania, które nie tylko spełniają oczekiwania, ale i pozytywnie zaskakują. Z dbałością i zaangażowaniem tworzymy doświadczenie śniadaniowe, które Goście zapamiętują. Wiemy, że śniadanie to nie tylko pierwszy posiłek dnia, ale też moment, który wpływa na dalszy przebieg podróży, spotkań czy pracy naszych Gości – mówi Piotr Ignaszak, General Manager hotelu. – To wyróżnienie pokazuje, jak istotna jest personalizacja doświadczeń Gości, ale także konsekwentne utrzymywanie wysokiego poziomu usług, co niejednokrotnie stanowi wyzwanie, zwłaszcza w obiektach o intensywnym rytmie operacyjnym, takich jak nasz – dodaje. – Pomimo krótkich pobytów, nie rezygnujemy z jakości. Wręcz przeciwnie, każdego dnia udowadniamy, że hotel lotniskowy również może dostarczać pełnowartościowe, dopracowane w szczególe doświadczenia gościnności. To pokazuje, że wysoka jakość obsługi i zaangażowanie zespołu mają realne znaczenie.

Zespół hotelu zapowiada, że to dopiero początek działań w kierunku dalszego doskonalenia oferty. Już wkrótce goście mogą spodziewać się kolejnych nowości i udoskonaleń w ramach śniadań, które mają jeszcze silniej podkreślić indywidualny charakter hotelu oparty na jakości, dbałości o szczegóły oraz świadomym podejściu do zrównoważonego rozwoju.

Hilton Garden Inn Kraków Airport z tytułem najlepszego śniadania w regionie EMEA

Źródło: Hilton Garden Inn Kraków Airport

Hilton Garden Inn Kraków Airport z tytułem najlepszego śniadania w regionie EMEA

Hilton Garden Inn Kraków Airport z tytułem najlepszego śniadania w regionie EMEA

Hilton Garden Inn Kraków Airport został uhonorowany nagrodą Breakfast Satisfaction Award, przyznawaną przez sieć Hilton w oparciu o wyniki badania satysfakcji gości zbierane za pośrednictwem Hilton Stay Experience Platform.

Wyróżnienie to oznacza, że śniadania serwowane w krakowskim hotelu zostały uznane za najlepsze spośród wszystkich hoteli Hilton Garden Inn w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka), przewyższając ofertę innych obiektów marki w tej części świata. Nagroda jest tym cenniejsza, że nie opiera się na ocenie komisji, lecz stanowi bezpośredni głos gości, którzy codziennie oceniają smak, różnorodność, jakość serwisu oraz ogólne doświadczenie związane z rozpoczęciem dnia w hotelu.

Hilton Garden Inn Kraków Airport z tytułem najlepszego śniadania w regionie EMEA

– To ogromne uznanie dla naszego zespołu gastronomii, który każdego dnia, często jeszcze przed wschodem słońca, przygotowuje śniadania, które nie tylko spełniają oczekiwania, ale i pozytywnie zaskakują. Z dbałością i zaangażowaniem tworzymy doświadczenie śniadaniowe, które Goście zapamiętują. Wiemy, że śniadanie to nie tylko pierwszy posiłek dnia, ale też moment, który wpływa na dalszy przebieg podróży, spotkań czy pracy naszych Gości – mówi Piotr Ignaszak, General Manager hotelu. – To wyróżnienie pokazuje, jak istotna jest personalizacja doświadczeń Gości, ale także konsekwentne utrzymywanie wysokiego poziomu usług, co niejednokrotnie stanowi wyzwanie, zwłaszcza w obiektach o intensywnym rytmie operacyjnym, takich jak nasz – dodaje. – Pomimo krótkich pobytów, nie rezygnujemy z jakości. Wręcz przeciwnie, każdego dnia udowadniamy, że hotel lotniskowy również może dostarczać pełnowartościowe, dopracowane w szczególe doświadczenia gościnności. To pokazuje, że wysoka jakość obsługi i zaangażowanie zespołu mają realne znaczenie.

Zespół hotelu zapowiada, że to dopiero początek działań w kierunku dalszego doskonalenia oferty. Już wkrótce goście mogą spodziewać się kolejnych nowości i udoskonaleń w ramach śniadań, które mają jeszcze silniej podkreślić indywidualny charakter hotelu oparty na jakości, dbałości o szczegóły oraz świadomym podejściu do zrównoważonego rozwoju.

Hilton Garden Inn Kraków Airport z tytułem najlepszego śniadania w regionie EMEA

Źródło: Hilton Garden Inn Kraków Airport

Udostępnij!

Może zainteresują Ciebie

Współpraca i doskonalenie, czyli jak metoda Agile może napędzać rozwój w branży gastronomicznej

Wyniki finansowe Accor za trzeci kwartał 2022 – poprawa o 83% względem ubiegłego roku

Magdalena Kamecka z Moxy Warsaw Praga laureatką nagrody 2023 MOXY HOTELS SELLER OF THE YEAR

TRIBE rozwija obecność w Europie Środkowo-Wschodniej z nowymi hotelami

Christan Schwenke dyrektorem hotelu Saski Curio Collection by Hilton

W Krakowie powstał jedyny obiekt sieci Hyatt w Polsce