Na co warto stawiać i jakie zmiany wprowadzać do swojego obiektu, żeby przetrwać kryzys wywołany koronawirusem? Zapraszamy do rozmowy z Tomaszem Krzysztanowskim, dyrektorem hotelu Novotel Poznań Centrum.
Na co warto stawiać i jakie zmiany wprowadzać do swojego obiektu, żeby przetrwać kryzys wywołany koronawirusem? Zapraszamy do rozmowy z Tomaszem Krzysztanowskim, dyrektorem hotelu Novotel Poznań Centrum.
Na co warto stawiać i jakie zmiany wprowadzać do swojego obiektu, żeby przetrwać kryzys wywołany koronawirusem? Zapraszamy do rozmowy z Tomaszem Krzysztanowskim, dyrektorem hotelu Novotel Poznań Centrum.
Udostępnij!
Hotel Management to czasopismo o merytorycznym charakterze skierowane do branży hotelarskiej. W każdym numerze publikujemy inspirujące artykuły, w których Czytelnicy znajdą konkretne wskazówki od najlepszych ekspertów i praktyków. Pokazujemy skuteczne rozwiązania hotelowe, nowoczesne technologie i inspirujące działania marketingowe.
Hotel Management ukazuje się co dwa miesiące w bezpłatnej wersji interaktywnej oraz w ekskluzywnej wersji drukowanej. Nasza redakcja jest również organizatorem znanego i cieszącego się uznaniem spotkania branżowego Kongres Hotel Management.