Na co warto stawiać i jakie zmiany wprowadzać do swojego obiektu, żeby przetrwać kryzys wywołany koronawirusem? Zapraszamy do rozmowy z Tomaszem Krzysztanowskim, dyrektorem hotelu Novotel Poznań Centrum.
Na co warto stawiać i jakie zmiany wprowadzać do swojego obiektu, żeby przetrwać kryzys wywołany koronawirusem? Zapraszamy do rozmowy z Tomaszem Krzysztanowskim, dyrektorem hotelu Novotel Poznań Centrum.
Na co warto stawiać i jakie zmiany wprowadzać do swojego obiektu, żeby przetrwać kryzys wywołany koronawirusem? Zapraszamy do rozmowy z Tomaszem Krzysztanowskim, dyrektorem hotelu Novotel Poznań Centrum.
Udostępnij!
„Hotel Management” to czasopismo o merytorycznym charakterze skierowane do branży hotelarskiej. Najlepsi eksperci i praktycy dzielą się doświadczeniem i wiedzą na łamach naszego pisma. Pokazujemy skuteczne rozwiązania hotelowe, nowoczesne technologie i inspirujące działania marketingowe.
Magazyn skierowany jest do właścicieli, dyrektorów i menedżerów hoteli i obiektów hotelowych. W każdym numerze publikujemy inspirujące i merytoryczne artykuły, w których Czytelnicy znajdą konkretne wskazówki na prowadzenie rentownego hotelu. Informujemy również o tym, co ważnego dzieje się, bądź wydarzyło w branży.